Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Snart tid for å dra på jobb. Skal bli godt når arbeidshelgen er over..... selv om jeg jobber hver dag frem til onsdag...

Har bare slappet av i dag, vært ute å lekt i sandkassa, lekt med duplo inne, lest bøker og koset oss.

Nei, må se å få pakket veska, kledd på snuppa å komme oss avgårde, skal til sambo å bytte bil før jobb også

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en arbeidshelg er over, og nå er det hele 6 uker til neste, hvertfall slik det ligger an nå :) Arbeidshelgene er det som er kjedelig med å jobbe turnus, men men... har en valgt et slikt yrke får en ta det som følger med.

Bare sløvings i kveld for min del, våknet kl 4 av at sambo kom fra fest og en haug med naboer som kom hjem jevnt og trutt helt frem til kl 6, da var det liten vits å legge seg til når jeg likevell skulle opp kl kvart på 7....

I morgen har jeg seinvakt og skal tilbringe dagen sammen med snuppa som har fri fra bhg. Skal besøke en nabo som nettopp har fått baby, gleder oss til å se :) Men blir nok en smule verpe sjuk ja..... men men.... slik er det bare. Blir forhåpentligvis vår tur en eller annen gang når vi begge er klar for det, å så klart hvis vi er så heldige å få en til da, er jo ingen som vet, men en kan jo håpe.

Akkurat hatt nystekte vaffler nå, etter å ha vært ute hele ettermiddagen. Får vel begynne å tenke på kveldsstellet til snuppa snart, må tas før trettheten inntrer for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koslig på barselvisitt i går, kan ikke huske at martine har vært så liten, å enda var hun mindre enn denne jenta.... Ble jo helt sjelven av å holde jo.... Så var det jo så herlig baby lukt ;) *ensmulefristettilenlitentilja*

jaja..... tiden får vise.... foreløpig fåt vi holde oss til treningen :ler: Må ha, bare må ha større hus først......

Bare en arbeidsdag igjen nå før vi drar - HERLIG!!!

Men hva pokker skal en pakke i kofferten da, er jo så uforutsigbart hvilke vær en får på denne tiden av året, har prøvd å pakke litt i kveld, men føler det blir alt for mye, men samtidig skal vi jo være borte i 5 dager...... Skal ikke være lett nei. føler liksom jeg kan få bruk for det meste. Ja ja... mangler vi noe får vi heller shoppe litt ekstra ;)

Nei får gå å ta klesvasken som er ferdig, og se om jeg får pakket noe småtteri som jeg ikke kan glemme, må finne ladere til dv kamera og fotoapperatet, dv kassetter+++

Bare ett minus med at vi skal dra nå og det er at vi egentlig skulle dratt i en begravelse på fredag, får dårlig samvittighet av at vi drar, men samtidig så har vi jo bestilt turen for lenge siden. Var søskenbarnet til svigermor som er død, en som alle i slekten har hatt et helt spesielt forhold til, han har liksom vært en gledesspreder, selv om han ikke har vært helt som alle andre - skikkelig trist at han nå ikke er blant oss lenger, men kreften tok til slutt overhånd.

Nei får komme meg i siget igjen, kan jo ikke bare sitte her

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en snartur...... fant endelig en pc..... er i fortsatt paa tur...

Kan vel kalle det bryllupstur, for som dere ser saa er vi nygift :bryllup::hjerter_rundt::hjerte::bryllup:

Alt har vaert planlagt i et halvt aar og ingen har visst om noe ;) Foreldrene vaares fikk vite om det om ettermiddagen etter vi hadde reist paa torsdag....... Skal si vi lurte mange ja...... :ler: Har hatt noen helt fantastiske dager, faar skrive mer naar vi kommer hjem i morgen

Fikk et par prove bilder av fotografen som jeg naa skal sende hjem til vaare familier, resten av bildene faar vi vente med til han har etterbehandlet dem :)

Tusen takk for gratulasjoner forresten :klem:

:vinke:

Endret av Tetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon Madden!!

Da er vi vel hjemme igjen etter en herlig lang weekend, skrev et kjempe langt innlegg her i går kveld, men så streiket nettet, så det ble tydeligvis ikke lagret :sur: Har uansett ikke tid til å gjøre noe med det nå, har mye på tapetet for dagen.

Klesvask, klesvask, klesvask......

Bestillevisakort, førerkort med mitt nye navn, bare må ordne det slik at jeg har gyldig legitimasjon til jeg skal ut å fly neste uke.

På kjøpesenter å treffe veninne senere i dag, og så klart skal vi ha med de herlige barna våre :hjerte:

Kanskje jeg og Martine tar en tur i svømmehallen førut for veninnetreffet, vi får se hva vi rekker

Handle bursdagspresang til min svigerinne og samboeren hennes - skal kjøpe noen glass de samler på

Så må vi vel spise kake til den store gullmedalje, familiene våre hadde laget middagsselskap etterfulgt av kaffi og kake når vi kom hjem i går, og den kaken var ikke liten........ Og kjempe fint forseggjort var den også :) Kommer til å slite med å få unna den, spørs om ikke jeg må ta med på jobb i morgen når vi har møtedag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til hverdagen igjen..... Nå blir det intensiv jobbng frem til vi reiser igjen neste torsdag, men men, slik blir det når en farter mye og må jobbe inn litt her og der.

Nydelig vær i dag også, jeg og snuppa var ute å lekte etter vi kom fra to års kontroll med legen, har ikke vært på den før nå. Nå ligger hun å sover, så mor får gjort unna litt her. Har en klesvask i dag også, men når den er unnagjort så håper jeg det blir noen dager til neste.

