Tetra Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #801 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #802 Del Skrevet 21. mars 2007 Da var første organiserte treningsøkt over..... Slitsomt å bruke så mange muskler en ikke gjør til vanlig. Skulle egentlig ha spinning, men pga at syklene ikke var kommet enda ble det kombinert styrke og trening med bosuball. Nå blir det slaraffen resten av kvelden med god samvittighet. :D I morgen blir det en lang dag på jobb (13-22.15) og før det har vi avtale med noen venner om å være ute å leke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #803 Del Skrevet 22. mars 2007 Da sover snuppao g mammsen har litt alenetid før det er tid for å dra på jobb. Blir en ganske hektisk dag med mange besøk og møte. Vi skal være med på et forskningsprosjekt, så i dag kommer en professor fra Bergen for å undervise oss. Har hatt besøk i dag, kjempe koslig!! barna lekte seg kjempefint sammen Nei, får hive meg rundt å vaske litt, Martine klarte å få fatt i en blyant og har tegnet på panelen i gangen Håper det går bort, hadde vært verre om det var tusj. Så får jeg ringe oldeforeldrene og be dem komme hit, siden hun ble lagt litt senere enn planlagt, så slpper jeg vekke henne for å dra. Er forøvrig stiv og støl etter gårsdagens økt, en får jammen sett hvilke muskler en aldri bruker da ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2007 #804 Del Skrevet 22. mars 2007 Grattis med barnehageplass! Må være en lettelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #805 Del Skrevet 23. mars 2007 Takk for det Madden Alltid deilig når en får det som en vil På jobb nå, arbeidshelg..... Litt deilig å hanetter også, for da kan jeg bruke dagene hjemme sammen med mann og barn Har vært et helt strålende vår vær i dag, har vært mye ute men først på dagen var vi en tur i byen. Først å shoppet litt på ene kjøpesenteret, så var vi i svømmehallen og koste oss en time. etter badingen dro vi for å se på ny koffert på et annet kjøpesenter, men kom hjem tom hendt, tror heller vi bare låner en, siden vi har så liten lagringsplass. Har forøvrig bestilt leilighet til vi skal til syden nå, eller det vil si, vi har bestlt en, og lurer på om vi rett og slett skal bestille en til slik at vi kan bo hver for oss, må uansett ha alternativ overnatting de to første nettene siden den leiligheten som er bestilt er opptatt de to første dagene vi er der. Fant ut at det da er like billig nesten å leige en til leilighet i en hel uke som å betale hotellrom for 5 i to netter, så vi får nå se hva det blir til. Elsker å planlegge...... Nei, får hive meg rundt å gjøre noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #806 Del Skrevet 24. mars 2007 Nok en strålende dag med et fantastisk vår vær Kom hjem fra jobb, sendte sambo på dugnad i barnehagen, så koste jeg og snuppa oss hjemme. Gikk tur å trillet dukkevogn og Martine fikk besøk av noen større jenter og de lekte i hagen. På ettermiddag dro vi på fjellet, sambo skulle mekke snøscooter, så vi tok like godt med akebrett og tusslet rundt med det.... deilig å være mye ute. Fikk spørsmål fra svigers i dag om de kunne ta med snuppa på en ukes ferie i påsken, men den må jeg rett og slett tygge litt på, syns liksom det er litt kos å være samlet i høytider..... men vi får nå se... vi reiser uansett hjem til mamma alle sammen på langfredag og blir til søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #807 Del Skrevet 27. mars 2007 Fortsatt et nydelig vårvær, nyter hver en dag!!! I går hadde jeg fri etter endt arbeidshelg og benyttet dagen til å leke ute sammen med snuppa fra morgen til kveld. Fikk vasket en hel masse klær og sengklær, pusset vindu og kalket plen Nå kan sommeren bare komme I dag er det personalmøte med påfølgende seinvakt, så det blir en lang kveld. Nei, får tussle meg ned i postkassa å se om der er noe spennende. Frøkna er akkurat lagt for en liten formiddagslur. I dag er det forresten: 23 dager til vi drar til Danmark 37 dager til vi drar til Stavanger 117 dager til sommerferien 249 dager til vi drar til Gran Canaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #808 Del Skrevet 29. mars 2007 Skattepenger til gode i år også Kunne ikke passet bedre, desto mer å bruke i Danmark med god samvittighet selv om de ikke kommer før i juni da Kunne ikke passet bedre altså :hoppe: Vært ute i mange timer nå, dro åpå en annen lekeplass ennn den rett utfor huset vårt for en gangs skyld, Martine storkoste seg. Så kom barnehagen på tur også (ikke den snuppa går i), så ble fullt av liv og røre Nå sover frøkna og jeg skal gjøre unna litt regnskap for korpset - kjedlig å gjøre det i finværet men..... Skal på jobb i kveld og i morgen har jeg helt fri, snuppa skal i bhg, så da blir det nok en bytur på meg. Skal få kjøpt bunadskjorte til Martine og så er det div annet jeg må få ordnet som begynner å haste. Til helgen blir det latmannsliv, sambo skal være beredskapsvakt på fjellet og jeg skal slappe av enten alene eller sammen med frøkna. Har ikke bestemt om hun skal dra på påsketur sammen med farmor og farfar enda. Bare en uke til vi reiser hjem til mamma også, da kommer veninne L også og vi har halvveis bestemt oss for en fest..... en skikkelig en.... Gleder meg!!! Nei, får hive meg rundt med budsjettet her, på tide å få det i boks snart, men ergrer meg med alle som ikke klarer opplyse om alle utgiftene så jeg får gjort det unna, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2007 #809 Del Skrevet 29. mars 2007 Å...jeg vil også ha skatteoppgjøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. april 2007 Forfatter #810 Del Skrevet 1. april 2007 Rolige dager..... Rart når det er så stille i huset..... Martine er på påsketur med farfar og farmor, stor koser seg visst. Skal hente henne hjem på tirsdag, skal da kjøre dem i møte slik at vi møtes på halvveien, for svigers skal være helt til fredag. I går hadde jeg meg bytur sammen med mamma, skulle egentlig ikke ha noe, men endte opp med nytt digitalkamera Er super fornøyd så langt selv om jeg ikke har fått brukt det så mye enda. Er hos mamma nå, kjørte henne hjem, har hatt bilen hennes på lån i 2-3 mnd siden hun har operert en fot, så nå fikk hun den igjen. Klarte jo så klart å punktere i sta, ikke på den mest trafikerte veien heldigvis..... får kjøre å sjekke lufta i reservehjulet nå. Nei, bare en time til hjemreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 2. april 2007 Forfatter #811 Del Skrevet 2. april 2007 Savner go jenta mi.......men hun har det nok som plommen i egget der hun er.... fikk mms i går kveld av hun og farfar på akebrett De hadde vært på fjellet å aket og grillet pølser..... Men.... i morgen skal vi hente henne!!! Gleder meg Hadde store planer for dagen i dag med å rydde huset.... hadde planer om å hive masse siden det er boss dag i morgen, men her sitter jeg altså Har holdt på å ordnet med forsikringene våre.... og det tar sin tid..... Skal bytte forsikringsselskap, og da er det ikke få papirer som må ordnes. Nå venter jeg bare på en fax fra forsikringsselskapet og fra husfliden før jeg får returnert det og alt er i boks.... får ordne det i siden når sambo kommer hjem, regner med vi må signere begge to. Ellers i dag har vi lite planer, kose oss å være skikkelig kjærester, må nyte det når en kan, ikke like mye rom for det med en aktiv 2 åring rundt beina. Tar oss muligens en tur til byen for å spise middag Skal på jobb til natten, 4 vakter til nå så er det fri helg og vi reiser hjem til familie og venner Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 3. april 2007 Forfatter #812 Del Skrevet 3. april 2007 Snuppa har komt hjem, og gjensynsgleden var stor fra alle parter Spiste middag og shoppet litt sammen med svigers før de dro tilbake til hytta og vi vendte kursen mot et vennepar. Kom hjem sånn i 17 tiden. Har hatt en fantastisk koslig fri dag!!!! Men, nå er jeg trøtt, hadde en rett og slett forferdelig vakt på jobb i natt, skjønner ikke hva som skjedde jeg, men etter å ha sovet 3 timer våknet jeg og var skikkelig uvel, endte med oppkast, så jeg trodde omgangssyken var kommet til oss også som så mange andre, men det ble med den ene gangen og har vært i tipp topp form siden....... Ble ikke mer soving på meg og har ikke hatt tid å sove i dag, så nå tror jeg faktisk jeg skal finne køya rett og slett. Må bare få hengt opp en klesvask først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 8. april 2007 Forfatter #813 Del Skrevet 8. april 2007 Hjemme igjen etter et par dager påskeferie, men i morgen venter jobben igjen.... Ikke mye fri denne påsken nei..... men men.... Blir penger av sånt og det kan komme godt med til alle våre utflukter den nærmeste måneden Har akkurat fått overført bilder fra turen nå inn på pc'n, er bare så fornøyd med vårt nye digitalkamera Ellers lite nytt, går i den samme gamle tralten her med oss. Har kost oss litt ekstra nå som vi har hatt påske da, selv om jeg har jobbet, så har liksom sambo og Martine hatt feriemodus og det hjelper på. Nei, får forbarme meg over klesvasken som er ferdig, må få hengt på plass bunaden til snuppa også, mamma kom med den i dag, så nå er vi klare til konfirmasjon Montro om jeg selv skal ha på bunad???? vet ikke engang om jeg får den på Går rett vest med slankingen også, har liksom gitt litt f**..... *skjerpingsmåtilja* Nei, må