Gå til innhold

Noen som har ikm snart? :-D


Henschi

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM ca 4.9.! Spennende! Fikk positiv EL test på fredag (21.08.) på morgenen og negativ igjen på ettermiddagen, så er spent om vi klarte å treffe :-) synes det er veldig gøy å følge alle dere andre også, lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har IKM til torsdag. Syntes denne prøvingen er utrolig vanskelig og følge med på alt alltid, når vi jobber om hverandre og har en liten fra før.

Hver morgen er like hektisk og hver kveld er vi like trøtte og vil bare legge oss.

Men denne mnd håper og tror jeg at vi gjorde alt riktig, så nå får vi se om det blir resultater av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde IKM for en uke siden, men får bare negative tester. Er i prøveperiode 2 (eller 1, om første etter pilleslutt er 0). Tok 4 uker etter pilleslutt før jeg fikk TR, men da trodde jeg at alt var på stell... Så nå venter jeg veldig på at det ene eller andre skal skje😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som det er en hel evighet mellom nå og IKM.. 6 dager til EL da hvertfall  :fnise:  Denne ganger treffer vi jenter! Det er vår tur!  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som det er en hel evighet mellom nå og IKM.. 6 dager til EL da hvertfall :fnise: Denne ganger treffer vi jenter! Det er vår tur! :laugh:

Jeg heier på oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm på lørdag 22.... Har syklus på 27-28 dager, hatt i 4 år....! Nå er straks dag 32 over, og ingen tegn til tr... (pleier å spotte to dager før tr)

Tok test midt på dagen igår, men var negativ....

Livmortappen er myk, bakovervendt og lukket, igår var den så høyt plassert at jeg ikke nådde den, idag er den normalt plassert, men bakovervendt, noen den ikke har vært tidligere

Ååhhhh jeg blir gal av å vente!!

Anonymous poster hash: c8c33...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...