AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #61 Skrevet 23. juli 2015 Men hva hvis ungene ikke vil bo annenhver uke hos far da? Hører jo ofte om barn som gruer seg til å reise til far (hører aldri det når barna er hos mor). Likevel så må de, og som om ikke det er nok så krever far å ha barna annenhver uke også. Det gjelder selvsagt ikke alle, men har hørt flere slike tilfeller og det er så unødvendig.Anonymous poster hash: d0279...bd2 Jeg snakker ikke om de,men normalfungerende fam. Det er unger som ønsker mer tid med far,men det passer ikke morAnonymous poster hash: b66a6...7df
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #62 Skrevet 23. juli 2015 Jeg snakker ikke om de,men normalfungerende fam. Det er unger som ønsker mer tid med far,men det passer ikke morAnonymous poster hash: b66a6...7df Da er jeg enig, det er bare stygt gjort av mor. Men altså, familien kan da være like normalfungerende selv om ikke barna vil til far... For eksempel dersom de ikke liker fars samboer eller andre ting ved far som de ikke liker. Anonymous poster hash: d0279...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #63 Skrevet 23. juli 2015 Da er jeg enig, det er bare stygt gjort av mor. Men altså, familien kan da være like normalfungerende selv om ikke barna vil til far... For eksempel dersom de ikke liker fars samboer eller andre ting ved far som de ikke liker.Anonymous poster hash: d0279...bd2 Hva hvis det er ting de ikke liker med mor da? Som mors kjæreste? Likevel er det ikke aktuelt at barna skal bo hos far.Anonymous poster hash: 3e80b...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå