Charmina Skrevet 12. mai 2005 #401 Del Skrevet 12. mai 2005 HA en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. mai 2005 #402 Del Skrevet 12. mai 2005 Hi, hi ja jeg har jo sett bilder før. Hadde helt glemt det :oops: . Så bra at Martine legger på seg nå da. Verre her i gården. Var på kontroll og hun hadde bare lagt på seg 130g. Må inn igjen i neste uke, men da skal vi til legen. Får håpe han finner ut av noe. Ellers så nyter vi dagene. Er så gøy å se at hun utvikler seg hele tiden. Bare hun hører stemmen min så smiler hun, og da blir jeg så glad Nå er det leggetid i huset her, for jeg skal jo snart opp igjen for å mate. Men da har jeg fått noen timer på puten så det gjør liksom ikke noe!! Ha en god natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. mai 2005 #403 Del Skrevet 13. mai 2005 Ha en super helg og en strålende 17. mai feiring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 15. mai 2005 #404 Del Skrevet 15. mai 2005 En liten tur innom for å ønske deg en hyggelig 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. mai 2005 #405 Del Skrevet 16. mai 2005 Her har jeg vel ikke vært før? Koselig å lese om hvordan dere har det. Jeg gleder meg til det blir min tur. Ha en riktig så fin pinse og en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. mai 2005 #406 Del Skrevet 17. mai 2005 GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 19. mai 2005 Tusen takk for koslige hilsner alle sammen!! Som dere sikkert ser så har jeg ikke allverden av tid til å oppdatere her inne, Martine sover så og si ingenting på dagen, så da får jeg ikke gjort stort. Men hun sover desto bra på natten, så det er jo topp da 17. mai feiret vi hos Martines mormor, var koslig. Martine fikk gå i tog for første gang, men jeg synes det var en kald fornøyelse - haglet Martine var eksemplarisk hele dagen, helt til vi skulle reise hjem, da var hun trøtt, suttrete og utslitt. I går feiret vi bursdagen til svigerinnen min, koslig det også, mye selskapligheter frem over. Skal jo ha dåp til helgen, begynner å få det meste i orden, men har igjen å bake en kake, ordne meg frisør time og å få laget til overnattingsplass til gjestene som kommer tilreisende. Gleder oss til søndagen, men skal jammen være godt når det er overstått også. Får liksom ikke gjort så mye hjemme disse dagene siden Martine vil ha full oppmerksomhet hele tiden, og i dag skal pappan være på jobb i 13 timer også..... kommer ikke hjem før Martine har lagt seg for natten Får se hva vi skal slå ihjel dagen med, skal hvertfall få gått oss en tur og kanskje en tur til byen å få handlet det vi mangler til helgens dåp. Ha en fin dag alle sammen Nå er det ei lita tulle som vil ha selskap igjen oppe hører jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. mai 2005 #408 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei hei!! Bare innom for å ønske deg en super helg. Jeg skal på fest i morgen for første gang på leeeeenge, og det blir spennende. Håper bare det går bra og jeg ikke blir liggeende å hele søndagen. Marthe skal være hos min mor på overnattingsbesøk og det blir jo spennende. Spørs om jeg ikke må ringe i løpet av kvelden å sjekke at alt er bra Er det første gang så er det første gang Ønsker dere masse til lykke med dagen på søndag. Håper dere får en super dag! Gleder meg til å høre. Kanskje får vi se den lille tulla i kjolen??? Ha en super helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk for lykkeønskninger til morgendagen Glossy!! Har det meste under kontroll nå, men har vært en smule stresset i dag ja.... Skal bli godt når morgendagen kommer og vi kan kose oss sammen med familien Skal ha selskapet hjemme hos svigers, så har vært der å pyntet i dag, ganske fornøyd med resultatet Hentet også dåpskjolen, gleder meg masse til å se Martine i den, kanskje her kommer et bilde senere...... Har fått pyntet kaken jeg har laget nå, badet tulle og lagt henne, så nå skal jeg kose meg med grand prix før jeg går til køys selv (hvis ikke jeg skal legge meg å se da.... nyter det med veggmontert tv på soverommet :oops: ) Ellers er alt bare velstand her i heimen, Martine har vært litt dårligere til å spise i det siste, så skal bli spennende å se vekten på onsdag. Har vurdert om vi så smått skal begynne med tynn velling, men skal se et par dager til om ikke det tar seg opp igjen. Var