Gå til innhold

Til norske kvinner om asiatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet

jo du finner asiatiske menn er attraktive men du har liten sjanser på asiatiske menn , men det er ikke din feil fordi de fleste asiatiske menn er redd for får nei fra kvinner og syns det er litt skamløs løper etter jenter , det er noe med kultur å gjøre . men jeg har stor sjanser på europesk damer , fordi jeg har lært fra Norge , menn løper etter damer er helt vanlig . må være helt enige med norsk menn er litt skamløs når det snakker om løper etter damer . det har jeg sett flere ganger . og jeg er selvlært og prøvde og det fungere nesten hele tiden .

Nei. Jeg liker menn som jeg har noe til felles med. Jeg ønsker barn som passer inn i familien og kulturen min. Har ikke noe i mot asiater, men vil ikke bli sammen med eller gifte meg med dem. Hvorfor vil du date norske kvinner? Det er sikkert masse bra damer der ute med samme etniske bakgrunn som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg liker menn som jeg har noe til felles med. Jeg ønsker barn som passer inn i familien og kulturen min. Har ikke noe i mot asiater, men vil ikke bli sammen med eller gifte meg med dem. Hvorfor vil du date norske kvinner? Det er sikkert masse bra damer der ute med samme etniske bakgrunn som deg selv.

jeg er en kineser og bor i Norge 7 år og jeg vet jeg kan lett får norsk jenter , dette er ikke noe mer å diskutere . fordi jeg vet det . det er ikke alle norsk jenter jeg er interesent i , jeg kun interesent i noe som jeg syns er vakker , blid og snille uansett hvor jenter kommer fra bare hvis de er vakker , det er selvfølgelig utrolig mange vakker kvinner i kina , men jeg er i Norge når jeg går ut treffe jeg 10000 jenter først før jeg treffe 1 kinesisk jenter valg muligheter på kinesisk jenter er verdig liten for meg . å løper etter damer er det største ting jeg har lært fra Norge . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette: 14 år?

Anonymous poster hash: c2675...fda

Misunnelig? Hehe.

Anonymous poster hash: c0901...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette maskulint da? :)

 

 

 



Anonymous poster hash: 9eaff...290
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes veldig attraktive asiatiske menn, slik som det finnes veldig attraktive norske menn..

Noen av de fineste jeg har sett har vært lett blanding. : )



Anonymous poster hash: c2ce1...40a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes asiatiske menn er dødsfine. Tenker da på f.eks. japanere. Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange er uenige. :o

Anonymous poster hash: 5ca32...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er en kineser og bor i Norge 7 år og jeg vet jeg kan lett får norsk jenter , dette er ikke noe mer å diskutere . fordi jeg vet det . det er ikke alle norsk jenter jeg er interesent i , jeg kun interesent i noe som jeg syns er vakker , blid og snille uansett hvor jenter kommer fra bare hvis de er vakker , det er selvfølgelig utrolig mange vakker kvinner i kina , men jeg er i Norge når jeg går ut treffe jeg 10000 jenter først før jeg treffe 1 kinesisk jenter valg muligheter på kinesisk jenter er verdig liten for meg . å løper etter damer er det største ting jeg har lært fra Norge .

Jeg håper at du ikke bokstavlig talt løper etter jentene.

Anonymous poster hash: c2675...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en kineser og bor i Norge 7 år og jeg vet jeg kan lett får norsk jenter , dette er ikke noe mer å diskutere . fordi jeg vet det . det er ikke alle norsk jenter jeg er interesent i , jeg kun interesent i noe som jeg syns er vakker , blid og snille uansett hvor jenter kommer fra bare hvis de er vakker , det er selvfølgelig utrolig mange vakker kvinner i kina , men jeg er i Norge når jeg går ut treffe jeg 10000 jenter først før jeg treffe 1 kinesisk jenter valg muligheter på kinesisk jenter er verdig liten for meg . å løper etter damer er det største ting jeg har lært fra Norge . 

Er du lesbisk? Det står i profilen din at du er kvinne.

Anonymous poster hash: da241...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner asiatiske menn like attraktive som jeg finner feks hvite,svarte og latin-amerikanske menn.