Sitter å skal fremkalle bilder, har ikke gjort det siden i fjor sommer. hadde lastet opp x antall bilder på elkjøp, tenkte bruke dem siden de ble best i test, men så fikk jeg opp en feilmelding og må begynne helt på nytt..... og da brukte jeg nesten 300 min på å laste opp bidene, bort kastet tid i mine øyne. Så nå håper jeg det funker i dag, ellers finner jeg meg en annen plass å fremkalle ja.

Var foressten kjempekoslig på bytur i går, med untak av en unge som ble rimelig lei på slutten. Var først i svømmehallen, fikk shoppet litt etter det før jeg møtte en veninne og hennes sønn + svigermor. Koslig :)

Nei, får hive ut klesvasken nå, så den forhåpentligvis blir tørr før kvelden kommer

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å høre at du synes det Susanna!

Vi ble veldig fornøyd med prøvebildene vi fikk av fotografen, så blir spennende å se når resten kommer, forhåpentligvis i løpet av helgen......

Sitter bare å slapper av i dag, hadde et lite uhell på jobben i går og gikk rett på trynet ned en grusete bakke. Vridde ankelen stygt, klarte ikke trø på den i går, så sambo måtte hente meg på jobb, ble der dagen ut, men satt bare på en stol og gjorde kontorarbeid, så ikke særlig effektiv dag på jobben. Foten var skikkelig vond å hoven i går, men det hjalp med litt is og en ankel støtte. Klarte ikke trø på foten for hele kvelden, men når jeg våknet i dag var den heldigvis mye mye bedre, selv om den ikke er helt bra enda.

Akkurat nå sover snuppa, og mor i huset får hvile litt. Skal muligens en tur til byen senere i dag, kjøpe ny vaskemaskin, men er avhengig av at tante sender en mail oppover først slik at vi får vennepris, sparer faktisk rundt 1500 kr på det på en vaskemaskin som koster 6500 opprinnelig, så det er verdt å ta med seg :)

Må jo bare fortelle om de herlige kollegene mine også da, som hadde bestilt en stor marsipankake og laget egen sang til meg da jeg kom på jobb igjen etter en ukes fri. Skikkelig koslig var det. :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografbildene kom i dag :hoppe: 140 stk, så nå gjenstår det å plukke ut de han skal etterbehandle. Blir neimen ikke lett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så bilder av dere på facebook...kjempefine bilder altså!!! :hjerte:

Skjønner godt at dere har vanskelig for å velge ut...det er ikke enkelt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Madden :)

Nei, det er ikke lett å velge, og særlig ikke når en har 140 å velge mellom. Regner med vi kommer til å velge ut ca 40 stk som han skal etterbehandle, da får vi dem på cd til odel og eie, og gjør akkurat hva vi vil med dem.

I dag er jeg hjemme alene, egentlig litt deilig, men har nok å gjøre. Skal vaske hus, pakke litt til torsdagen, har fått frem bunaden min og snuppa sin så de får luftet seg litt. Skal skifte sengklær og vaske noen maskiner med klær. Med andre ord så har jeg hugen på frem til jeg skal på seinvakt, så det er vel i grunn bare å begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart på tide å dra seg på jobb, venter på at barnevakta skal komme siden vi ikke har bhg i dag. BBlir en kort dag på jobb i dag, tenkte avspasere litt på slutten av dagen siden vi skal reise .

Drar i ettermiddag og blir borte til mandag kveld, skal i konfirmasjon til yngste kusina mi, blir sikkert koslig. Skal bo hos mannens familie da, så da får vi besøkt alle. Skal se om jeg ikke får lagt inn noen venne besøk i løpet av helgen også, men tiden flyr jo så fort. Så bare må jeg en snartur innom ikea, noe småtteri jeg bare må ha.......

Nei får logge av her, tenker oldisene kommer i hvert øyeblikk, og da er det best å være klar til å fare.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom meg omsider til stavanger, etter mye om og men, men det er vel typisk. Fikk tildelt hele 4 ulike fly i Oslo, gikk fra det ene til det andre.... ble med andre ord mye gåing..... fikk jo dagens trim da. Ble sent før jeg kom frem, men men. Godt mannen og martine reiste om Bergen, så slapp vi hvertfall at det ble en lang tur for snuppa :)

Sitter barnevakt i kveld, har sunget karaoke og spilt buzz :ler: Taper ikke jeg altså...... :sjenert:

I morgen er det konfirmasjon, gleder meg. Mange har jeg ikke sett siden forrige kusina mi var konfirmant for 6 år siden.

Utover å være barnevakt i kveld har vi bare slappet av i dag, ble en svipptur innom IKEA og Kvadrat, men må se om vi ikke tar en litt lengre shoppingrunde på mandag.

Skulle så gjerne fått til et veninne besøk også nå som jeg er her nede, men vet jaggu meg ikke om jeg får tid. Onkels eks kone ønsket også at vi tok en tur på besøk, har ikke sett henne siden de skilte lag for mange herrens år siden. Så vi får nå se hva vi finner på søndagen.

Nei, på tide å finne køya, tidlig opp i morgen. tar sin tid å stelle seg å komme i finstasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene i dag, har vært på nattevakt og snuppa er i bhg. Skal bare sløve og muligens en snartur til byen. Må få levert brudepikekjolen til rensing, ble en smule skitten når vi tok bilder i parken :ler:

Hadde forresten en kjempe fin tur til stavanger, koste oss masse, kjempe koslig å se familien igjen :) Martine stor koste seg også sammen med min nevøs to døtre :)

Nei, får se å komme igang her, skal på jobb på et møte kl 15, dette er en hektisk mnd, med x antall møter, så det skal jammen bli kjekt fremover, og de fleste er på mine fridager :sur: jaja, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...