en tur i byen også i dag, måtte komme oss litt bort fra stresset. Fikk sms av et søskenbarn av meg som bor på østlandet at han var i byen, så da var jeg ikke vanskelig å be om å ta en tur..... Det er forøvrig han av søskenbarna mine jeg har best kontakt med gjennom hele oppveksten. Han var med en kompis som hadde hunder på hundeutstilling. Skal bli spennende å høre hvordan det gikk. de skulle vist delta i morgen også. Da får jeg ta siste finishen og så finne sengen. ha en fin lørdagskveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. mai 2005 #410 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei hei! Nå er vel dåpen overstått, håper alt gikk planlagt, ja det gjør jo som regel det... Vil gjerne se bilde av Martine i dåpskjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #411 Del Skrevet 23. mai 2005 Da er dåpen vel overstått, var en veldig vellykket dag martine var en engel hele dagen. Sovnet rett før vi gikk i prosesjon inn i kirken og sov helt til et kvarter før gudstjenesten var slutt, da gikk vi ut for å finne mat og ble ute resten av tiden. var to dåper i går, og det som var litt artig var at jeg og faren til det andre dåpsbarnet er fra samme plass, men jeg kjente han ikke, så fant det ikke ut før alt var over og jeg og kona hans satt og pratet..... (det må da sies at vi er fra en veldig liten plass, men han var en del eldre enn meg.....) Var også litt spesielt med presten som hadde dåpen for han døpte meg også for 24 år siden, og dette vart historisk mente han, første gang han har døpt både barn og foreldre, så det ble mye bildetaking, han ville også ha bilder så her spørs det hvilken skumle planer han har med dem..... :oops: Selskaplighetene hadde vi hos svigers, hadde koldtbord og kaffi og kaker senere. Martine var som sagt i storform heletiden, hadde ikke mye tid til å sove, hun har blitt så nysgjerrig av seg Fikk mye fint i dåpsgave: 5 smykker, et armbånd, bunadsølv, barnebestikk, klær, en arvekopp i gull, penger, to smykke skrin og et vognteppe som farmoren har brodert. Spørs om vi ikke bytter opp igjen noe, mange av smykkene var veldig like. Ellers har vi det bare bra her i heimen, skal ha selskap i dag også, har mye mat igjen, så det er bare å komme for dem som måtte ønske Skal hive meg i dusjen nå, skal prøve å ta Martine med - prøvd en gang før, men hun likte det så absolutt ikke, men kan jo hende det kommer seg om en gjør det flere ganger. Er litt mer praktisk å ta en dusj fremfor å bade hvergang. Så får vi ta oss en tur i banken å sette inn dåpsgavene + det som er i sparegrisen..... Mammsen er så ivrig etter å putte på småpenger at den allerede er fylt opp..... Har lagt noen bilder i albumet nå, det fra dåpen er ikke så veldig vellykket da, vises ikke hele fjeset, men får vist frem kjolen som har gått i arv. Må se om ikke noen andre av gjestene har bedre bilder.... martine ville bare spise på kjolen hele tiden så var ikke så lett å få tatt fine bilder Så ligger der et bilde fra 17. mai og et bilde der hun trener på gulvet - begynner å bli sterk jente nå Har rullet to ganger fra mage til rygg, men tror det var mer overbelastning som forårsaket det, for hun har nemlig ikke gjort det siden. Bildene ligger Her Onsdag skal Martine ha vaksine, gruer meg litt for det ja...., men går vel greit. Skal veie henne også, har spist litt dårlig i det siste, så lurer litt på om vi skal begynne så smått med litt velling.... Skal hvertfall kjøpe litt så vi har på lur Må jo også få med at Martine har blitt så lang jente nå at pappan fant det for godt å bytte ut kurven på overommet i går, så nå skal hun ligge i vugga..... blir spennende å se hvordan det går, har ikke villet ligge i den på stua, den er for romslig, hun liker det lunt og godt. Gikk bra i natt da, men det kan jo være fordi hun var helt utslått etter dåpen, blir spennende å se videre hvordan det går. Vi har beholdt sengehimmelen da, bare det gjør det jo mye lunere...... Ble litt rotete skrevet det her, mye frem og tilbake, men, men......De som orker får lese...... fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. mai 2005 #412 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei hei dere!! Så koselig dåpen hørtes ut, og ikke minst at presten har døpt deg og. Så gøy! Var iallefall kjempe søt i kjolen sin!! Vi har nettopp vært på svømming og frøkna er