Min tiltrekning har ingenting med hudfarge og etnisitet å gjøre. Jeg finner folk tiltrekkende på ulike måter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de vestlige skjønnhetsidealene er på vinnende tokt i omtrent alle kulturer i hele verden som har internet, tv, eller en internasjonalt anlagt avis. Dette er tydelig ikke minst i Korea der det etterhvert har blitt vanlig å operere inn et vestlig utseende øyelokk fremfor den medfødte ordinære koreanske formen. 

 

http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/news/a38329/south-korean-plastic-surgery-makeover-show-let-me-in/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett attraktive asiatiske menn/gutter, og mindre attraktive asiatiske menn/gutter. Men jeg synes det er betydelig flere uattraktive enn det er attraktive, i alle fall her i Norge. Det har sikkert noe å gjøre med at de ser ganske stakkarslige ut (noen), små, spinkle og "svake". Søte er det mange som er da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange virkelig pene asiatiske menn!
Pene ansiktstrekk osv, men til min smak litt for små kropper.

Hilsen norsk kvinne.



Anonymous poster hash: 4bbc5...81f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine fra Japan,men de blir kanskje mer søt en sexy :P men mitt største crush er faktisk fra Japan,men han er da litt røffere en normen(tatovering,med i rockeband,så blir litt tøffere en de vanlige søte typene)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatisk jente her - og skal jeg være ærlig, så har jeg kun vært med norske gutter. Synes asiatiske menn, ofte er så små, spinkle.. not my cup of tea :) selvsagt noen kjekke, men foretrekker nordiske gutter :)



Anonymous poster hash: 5a52c...aac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de vestlige skjønnhetsidealene er på vinnende tokt i omtrent alle kulturer i hele verden som har internet, tv, eller en internasjonalt anlagt avis. Dette er tydelig ikke minst i Korea der det etterhvert har blitt vanlig å operere inn et vestlig utseende øyelokk fremfor den medfødte ordinære koreanske formen. 

 

http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/news/a38329/south-korean-plastic-surgery-makeover-show-let-me-in/

da har du tror feil , han som skriver dette er bare prøver får folk til tror at asiatiske folk tror vestlig folk er noe . dette krept er americanener verdig flink til . de fikk jo hele verden til tror vi asiater er lavere enn hvite på grunn av genetikk . men dette er ikke sant i det hele tatt . doble øyelokk er ikke noe vestlig utsende øyelokk , i kina har vi hele 40% folk blir født som doble øyelokk , når asiatiske folk blir født som doble øyelokk da kan man ikke si det er vestlig utsende øyelokk , doble øyelokk har ikke noe med vestlig utsende å gjøre i det hele tatt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Asiatisk jente her - og skal jeg være ærlig, så har jeg kun vært med norske gutter. Synes asiatiske menn, ofte er så små, spinkle.. not my cup of tea :) selvsagt noen kjekke, men foretrekker nordiske gutter :)

Anonymous poster hash: 5a52c...aac

Bare inrømm det. Er ikke pga utseendet deres, men pikken til Nordmenn dere går etter.:P Hehe neida, men stakkars folk, når ikke engang jenter fra som er av samme etnisitet vil ha de. Du er jo liten og feminin selv regner jeg med, så hvorfor trenger du en svær normann da?:)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn fra alle land og verdensdeler sexy så lenge de har en stor og sterk kropp. Det er kroppen som er viktig for meg, og de må være minst ti cm høyere enn meg og ha både muskler og bittelitt fett rundt seg for at jeg skal tenne på dem.

Anonymous poster hash: 5cbcc...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi asiatiske folk er ikke noe små , vi er genetikk høyere enn nordmenn , genetikk bestemmer hvor høy man kan blir , mat og sport bestemmer hvor høy man kommer blir . norsk voksne mann er omtrent like høye som kinesisk barn som går på videregående skole . nordisk menns høyde er overdrivet i mange år . jeg viste ikke får jeg kommer til Norge . så slutt kalle asiatiske folk lave og små .

 

http://pan.baidu.com/s/1jGrf7Tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...