Gå til innhold

Noen som har ikm snart? :-D


Henschi

Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg 1 dag hvor jeg spiste og spiste, og fortsatt holdt på å sulte i hjel. Det var nok rundt 7-9 dpo.

Takk for svar. Er jo egentlig "bare" å vente å se. Ingen vits å spekulere.. Men blir jo litt gal av denne ventinga 😂

Anonymous poster hash: f90a0...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bare at vi ikke er så gode på å vente. Jeg vil jo gjerne at det skal klaffe NÅ! Før jeg blir altfor gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare at vi ikke er så gode på å vente. Jeg vil jo gjerne at det skal klaffe NÅ! Før jeg blir altfor gammel...

Sant nok ☺️

Anonymous poster hash: f90a0...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat noen aktiv prøver, men sluttet på pilla rundt påsketider i år. Merkes som om jeg har lengre syklus, og da sener EL. Men ut ifra forrige måneds mens som kom to dager senere plusset jeg på to dager denne mnd. Og har IKM idag, og to negative tester. Blir helt sprø. Selve tappen kjennes lengre nede idag enn i går, men den er ikke hard som når jeg skal ha mensen. Ellers en del murringer i korsryggen og ømt i bekkenet. Så får se i morgen om tanta kommer! :-)

Endret av rosahelikopter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt sjokk nå. Hadde ikke forventet det. Allerede fått to negative. Vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Samboer på vei hjem nå. Vil overraske han, men nå vet jeg ingenting lenger! Hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy. Hvor mange dpo er du? Og når fikk du negative?

Jeg skal ta bilder av test med polaroidkamerat og legge det et sted han finner det (drar på jobb før han).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy. Hvor mange dpo er du? Og når fikk du negative?

Jeg skal ta bilder av test med polaroidkamerat og legge det et sted han finner det (drar på jobb før han).

 

Grattis Blondie1! 9dpo her og jeg er så sykt spent! Ingen tegn, så er litt pessimist. Hadde du sympt? :)

Tusen takk! :fnise::blomst:  Er ca 15 dpo nå, tok test på ettermiddagen i dag.

Tok to tester for noen dager siden også, husker ikke nøyaktig, men rundt 10 dpo, pluss minus. Begge var negativ. Har en haug med billigtester, derfor jeg tok en til i dag, bare litt sånn på gøy. Var ikke forberedt på at det skulle være positiv! :fnise::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Blondie1 :)

Negativ test på meg 11dpo i dag.. Og siden det var en ultrasensitiv test så har jeg vel egentlig slått fra meg at det klaffet denne måned. Så det ble et glass vin til biffen i kveld 😜.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Blondie1 :)

Negativ test på meg 11dpo i dag.. Og siden det var en ultrasensitiv test så har jeg vel egentlig slått fra meg at det klaffet denne måned. Så det ble et glass vin til biffen i kveld .

Egget kan jo feste seg sent. Sånn typ 10 dpo. Da vil ikke en test fange det opp. Det er jo mange som ikke får positiv utslag før ikm, også på ultrasensitive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Men jeg klarer ikke for alt i verden å overbevise meg selv om at at det kanskje klaffet likevel.

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg først positiv test 13dpo, men nå har jeg jo tester som er langt mer sensitive. (I all fall skal være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm om en uke, 10dpo på mandag. Frister veldig å teste da!! Men håper jeg klarer å holde meg.. Bygger opp håpet hver gang, og blir stresset av testingen, så jeg vet jeg ikke har godt av det. At det skal være så vanskelig å la vær:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk Pyntestøv

Gratulerer

 

Er faktisk 13 dpo og trodde det var kjørt. Sist fikk jeg sterke, positive tester 11 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioioioi, her slo testen ut positivt. Veldig overraskende.

 

:hoppendeglad::strix::bond:

Gratulerer så masse Pyntestøv! :) Så gøy!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æsj, fikk besøk av tanta to dager for tidlig!😞

Bruker womanlog. Etter mange år på cerazette er syklusen veldig ustabil, enda det er 2,5 år siden jeg måtte slutte på pillene..

Veldig uønsket mens!

Går nå inn i pp4 (23år b1).

Anonymous poster hash: bcabf...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg melde meg inn igjen da det endte i kjemisk 4+3. Det var kjedelig.

 

Har ikke akkurat IKM snart, men om tre uker. Bare å smøre seg med et tykt lag med tålmodighet :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...