veldig trøtt. Har fått pupp av mor, men synes ikke det er noe stas etterhvert som hun må jobbe hardere for å få ut noe. Så nå gir pappaen henne mat og hun har allerede drukket 250 ml :o Det er jo veldig mye for å være henne ja. Men veldig koselig at hun får i seg da hun ikke har vært så flink til å legge på seg i det siste. Vi håper hun blir flikere etterhvert. Ellers så gikk det veldig fint å være borte fra henne, men veldig deilig å se henne igjen dagen etter og Ville ikke vært så veldig mye lengre vekke fra henne nei Håper du får en super uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 26. mai 2005 Martine vokser og vokser, var på helsestasjon i går : 5360gr og 58,5cm lang....... Fikk også sin første vaksine, gikk foråvidt greit det, var kjempe flink, skreik akkurat da injeksjonsvæsken ble sprøytet inn, men så var alt glemt helt frem til kl 15, da var hun veldig vond rundt instikstedet, rød og hoven så hun fikk seg en paracet. Til kvelden i går fikk hun også feber, så før legge tid fikk hun en paracet til. Feberen henger litt igjen i dag også, men er ikke så mye som i går. Er i fin form og i godt humør, så virker ikke til at hun har det ubehagelig. Har bare slappet av i dag. Pappan til Martine har fått det for seg at han har lyst å ta bleieskift og gi henne mat før han drar på jobb, jeg syns jo ikke det er nødvendig, jeg kan jo stå opp selv siden jeg kan legge meg i gjen, men han insisterer på det. Sier de har det så koslig denne stunden de er for seg selv om morgenen, han er jo bare herlig da Så her lever jeg i luksus, i dag sov vi til kl 10 :o Nå har Martine tatt seg en blund i vognen, jeg får vel gå å legge sammen litt klær, og kanskje sette en brøddeig, begynner å bli tomt i frysern. Har foressten begynt å få sambo på trua om at vi kanskje skulle hatt oss stasjonsvogn, jeg er så dritt lei av å ha liten plass i bilen og ikke minst å slå opp og ned vogna hele tiden. Han har alltid sagt at han ikke vil ha noe stasjonsvogn, men nå ser det ut som han kanskje har ombestemt seg, til min store glede Har sett meg ut en volvo v40 TD 2000mod. Og han som alltid har hattt et som banker for Mercedes...... Får se hvordan bearbeidingsprosessen min går videre...... Skal vurdere å flytte dagboka mi også nå, er jo ikke gravid lengre....... selv om jeg savner å være det av og til.... var en helt spesiell følelse og spenning når gullet var på innsiden, men er jo så absolutt kosligst å he henne på utsiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mai 2005 #414 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei snuppa!! Kjenner veldig igjen det med å bearbeide typen til stasjonsvogn. Klarte det jeg og det er veldig digg. Slipper det styret med den vogna. Så nå går vognen rett inn i bilen og det er SÅ enkelt! Og enig med Volvo. De er rett og slett lekre. Liker ikke Mercedes selv Kom gjerne over til generelle dagbøker - for der er jeg!!! Var litt stusselig å flytte, men nå er jeg blitt vant til det Så flink Martine er å legge på seg. er jo blitt stor jente nå. Vi skal ta vaksine i beg av juni og gleder oss til å få veid henne. Håper at vekten begynner å komme seg! Jammen er det deilig å blir mor Har allerede begynnt å planlegge neste mann vi og jeg er jo så klar til å få magen igjen! Det var jo så koselig. iallefall nå i ettertid Kan vel huske at jeg klaget min del da det stod på ja.... men det er jo glemt Ha en super kveld videre! der er vel natt snart for min del, men jeg og Marthe sover til tolv om dagen så da blir det jo korte dager !! Snakkes snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #415 Del Skrevet 27. mai 2005 Takk for hilsen Glossy, alltid like koslig hver gang jeg ser at du har vært innom vennen Nå har jeg akkurat stått opp, Martine ligger enda, men tror hun har våknet. Skikkelig møkka vær ute, så i dag får vi kose oss inne, lite fristende å gå ut.... Ellers så var det veldig rart å flytte dagboken, men får satse på at jeg kan flytte/opprette en ny en annen gang, men det blir nok en stund til enda ja...... Nei, nå er den ei lita tulle som våkner på naborommet, så da er det nok tid for mat. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mai 2005 #416 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei hei!! Velkommen over!!! Altid koselig å titte innom til deg vet du Er jo koselig at vi har barn i samme område. Så gøy å følge hverandre da! Tulla ligger i bilen å sover, og jeg løper rundt å skal pakke klær til oss. vi skal riese til min far i dag og båten går snart. Får gjøre meg ferdig! Stikker nok innom en gang i helgen. snakkes vennen!! tudelu !!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #417 Del Skrevet 28. mai 2005 Endelig helg og tid for å være familie.... Godt å ha Sambo hjemme. Er så gøy å se hn og Martine kose seg sånn i hverandres selskap Martine har blitt så morsom de siste dagene, tror hun har lagt ekstra godt merke til sin egen stemme nå. Babbler i ett sett, og om vi svarer så babbler hun desto mer og skal prøve å herme etter oss I helgen skal vi ikke gjøre stort, sambo er kkurat hjemme hos svigers for å kløyve litt ved som vi har til vinteren, og når han kommer hjem blir det vel til at vi tar oss en lang trilletur i det fine været Blir spennende å se nå om de blir bilkjøp på oss, sambo hadde snakket med han som selger her en dag, og vi var hjertlig velkommen til å prøvekjøre. Har funnet ut ved å søke på nett at det mest sannsynlig er et godt kjøp om vi slår til. Liknende biler ligger på rundt 10000,- mer i pris og da har de også til ghjengjeld kjørt 10-20000km lengre...... Håper bare sambo finner ut hvor praktisk det ville vært med stasjonsvogn, men kan virke som han også har blitt mer og mer giret siste dagene....... Nei, får luske meg opp i stua til Martine, skulle egentlig bare ned for å sette på en maskine med sengklær og å henge dynene ut til lufting. Hører hun babbler og leker med babygymmen, er nok klar for å få litt selskap god jenta mi Ha en god helg alle sammen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #418 Del Skrevet 30. mai 2005 Enda en helg over og en ny uke står for tur...... Synes disse helgene går alt for fort jeg...... Vi har hatt en kjempe fin helg og bare kost oss masse. Lørdag tok vi en tur til byen for å kikke på biler, har fått sambo med på ideen min nå Tror jammen vi var innom alle bilforhandlere i byen + nabo kommunen...... Tok sin tid ja Når vi kom hjem hadde svigerinnen min laget pizza så da stoppet vi innom der før vi dro hjem. Lørdag drakk jeg også mine første glass med % i på gudene vet hvor lenge....... Godt å kose seg med litt til maten I går var vi ute å trillet tur i nesten 2 timer i øsende regn, koslig i grunn, er så godt å kjenne vårluften Og i går kveld var vi å prøvekjørte Volvo'n vi har kikket på, ganske god bil, så nå spørs det da. Mye som må på plass før vi evt kan handle, så nå har jeg akkurat tatt en del tlf' er for å ordne med noen som kan taksere den bilen vi har nå, så må vi jo se om vi klarer å selge den før vi evt kjøper ny. Dette blir spennende. Nå får jeg vel gå til Martine, ligger å er utålmodig på ulvet. er fint vær i dag, så blir nok en lang trilletur. Skulle hatt en tur til byen for å finne en burdagsgave til smbos niese, men får se om jeg drøyer det en dag eller to. Ha en fn dag og fin uke alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #419 Del Skrevet 31. mai 2005 Enda en strålende dag ute, er så deilig nå som solen titter frem...... I dag våknet Martine før kl var 5.30....... Uvant ja..... men men, kan ikke klage Hun sover jo så godt til vanlig. I går var vi ute på to lange trilleturer, den første var sammen med svigermor, gikk langs et vann, koslig å høre fuglene kvittre i skogen og kjenne den gode vårluften. Senere på dagen gikk jeg og Martine litt rundt om her mens vi ventet på at pappsen skulle komme hjem så vi fikk laget middag. Lurer på å luske oss en tur ut nå også, må nyte vææret mens vi har det Torsdag skal vi i 40 års lag til sambos tante, skal feire på en restaurant i byen. De kommer reisende på torsdag og blir til søndag, det vil si, de blir bare her 1 1/2 dag siden de egentlig kommer for å dra på en bedriftstur med mannen hennes sin jobb. Men sambos niese ville vist ikke bli med foreldrene og brødrene på hotell, hun ville heller være her hos meg og Martine, så hun blir nok til å overnatte her hos oss. Hun er jo så stolt nå som det ikke er hun som er yngst lenger (Hun er snart 6 år.....) Nei nå får jeg gå, ei lita tule som er utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. mai 2005 #420 Del Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk for bursdagshilsen Tetra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå