Gå til innhold

bitchslappe de som klager over små bryster! utblåsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både enig og uenig med deg TS. Jeg har 65F og både elsker og hater puppene mine. Kan aldri ha utringning uten å se ut som jeg har lyst på pikk, må handle bh på spesialbutikk(som ofte bare selger stygge bestemorbher), finner sjeldent klær som ser flatterende ut over puppene, når jeg for en gangs skyld turte å ha på meg en stroppeløs kjole med bh under på fest, så var det TRE stykk som spurte om jeg var gravid fordi det så ut som jeg hadde brystspreng :(
Men utenom dette så elsker jeg puppene mine. De ser like fine ut med bh som uten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Sto å prøvde alle BH'ene jeg hadde, og alle var komfortable, det stakk ut bryst-fett her og der. 

Gnagde plasser man ikke viste eksisterte, og alt føltes ekkelt ut! 

 

Var i undertøybutikk i dag, over en time tok det meg.. å finne én OK BH. 

Jeg var så forbannet at jeg stormet ut døren, og dro rett til undertøybutikken. Jeg var så frustrert og lei at jeg nesten gråt  :fnise: Måtte ringe mamma for å låne penger, for jeg var egentlig blakk, men fader heller, jeg orket bare ikke mer  :fnise:

 

Bruker 90E, 80F og 90F, alt ettersom hvordan BH'en er. 

 

Har vurdert operasjon mange, mange ganger. Og den dagen jeg får penger, så skal jeg ta den operasjonen. 

Sliter mye med ryggen, nakken og skuldrene, som fører til hodepine. 

Og ja, jeg bruker riktige størrelser, men det å finne en som er perfekt er klin umulig! Samme hvor mang jeg spør om hjelp. Alle gir opp, og gir meg en og sier "denne får duge, ikke helt bra men bra nok inntil videre". 

 

ts

 



Anonymous poster hash: a0bb7...6cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, det er positive og negative ting med både og. 

Men det positive veier ikke opp for det negative når det kommer til store bryster. 

 

Jeg har fått slengt hore, bitch, slut etc etter meg i årevis. Går jeg med t-skjorte så vises brystene enda mer, da er jeg "oppmerksomhetssyk", "bitchy", "hore" etc
bruker jeg singlet (som viser 1 cm med kløft!) så er jeg horete og løs, som bare har det på meg for å vise meg frem. Jeg har ikke brukt t-skjorte på årevis, kun hjemme hvor ingen ser meg. 

For store t-skjorter ser rart ut, og normal størrelse fremhever brystene. 

 

Menn tar det som en selvfølge at de får lov til å ta på. Snakker da om fulle menn. 

"du har jo på deg det for å vise de frem, da må man jo få lov til å ta på". Jadda. 

 

singlet er det som får brystene mine til å se mindre ut. Ja du ser litt kløft, står du rett over meg og ser rett ned, da ser det vulgært ut. Du ser rett ned til trusekanten  :fnise: Ikke er det vanskelig heller, da jeg er 1.87 høy. Også føler jeg meg ikke klaustrofobisk i singletter. 

Jeg er også feit og ikke pen i det hele tatt, så hvorfor folk kaller meg for "slut", "tøs" eller "horete" er bare rart, for jeg hadde ikke fått meg de guttene de jentene er livredde for å miste, ihvertfall ikke tjent penger på det! Da måtte JEG ha betalt de, og det har ingenting med brystene mine å gjøre. 

 

ts



Anonymous poster hash: a0bb7...6cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små bryster og klager (det er har sine ulemper det også, vet du), men det betyr jo ikke at jeg mener jo større jo bedre :P

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har kjempestore bryster, men må jo likevel ha lov til å klage. Er ikke bare dere store som har den retten.

Men jeg vedder på at dersom jeg hadde for store bryster hadde jeg tatt en brystreduksjon! Arrene er nesten ikke-eksisterende, så de vil ikke være en større ulempe enn kjempeboobs er. Siden du er så forbanna på kroppen din er det kanskje verdt å ofre et lite arr som nesten ingen vil se?

Når jeg har fått barn skal jeg uten tvil legge til litt!

Man får anker-arr av brystreduksjon. Under og opp til brystvorten. Ganske stort arr.

Anonymous poster hash: ba73d...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med: "bitchslappe de som klager over store bryster"?

 

Like irriterende for oss med små pupper å høre på at de med store pupper klager og.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med: "bitchslappe de som klager over store bryster"?

 

Like irriterende for oss med små pupper å høre på at de med store pupper klager og.....

du kan få lov til å btichslappe meg også ja. Dette var en bare en utblåsning fra en person med store bryster. De med små kan jo gjøre det samme. 

 

Arrene til en brystreduksjon er store, og langt ifra usynlige. 

Det å forstørre brystene gir mindre arr, og de blir så å si usynlige etter noen år. 

 

ts

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får anker-arr av brystreduksjon. Under og opp til brystvorten. Ganske stort arr.

Anonymous poster hash: ba73d...5aa

 

Min mor, tante og bestevenninne har gjort dette, og ingen klager over arr. Har visstnok bare sett min venninnes bryster i ettertid, og der er det virkelig ingenting å klage på.

 

Om jeg måtte på svindyre spesialbutikker for å finne bikinier med dårlig utvalg for å få rettpassform og ha mye vondt i ryggen på grunn av megatatas, ville jeg ikke en gang ha hatt noe imot et tydelig arr. Livet blir bedre og man er mye finere med klær på. Og flere folk ser en vel oftere med klær enn uten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som syter og klager over å ha små bryster er idioter!!! 

Dere aner ikke hvor plagsomt det er å ha store bryster! De er i veien, hele tiden. Det ser stygt ut, t-skjorter ser teit ut, singletter får folk til å rope "HORE!" etter deg, fordi du viser for mye kløft. Det er plagsomt, heslig, for jævlig!!!! 

 

Fader altså! Hater å ha store bryster. Når menn sier "hun har jo ingen bryster, men ellers så var hun pen" så får jeg lyst til å dra de ned! 

Mindre bryster er penere, fører ikke til vonde skulder, rygg og nakke, det er enkelt å fine søte, sexy BHer, du kan ha så dyp kløft helt ned til klitorisen om du føler for det! Og ingen kaller deg hore. Du kan gå med hva som helst uten å se vulgær eller teit ut. 

 

grrr faen hvor jeg hater brystene mine! Den dagen de finner opp en operasjon som gir ingen arr, så er jeg første mann til å stille meg i kø!!! 

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

 

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din TS. Selv bruker jeg 65F/G, elsker puppene mine. Aldri hatt noen problemer med dem, aldri blitt kalt hore, de ser pene ut, kløfta mi får alltid komplimenter - i det hele tatt. Spesialbutikker er dyre ja, men definitivt verdt det. Finner ikke bher på vanlige butikker, men da får jeg heller ta bedre vare på de bhene jeg har.

 

Derimot er det også en sammenheng mellom vekt og bryster. Er man stor vil puppene i mange tilfeller også være store, men om man hadde gått ned noen kilo hadde brystene også blitt mindre. Det koster penger med en operasjon, mens det er gratis å gå ned i vekt. Hadde heller prøvd ut det, enn en "quick-fix" med operasjon.

 

Enhver kvinne får være stolt av sine bryster, så enkelt er det faktisk. Dersom hun ikke er det, får hun heller gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde 65 D fikk jeg beskjed om at de var for store av den daværende kjæresten min,så små er de ikke. Men at du ser deg blind på deg selv kan jeg tro på

Anonymous poster hash: a7afa...c81

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=D&age=&brand=&sister_sizes=0&sister_sizes=1&search=Search

fullt mulig å ha 65d i bhstørrelse uten å ha store pupper. Mine er 65d og godt under gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 28384...6f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din TS. Selv bruker jeg 65F/G, elsker puppene mine. Aldri hatt noen problemer med dem, aldri blitt kalt hore, de ser pene ut, kløfta mi får alltid komplimenter - i det hele tatt. Spesialbutikker er dyre ja, men definitivt verdt det. Finner ikke bher på vanlige butikker, men da får jeg heller ta bedre vare på de bhene jeg har.

 

Derimot er det også en sammenheng mellom vekt og bryster. Er man stor vil puppene i mange tilfeller også være store, men om man hadde gått ned noen kilo hadde brystene også blitt mindre. Det koster penger med en operasjon, mens det er gratis å gå ned i vekt. Hadde heller prøvd ut det, enn en "quick-fix" med operasjon.

 

Enhver kvinne får være stolt av sine bryster, så enkelt er det faktisk. Dersom hun ikke er det, får hun heller gjøre noe med det.

jeg vet at vekt har mye å si. Men vekten har stått stille de siste 5 årene, og brystene mine har ikke blitt noe større. Så klart, brystene forandrer jo seg hele tiden, men de har ikke blitt større. 

 

Jeg gikk ned 20 kg en gang, pga sykdom, de ble ikke mindre. Jeg var tynn på barneskolen og ungdomskolen. Allikevel så hadde jeg større bryster en alle de andre. 

Jeg var ganske tidlig ute med puberteten, fikk mensen da jeg var 10, og brystene rundt samme tid. 

 

Mamma var kjempestor før. Her snakker vi 160kg! Gikk ned 40kg, og brystene ble faktisk større og fyldigere! Hun "mistet" brystene under det første svangerskapet, og etter den fjerde så var de slappe og "tomme". Men så gikk hun ned i vekt, og plutselig så hadde hun bryster igjen. 

Det er ikke alltid at det å miste vek fører til mindre bryster, har vært vitne til det selv  :fnise:

Har også hatt venninner som var 100+ og de hadde små bryster i forhold til meg! Søsteren min veier 130kg, og hun har B/C! Hun har ikke vært gravid før. 

Hun har brukt samme størrelsen siden ungdomskolen, gått litt opp i omkrets, men brystene har vært de samme. Men den størrelsen på BH'en forandrer jo seg etter omkretens, en 70E er ikke det samme som 90E.

 

Søsteren min arvet alle mine BH'er, i mange, mange år. Ikke arvet, men fikk de som aldri passet til meg! For mamma trodde jeg brukte B/C i flere år. Hun forstår ikke dette med omkrets, så hun kjøpte alt for små BH'er i mange, mange år. Det eneste som var annerledes var omkretsen, men kjøpte alltid i B eller C. Helt til jeg var med hun i butikken, og fikk beskjed om å bruke 70E, da fikk hun hakeslep og sa "Men hun er jo bare 17 år!!"  :skratte:

Som om at det har noe å si  :fnise:

 

Det er én BH som passer perfekt. Og det er fra "overvektige-folk's kolleksjon" fra Kappahl. De har én spesifikk BH i 85E, den passer så å si perfekt. Den skaper ikke ubehag ihvertfall. 

Den er ikke nå fin da, for det ser ut som en bestemor-BH. Og den går jeg ihvertfall ikke ut med! For det er uten "fylde", slike slappe, bestemor BH'er.. i den så vises brystvortene ganske godt, for det er bare et tynt stoff, og da blir jeg ihvertfall kalt for hore  :fnise:

Mens t-shirt BH'en fra samme kolleksjon og størrelse, der tyter bryst-fettet ut over alle kanter :skratte:  

Ellers så må jeg hos change for å finne meg noe. 

 

ts

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg vet at vekt har mye å si. Men vekten har stått stille de siste 5 årene, og brystene mine har ikke blitt noe større. Så klart, brystene forandrer jo seg hele tiden, men de har ikke blitt større. 

 

Jeg gikk ned 20 kg en gang, pga sykdom, de ble ikke mindre. Jeg var tynn på barneskolen og ungdomskolen. Allikevel så hadde jeg større bryster en alle de andre. 

Jeg var ganske tidlig ute med puberteten, fikk mensen da jeg var 10, og brystene rundt samme tid. 

 

Mamma var kjempestor før. Her snakker vi 160kg! Gikk ned 40kg, og brystene ble faktisk større og fyldigere! Hun "mistet" brystene under det første svangerskapet, og etter den fjerde så var de slappe og "tomme". Men så gikk hun ned i vekt, og plutselig så hadde hun bryster igjen. 

Det er ikke alltid at det å miste vek fører til mindre bryster, har vært vitne til det selv  :fnise:

Har også hatt venninner som var 100+ og de hadde små bryster i forhold til meg! Søsteren min veier 130kg, og hun har B/C! Hun har ikke vært gravid før. 

Hun har brukt samme størrelsen siden ungdomskolen, gått litt opp i omkrets, men brystene har vært de samme. Men den størrelsen på BH'en forandrer jo seg etter omkretens, en 70E er ikke det samme som 90E.

 

Søsteren min arvet alle mine BH'er, i mange, mange år. Ikke arvet, men fikk de som aldri passet til meg! For mamma trodde jeg brukte B/C i flere år. Hun forstår ikke dette med omkrets, så hun kjøpte alt for små BH'er i mange, mange år. Det eneste som var annerledes var omkretsen, men kjøpte alltid i B eller C. Helt til jeg var med hun i butikken, og fikk beskjed om å bruke 70E, da fikk hun hakeslep og sa "Men hun er jo bare 17 år!!"  :skratte:

Som om at det har noe å si  :fnise:

 

Det er én BH som passer perfekt. Og det er fra "overvektige-folk's kolleksjon" fra Kappahl. De har én spesifikk BH i 85E, den passer så å si perfekt. Den skaper ikke ubehag ihvertfall. 

Den er ikke nå fin da, for det ser ut som en bestemor-BH. Og den går jeg ihvertfall ikke ut med! For det er uten "fylde", slike slappe, bestemor BH'er.. i den så vises brystvortene ganske godt, for det er bare et tynt stoff, og da blir jeg ihvertfall kalt for hore  :fnise:

Mens t-shirt BH'en fra samme kolleksjon og størrelse, der tyter bryst-fettet ut over alle kanter :skratte:  

Ellers så må jeg hos change for å finne meg noe. 

 

ts

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

 

Skjønner. (Godt at du ikke tok det angående vekt og bryster på noen annen måte, for jeg mente det heller ikke som slemt :) )

 

Jeg ønsker å stille noen spørsmål til deg, men du velger selv om du vil svare:

  • Hvordan klesstil har du ellers, siden du får slengt hore etter deg?
  • Hvordan bher liker du å bruke?
  • Beskriv din perfekte bh?

Ellers kan jeg gi deg følgende tips:

  • Kjøp "brystvortedekkere". Da kan du bruke den bhen som passer perfekt uten å tenke på brystvorter som synes.
  • Velg v-hals uten for lav skjæring
  • Fokuser på én av to: enten ben eller bryster. Ikke begge deler samtidig, for dette kan fort oppfattes vulgært.
  • Blås i hva andre måtte mene og bær dine bryster med stolthet kvinne!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og ja, det er positive og negative ting med både og. Men det positive veier ikke opp for det negative når det kommer til store bryster.  Jeg har fått slengt hore, bitch, slut etc etter meg i årevis. Går jeg med t-skjorte så vises brystene enda mer, da er jeg "oppmerksomhetssyk", "bitchy", "hore" etcbruker jeg singlet (som viser 1 cm med kløft!) så er jeg horete og løs, som bare har det på meg for å vise meg frem. Jeg har ikke brukt t-skjorte på årevis, kun hjemme hvor ingen ser meg. For store t-skjorter ser rart ut, og normal størrelse fremhever brystene.  Menn tar det som en selvfølge at de får lov til å ta på. Snakker da om fulle menn. "du har jo på deg det for å vise de frem, da må man jo få lov til å ta på". Jadda.  singlet er det som får brystene mine til å se mindre ut. Ja du ser litt kløft, står du rett over meg og ser rett ned, da ser det vulgært ut. Du ser rett ned til trusekanten  :fnise: Ikke er det vanskelig heller, da jeg er 1.87 høy. Også føler jeg meg ikke klaustrofobisk i singletter. Jeg er også feit og ikke pen i det hele tatt, så hvorfor folk kaller meg for "slut", "tøs" eller "horete" er bare rart, for jeg hadde ikke fått meg de guttene de jentene er livredde for å miste, ihvertfall ikke tjent penger på det! Da måtte JEG ha betalt de, og det har ingenting med brystene mine å gjøre.  ts Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

Jeg er flatbrystet. Bruker push-up bh med sånne innlegg man får kjøpt på Lindex for at det skal se ut som jeg har pupper.. Jeg synes du skal være glad for at du har pupper. Det er faktisk ikke alle som er så heldige. Jeg har blitt kalt formløs, og blitt mobbet fordi jeg ikke utviklet meg. Jeg føler meg ikke kvinnelig pga dette. Kvier meg for alle situasjoner hvor man må vise frem kroppen.. Har bestemt meg for å ta steget å ta silikon. Gruer meg til operasjonen å smertene, men pupper er noe jeg virkelig ønsker meg. Jeg gleder meg til å kunne leve et liv uten komplekser.

Anonymous poster hash: 7b843...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så innmari gøy å ikke fylle ut topper/kjoler heller. Har en kjole som passer perfekt, bortsett fta over brystet :-/ Kroppen er large, men ikke brystene.

Husker at jeg i tenårene alltid hadde lyst på større pupper. Bortsett fra når jeg red på hest :-p Da var jeg glad for å ja små pupper!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjønner. (Godt at du ikke tok det angående vekt og bryster på noen annen måte, for jeg mente det heller ikke som slemt :) )

 

Jeg ønsker å stille noen spørsmål til deg, men du velger selv om du vil svare:

  • Hvordan klesstil har du ellers, siden du får slengt hore etter deg?
  • Hvordan bher liker du å bruke?
  • Beskriv din perfekte bh?

Ellers kan jeg gi deg følgende tips:

  • Kjøp "brystvortedekkere". Da kan du bruke den bhen som passer perfekt uten å tenke på brystvorter som synes.
  • Velg v-hals uten for lav skjæring
  • Fokuser på én av to: enten ben eller bryster. Ikke begge deler samtidig, for dette kan fort oppfattes vulgært.
  • Blås i hva andre måtte mene og bær dine bryster med stolthet kvinne!

 

nei, nei så klart ikke. Jeg vet jo at mange tror at overvekt = store bryster. Men det stemmer som sagt ikke alltid. 

 

Og klesstilen min, jeans og hettegenser. Noen ganger "helt tette", ellers så bruker jeg slike hettegensere med glidelås, kaller det for hettegenser jeg  :fnise: Gjerne 3-4 nummer for store. Jo større, jo bedre. Før var det "verre", jeg gikk 4 år med KUN joggebukser. Læreren min på ungdomskolen gråt da hun så meg i jeans siste skoledag i 10. For hun hadde ikke sett meg i noe slikt før  :fnise:  Nå har jeg 1 genser som er 6XL (L og XL er min egentlige størrelse), og den brukes kun hjemme. For den er så god og varm! Og ikke minst behagelig. Den største genseren jeg har ellers, er i 2XL, men den er ganske liten i størrelsen og er en 1XL-XL egentlig.

Selv om at jeg trekkes mot de største størrelsene, så prøver jeg å velge de som ser litt mer.. "flatterende" ut. Men det å pynte meg tørr jeg ikke. Vet ikke om det er det at jeg sliter med selvbilde, eller om det er det at jeg har sosial angst som gjør det.

 

Har aldri gått ute med verken shorts, tights eller kjoler/skjørt. Sist gang jeg hadde på meg kjole så var jeg 2 år. 

 

Jeg liker BH som "separerer" brystene litt, altså monoboobs er ikke hyggelig. Noe som gir god støtte, og et bittelitt løft. Men ikke overdrivelse på løften, ønsker ikke å kveles av mine egne bryster  :fnise:

Aller helst så vil jeg ha noe som presser de inn litt,  for å få de til å se mindre ut. Men det fører til smerte og ubehag. 

 

Har sett noen "brystvortedekkere" på ebay... kanskje jeg kan prøve de ut å se om de funker. 

V-hals ser ikke bra ut på meg, samme hvor kort eller lang splitten er. Det får brystene mine til å faktisk se større ut, for presset blir på helt feil plass. Slik som en t-skjorte, og om jeg går for en lengre så vises for mye av brystene. 

Singlet er det eneste som ikke ser så ille. Bortsett fra pripne jenter som ikke tåler å se andre med kløft  :fnise:  og menn ser på det som en invitasjon. 

 

googlet "singlet" og fant et bilde.. jeg er jo større. men bruker å ha den så høyt, og du ser like mye slik som på det bilde. Men så klart, står du helt inntil meg og er noen cm høyere så ser du jo rett ned, men det gjelder vell for alle, små og store. 

 

http://images.bubbleroom.se/data/product/300w/noos-singlet-53285-7ff12.jpg

 

Jeg kan ikke bruke store singletter, for da ser jeg større ut, for det får magen til å se større ut. For brystene er "lengre ute", slik at det ser da ut som et telt  :fnise:

 

ts

 

 

 

 

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er flatbrystet. Bruker push-up bh med sånne innlegg man får kjøpt på Lindex for at det skal se ut som jeg har pupper.. Jeg synes du skal være glad for at du har pupper. Det er faktisk ikke alle som er så heldige. Jeg har blitt kalt formløs, og blitt mobbet fordi jeg ikke utviklet meg. Jeg føler meg ikke kvinnelig pga dette. Kvier meg for alle situasjoner hvor man må vise frem kroppen.. Har bestemt meg for å ta steget å ta silikon. Gruer meg til operasjonen å smertene, men pupper er noe jeg virkelig ønsker meg. Jeg gleder meg til å kunne leve et liv uten komplekser.

Anonymous poster hash: 7b843...fa8

det å ha småe har sine negative ting ja. Men du kommer ikke til å operer de til en E/F/G. 

Så det kan egentlig ikke sammenlignes, altså "store" og "silikon". For de som operer de så store har et psykisk problem, og sliter like mye med smerter og ubehag, men de bryr seg ikke. For de vil bare gå større og større. 

 

Dersom du går fra en A til en C eller D, så er det ikke så store at de blir et problem. 

Men normal, store (i forhold til før) og fine bryster :) 

 

Håper å få en "normal" C/D en dag. Men vil vente til jeg har slått meg til ro, fått mann og barn. Slik at han ikke kan løpe sin vei når jeg får mindre bryster  :skratte:

 

ts

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det å ha småe har sine negative ting ja. Men du kommer ikke til å operer de til en E/F/G. Så det kan egentlig ikke sammenlignes, altså "store" og "silikon". For de som operer de så store har et psykisk problem, og sliter like mye med smerter og ubehag, men de bryr seg ikke. For de vil bare gå større og større.  Dersom du går fra en A til en C eller D, så er det ikke så store at de blir et problem. Men normal, store (i forhold til før) og fine bryster :)  Håper å få en "normal" C/D en dag. Men vil vente til jeg har slått meg til ro, fått mann og barn. Slik at han ikke kan løpe sin vei når jeg får mindre bryster  :skratte: ts Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

Nei, kan vel ikke sammenlignes, men det er bakdeler med begge deler.. Virker litt som du bare tenker utifra ditt eget ståsted.

Anonymous poster hash: 7b843...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan vel ikke sammenlignes, men det er bakdeler med begge deler.. Virker litt som du bare tenker utifra ditt eget ståsted.

Anonymous poster hash: 7b843...fa8

jeg har jo sagt at JA det er negative og positive ting ved begge deler! 

 

Så klart så kan jeg bare si ting fra den ene siden. For jeg har alltid hatt store bryster, og vet ikke hvordan det er å ha A, B eller C. 

 

ts

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 65D og kaller dem små? Det er mer enn en håndfull. Vi som bruker A og B cup har små bryster. Hvis D er små, så er A/B mikroskopisk da..Menn sier til meg at jeg har en håndfull. C er gjennomsnittet til kvinner, i hvert fall i Norge.

Anonymous poster hash: 1cac3...af8

65 d tilsvarer omtrent 70 c og 75 b. Forstår ikke hvorfor men noen sa det til meg en gang. Noe jeg tolker som at er man smalere i ryggen enn en som bruker 75 b men likevel har samme cup str så må de opp i cup men ha smalere rundt ryggen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...