Gå til innhold

bitchslappe de som klager over små bryster! utblåsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som syter og klager over å ha små bryster er idioter!!! 

Dere aner ikke hvor plagsomt det er å ha store bryster! De er i veien, hele tiden. Det ser stygt ut, t-skjorter ser teit ut, singletter får folk til å rope "HORE!" etter deg, fordi du viser for mye kløft. Det er plagsomt, heslig, for jævlig!!!! 

 

Fader altså! Hater å ha store bryster. Når menn sier "hun har jo ingen bryster, men ellers så var hun pen" så får jeg lyst til å dra de ned! 

Mindre bryster er penere, fører ikke til vonde skulder, rygg og nakke, det er enkelt å fine søte, sexy BHer, du kan ha så dyp kløft helt ned til klitorisen om du føler for det! Og ingen kaller deg hore. Du kan gå med hva som helst uten å se vulgær eller teit ut. 

 

grrr faen hvor jeg hater brystene mine! Den dagen de finner opp en operasjon som gir ingen arr, så er jeg første mann til å stille meg i kø!!! 



Anonymous poster hash: a0bb7...6cd
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv "små" (65D så en håndfull) bryst og er kjempefornøyd med det :)

Anonymous poster hash: a632c...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Skjønner frustrasjonen, og jeg har ikke en gang veldig store pupper, men nok til at jeg må på undertøysbutikker som Change o.l for å kjøpe bh, plages med å finne klær som ikke er for smått over brystene, at singeleter ol blir vulgært osv. Kunne jeg ha valgt ville jeg hatt mindre.



Anonymous poster hash: a7574...2b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt annen oppfatning. For meg virker det som både jenter og gutter er mer fornøyd med mindre bryst. Det er de med store bryst som klager mest, med god grunn selvfølgelig.

 

Hilsen en som har tatt br :)

 

 



Anonymous poster hash: 84356...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv "små" (65D så en håndfull) bryst og er kjempefornøyd med det :)

Anonymous poster hash: a632c...2fa

 

Du har 65D og kaller dem små? Det er mer enn en håndfull. Vi som bruker A og B cup har små bryster. Hvis D er små, så er A/B mikroskopisk da..Menn sier til meg at jeg har en håndfull. C er gjennomsnittet til kvinner, i hvert fall i Norge.

Anonymous poster hash: 1cac3...af8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De som syter og klager over å ha små bryster er idioter!!! 

 

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

 

Burde skamme seg som ikke forstår at din sutring er den eneste som er legitim.

Anonymous poster hash: 83a55...581

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 65D og kaller dem små? Det er mer enn en håndfull. Vi som bruker A og B cup har små bryster. Hvis D er små, så er A/B mikroskopisk da..Menn sier til meg at jeg har en håndfull. C er gjennomsnittet til kvinner, i hvert fall i Norge.

Anonymous poster hash: 1cac3...af8

65D er små/en håndfull - det er det samme som en 70C - 75B - 80A. 

 

Bruker 60E/F selv, altså nesten samme størrelse. :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 65D og kaller dem små? Det er mer enn en håndfull. Vi som bruker A og B cup har små bryster. Hvis D er små, så er A/B mikroskopisk da..Menn sier til meg at jeg har en håndfull. C er gjennomsnittet til kvinner, i hvert fall i Norge. Anonymous poster hash: 1cac3...af8

En cup er ikke en størrelse. Dette bør du lære deg før du uttaler deg. Jeg har samme cup som en med 80A. Hadde hatt 1 mindre cup hvis det ikke var for utstikkende brystvorter.

Anonymous poster hash: a632c...2fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har 65D og kaller dem små? Det er mer enn en håndfull. Vi som bruker A og B cup har små bryster. Hvis D er små, så er A/B mikroskopisk da..Menn sier til meg at jeg har en håndfull. C er gjennomsnittet til kvinner, i hvert fall i Norge.

Anonymous poster hash: 1cac3...af8

 

Hahaha, jo de er små, eller en håndfull. Har selv 65D og mine pupper skriker ikke akkurat ut "daisy dukes" eller noe. Lær deg bh-størrelser, kvinne!!!!

 

Til ts: Ta deg en bolle. Selvfølgelig kan vi med små pupper ønske oss større pupper, samme som du kan ønske deg mindre. Det blir bare teit at vi skal rakke ned på dere med større pupper, for dere har jo ingenting å klage på!!

Anonymous poster hash: 85987...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 60G og mine er såvidt en håndfull. Har ofte fått høre at jeg har små pupper.

Jeg skjønner forsåvidt hva du mener, TS. Det er lettere å kle seg når man har mindre bryst, og det ser sjeldent vulgært ut. Samtidig så er det jo et problem for jenter med veldig små bryst å kle seg. Fyller ikke ut topper, finnes lite passende bher osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som syter og klager over å ha små bryster er idioter!!! 

Dere aner ikke hvor plagsomt det er å ha store bryster! De er i veien, hele tiden. Det ser stygt ut, t-skjorter ser teit ut, singletter får folk til å rope "HORE!" etter deg, fordi du viser for mye kløft. Det er plagsomt, heslig, for jævlig!!!! 

 

Fader altså! Hater å ha store bryster. Når menn sier "hun har jo ingen bryster, men ellers så var hun pen" så får jeg lyst til å dra de ned! 

Mindre bryster er penere, fører ikke til vonde skulder, rygg og nakke, det er enkelt å fine søte, sexy BHer, du kan ha så dyp kløft helt ned til klitorisen om du føler for det! Og ingen kaller deg hore. Du kan gå med hva som helst uten å se vulgær eller teit ut. 

 

grrr faen hvor jeg hater brystene mine! Den dagen de finner opp en operasjon som gir ingen arr, så er jeg første mann til å stille meg i kø!!! 

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

 

 

Jeg skjønner frustrasjonen din, for det er mange kvinner som sliter med diverse plager pga stor bryst.

Men er det en ting som er sikkert, så er det at du ikke ser ut som en hore pga store bryst, og det er heller ikke vulgært.

De som måtte mene at du ser ut som en hore og at du ser vulgær ut, det er jo de det er noe galt med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De som syter og klager over å ha små bryster er idioter!!! 

Dere aner ikke hvor plagsomt det er å ha store bryster! De er i veien, hele tiden. Det ser stygt ut, t-skjorter ser teit ut, singletter får folk til å rope "HORE!" etter deg, fordi du viser for mye kløft. Det er plagsomt, heslig, for jævlig!!!! 

 

Fader altså! Hater å ha store bryster. Når menn sier "hun har jo ingen bryster, men ellers så var hun pen" så får jeg lyst til å dra de ned! 

Mindre bryster er penere, fører ikke til vonde skulder, rygg og nakke, det er enkelt å fine søte, sexy BHer, du kan ha så dyp kløft helt ned til klitorisen om du føler for det! Og ingen kaller deg hore. Du kan gå med hva som helst uten å se vulgær eller teit ut. 

 

grrr faen hvor jeg hater brystene mine! Den dagen de finner opp en operasjon som gir ingen arr, så er jeg første mann til å stille meg i kø!!! 

Anonymous poster hash: a0bb7...6cd

 

TS, hvorfor er din syting og klaging legitim, mens andre sin styging og klaging ikke er det? Fordi du er uenig? Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 8a71d...95e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv "små" (65D så en håndfull) bryst og er kjempefornøyd med det :)

Anonymous poster hash: a632c...2fa

Da jeg hadde 65 D fikk jeg beskjed om at de var for store av den daværende kjæresten min,så små er de ikke. Men at du ser deg blind på deg selv kan jeg tro på

Anonymous poster hash: a7afa...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pompom, on 14 Jul 2015 - 19:04, said:

Jeg skjønner forsåvidt hva du mener, TS. Det er lettere å kle seg når man har mindre bryst, og det ser sjeldent vulgært ut. Samtidig så er det jo et problem for jenter med veldig små bryst å kle seg. Fyller ikke ut topper, finnes lite passende bher osv.

Jo... Det skal være sikkert... Bruker 80A, og må bruke sports-BH for å holde de på plass... Anonymous poster hash: 1d336...881
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler med deg. 65 f her. Føler de er altfor store og tunge. Har brukt flerfoldige tusen kroner på treningsbher, men ingenting holder de på plass. Dritvondt.

Vurderer å begynne å binde de med bandasje.



Anonymous poster hash: fce05...b26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da jeg hadde 65 D fikk jeg beskjed om at de var for store av den daværende kjæresten min,så små er de ikke. Men at du ser deg blind på deg selv kan jeg tro på

Anonymous poster hash: a7afa...c81

 

Så hva din kjæreste har sagt er altså den universelle sannhet om mine bryster? Da har jeg hørt det og :fnise:

Anonymous poster hash: a632c...2fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. 65 f her. Føler de er altfor store og tunge. Har brukt flerfoldige tusen kroner på treningsbher, men ingenting holder de på plass. Dritvondt.

Vurderer å begynne å binde de med bandasje.

Anonymous poster hash: fce05...b26

Har du prøvd å bruke 2 sportsbher utenpå hverandre? Av 2 typer, så de strammer litt ulikt?

Jeg er fornøyd med mine små (65b), men de var enda mindre da jeg var ung, og da var det ikke så ok å føle at jeg så ut som en 12-åring. Jeg følte meg lite kvinnelig og var ukomfortabel i alle klær, slappet ikke av og følte at alle lameller til at jeg hadde så lite bryster. Fikk noen kommentarer også.

Anonymous poster hash: 17246...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små bryster og klager (det er har sine ulemper det også, vet du), men det betyr jo ikke at jeg mener jo større jo bedre :P

 

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har kjempestore bryster, men må jo likevel ha lov til å klage. Er ikke bare dere store som har den retten.

 

Men jeg vedder på at dersom jeg hadde for store bryster hadde jeg tatt en brystreduksjon! Arrene er nesten ikke-eksisterende, så de vil ikke være en større ulempe enn kjempeboobs er. Siden du er så forbanna på kroppen din er det kanskje verdt å ofre et lite arr som nesten ingen vil se?

 

Når jeg har fått barn skal jeg uten tvil legge til litt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...