Gå til innhold

Til norske kvinner om asiatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare inrømm det. Er ikke pga utseendet deres, men pikken til Nordmenn dere går etter. :P Hehe neida, men stakkars folk, når ikke engang jenter fra som er av samme etnisitet vil ha de. Du er jo liten og feminin selv regner jeg med, så hvorfor trenger du en svær normann da? :)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

Haha! Det er enav grunnene, skal innrømme det - men også fordi jeg må ha en jeg er tiltrukket av, så dermed nordisk utseendet. Easy

Anonymous poster hash: 5a52c...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Det er enav grunnene, skal innrømme det - men også fordi jeg må ha en jeg er tiltrukket av, så dermed nordisk utseendet. Easy

Anonymous poster hash: 5a52c...aac

Av det jeg har forstått er det vanskelig for asiatiske kvinner å bli sammen med både norske(hvite) og utelanske(svarte. Det er basert på hva jeg har lest her på KG, så stemmer det?

Jeg skjønner at du ikke har lyst på asiatiske menn, ikke attraktive i det hele tatt

Anonymous poster hash: 8afd8...3a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har forstått er det vanskelig for asiatiske kvinner å bli sammen med både norske(hvite) og utelanske(svarte. Det er basert på hva jeg har lest her på KG, så stemmer det?

Jeg skjønner at du ikke har lyst på asiatiske menn, ikke attraktive i det hele tatt

Anonymous poster hash: 8afd8...3a9

jeg vet ikke, KG er ikke akkurat en helt ideel kilde, da det er mange som elsker å generalisere og feie alle under en kam - men jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer med å få meg norske kjærester, heller tvert i mot. 

Anonymous poster hash: 5a52c...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 10.7.2015 den 2.57, kasslebd skrev:

jo du finner asiatiske menn er attraktive men du har liten sjanser på asiatiske menn , men det er ikke din feil fordi de fleste asiatiske menn er redd for får nei fra kvinner og syns det er litt skamløs løper etter jenter , det er noe med kultur å gjøre . men jeg har stor sjanser på europesk damer , fordi jeg har lært fra Norge , menn løper etter damer er helt vanlig . må være helt enige med norsk menn er litt skamløs når det snakker om løper etter damer . det har jeg sett flere ganger . og jeg er selvlært og prøvde og det fungere nesten hele tiden .

Er litt nyskjærrig. Om ikke menn løper etter kvinner i Asiatisk kultur, hvordan er det kjærester finner hverandre i Asia da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, miniminimo skrev:

Er litt nyskjærrig. Om ikke menn løper etter kvinner i Asiatisk kultur, hvordan er det kjærester finner hverandre i Asia da? 

De gjør ikke det. Japan bl.a. sliter med at folk ikke gidder bli sammen lenger. I andre asiatiske land er enten menn ikke bra nok for damene, eller så har de gitt opp. 

Damene, og ikke minst samfunne, tapet på dette. Gutta runker som aldri før. 

Anonymkode: 18aea...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miniminimo skrev:

Er litt nyskjærrig. Om ikke menn løper etter kvinner i Asiatisk kultur, hvordan er det kjærester finner hverandre i Asia da? 

Ikke tro på alt det idiotiske som skrives her inne. Bare dra til japan, sør-korea eller kina og se på dating-kulturen der. Du ser kjærstepar  over alt,  det selges couple t-shirts, couple stamp, couple shoes etc. De dater på akkurat samme måte som vi i vesten gjør. de møtes kanskje via studier, venner, blind-dates etc.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De gjør ikke det. Japan bl.a. sliter med at folk ikke gidder bli sammen lenger. I andre asiatiske land er enten menn ikke bra nok for damene, eller så har de gitt opp. 

Damene, og ikke minst samfunne, tapet på dette. Gutta runker som aldri før. 

Anonymkode: 18aea...0e2

For en generalisering! Japan skiller seg ut, det er et land med mange rare sub-kulturer og ja, et voksende probem med at folk gifter seg sent eller ikke i det hele tatt.  

Det samme gjelder ikke for andre land i Asia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden jeg har bodd såpass mange år i Asia så syns jeg absolutt at asiatiske menn er attraktive. Spesielt kinesere, mongolere og koreanere er ofte høye og ingenting "feminint" med dem. 

å dra asiatiske menn fra så forskjellige land som thailand og Korea over en kam blir for meg helt merkelig. Forskjellig kultur, klima, mat, utseende etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...