se til å få gjort unna det jeg skal, så blir det sofakos, kryss ord og litt pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. april 2007 Forfatter #814 Del Skrevet 10. april 2007 9 dager til avreise Har alt funnet ut hvor Skandinavias største kjøpesenter ligger...... gjett hvem som skal dit da Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 10. april 2007 #815 Del Skrevet 10. april 2007 Åååå, så deilig å få reise bort litt!! Er det du, mannen og Martine som skal reise eller? Ønsker deg en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. april 2007 Forfatter #816 Del Skrevet 10. april 2007 Er meg, sambo og Martine ja Skal bli skikkelig deilig..... Nå har jeg jobbet 3. hver helg, og sambo har hatt vakt annen hver, så med andre ord har det vært lite rom for å finne på ting i vinter, så nå som sambo er ferdig med beredskapen drar vi Gleder oss enormt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. april 2007 Forfatter #817 Del Skrevet 10. april 2007 Da har vi vært i svømmehallen, herlig!!! Martine bare elsker å være der Ble en tur på noen klesbutikker også, fant meg en svart pologenser som jeg skal ha under en kortermet topp jeg nylig har kjøpt meg, og så ble det noe nytt nattøy til Martine, alt er utvasket og for lite nå, så det får gå rett i søpla. Ellers lite nytt fra denne fronten, fri dag i dag, men skal nå jobbe intensivt frem til vi drar på tur, egentlig heilt greit, får nok av tid til å hente meg inn igjen på i langhelgen. Var bedt i selskap nå til lørdag, men sambo får dra alene, vanskelig å få byttet denne helgen på jobb. Mamma skal komme å passe snuppa, Martine var rett fornærmet når mormor ikke ble med oss hjem etter vi var der på påsketur, så da måtte vi bare lage en avtale Nei, får pakke ut matvarene her og begynne på litt middag mens snuppa sover, klarer ikke bli enig med meg selv om jeg skal lage fiskeboller i hvitsaus eller fiskekaer i brun saus..... får starte med å skrelle poteter og gulrøtter så får vi se hva det ender med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. april 2007 #818 Del Skrevet 10. april 2007 Er ikke nordeuropas største kjøpesenter Nordstan i Gbg?! :klø: Jaja..noen år siden jeg så noen statistikk så.... Så kjekt med en tur da! Det er godt å komme seg bort litt! Var det København dere skulle til nå? Hvilket kamera har du kjøpt? Lurer på å kjøpe meg nytt jeg også nemlig! Men klarer ikke helt bestemme meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 12. april 2007 Forfatter #819 Del Skrevet 12. april 2007 Er ikke nordeuropas største kjøpesenter Nordstan i Gbg?! :klø: Jaja..noen år siden jeg så noen statistikk så.... Så kjekt med en tur da! Det er godt å komme seg bort litt! Var det København dere skulle til nå? Hvilket kamera har du kjøpt? Lurer på å kjøpe meg nytt jeg også nemlig! Men klarer ikke helt bestemme meg! ← Iflg hjemesiden til senteret er det hvertfall skandinavias største..... Ikke vet jeg, men..... stort er det nok uansett Det blir 5 dager i København på oss ja Gleder meg Har fått inntrykk av at det er en fantastisk by, har bare vært der en snartur på 8 timer med danskebåten før, så gleder meg masse til å se og oppleve byen mer Har alt lagt mange planer for hva vi vil gjøre, så slipper vi å bruke tiden der nede til å sondere terrenget.... Er et kamera i Canon ixus serien, men husker ikke helt modell nummeret. Er ikke det aller nyeste, men greit nok. Tror det var best i test i fjor høst eller noe.... Ble hvertfall fremstilt som et godt kamera, kjøpte det hos Preus, så på et tilsvarende kamera på expert, men han i butikken der anbefalte Canon framfor det når jeg spurte hva som var best, så da mistet han en kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 12. april 2007 Forfatter #820 Del Skrevet 12. april 2007 Da blir det sein ferie på meg i år, skal ha i uke 30, 31 og 32. Egentlig helt greit siden bhg er steng i uke 29, 30 og 31. Slik det ser ut nå har jeg bare mandagen i uke 29, så det blir jo nesten en hel uke med ekstra fri I dag har vi fri og stor koser oss hjemme. Snuppa ser på Ole brum, mens hu mor sonderer nettet litt. Snart tid for husarbeid, første klesvasken stoppet akkurat, så nå er det sengklærne som står for tur. Må se å få vasket huset litt, får besøk fra fredag til mandag i tillegg til at jeg har arbeidshelg, så må nok få tatt det unna i dag. I går var jeg på spinning og bosuball trening, slitsomt når det står på, men fy så godt det føles etterpå. men var uheldig med sykkelen i går og fikk en med estra smalt sete, ikke godt for bakenden nei Nei får svinge meg rundt med hus sysslene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå