Gå til innhold

Til norske kvinner om asiatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med Mongolia? Folk fra Sentral-Asia kan ligne litt på mongoler. Jeg er bare ute etter grensen.

 

For enkelhets skyld, se for deg den gjennomsnittlige kinesiske mann. Da har du nok grunnlag for å besvare TS' spm. 

Anonymous poster hash: e00d5...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke menn med oppadgående skjeve øyne er mandige, det passer best på kvinner - synes jeg. Dessuten er de små og tynne.



Anonymous poster hash: a9e00...c1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen jeg kunne falt for. Mange av de ser ikke mandige ut i det hele tatt.

Så da er det helt greit at menn ikke liker norske jenter fordi de er for lite feminine og "nette"?;) jeg personlig syns asiatiske jenter ser mye bedre ut enn norske jenter. Norske jenter kan være ganske "mandige" og store og kraftige i forhold til nette utenlandske damer.;)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det helt greit at menn ikke liker norske jenter fordi de er for lite feminine og "nette"? ;) jeg personlig syns asiatiske jenter ser mye bedre ut enn norske jenter. Norske jenter kan være ganske "mandige" og store og kraftige i forhold til nette utenlandske damer. ;)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

 

De sitter jo bare her inne og tygger søtsaker mesteparten av tiden så det er klart de kunne gjort mer ut av potensialet sitt. 

 

 

Anonymous poster hash: 40b0c...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatere flest må leve i sølibat i Norge og det er ikke pga buddhisme.

Hvor mange fra vietnam er buddhister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes asia menn er helt ok. Kjenner flere som er kjekke og kunne godt ha datet dem, men det virker som om de liker å holde seg til "sine egne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg syns ikke menn med oppadgående skjeve øyne er mandige, det passer best på kvinner - synes jeg. Dessuten er de små og tynne.

Anonymous poster hash: a9e00...c1d

 

Jeg er f.eks etnisk Norsk ...stor, høy og kraftig, men jeg har små øyne som asiaterene har.

 

Så der er dealbreakeren har jjeg fått høre  :vetikke:  mange ganger ...det er rart hvor mye øynene kan ha å si iforhold til "resten". 

Anonymous poster hash: 40b0c...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, finner asiatere som kinersere, japanere ikke attraktive i det hele tatt.



Anonymous poster hash: bd00c...cda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Silver

Jeg kjenner mange og har sett mange kjekke asiatiske menn. Så joda, det finnes endel av de som er attraktive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Så da er det helt greit at menn ikke liker norske jenter fordi de er for lite feminine og "nette"? ;) jeg personlig syns asiatiske jenter ser mye bedre ut enn norske jenter. Norske jenter kan være ganske "mandige" og store og kraftige i forhold til nette utenlandske damer. ;)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

Folk faller for det de faller for :) Ingen som kan styre det. Jeg er en av de damene som ikke er så veldig feminin. Klarer det bare ikke. Jeg må være meg selv. Liker mye bedre å ha det gøy, være barnslig og finne på sprø ting enn å gå på shopping, og sminke meg. Tørr å få skitt på meg for å si det sånn. Er ikke så glad i å gå i kjole heller, foretrekker bukser. Til og med skjørt er bedre enn kjole. Eneste jeg bruker av sminke er maskara og litt lipgloss hvis jeg er tørr på leppene. Ellers vil jeg være naturlig. Noen menn liker meg og noen ikke. Sånn er livet. Det viktigste er at vi trives med oss selv og er den vi er. Ikke kjempe og prøve å være noen vi ikke er og vil være for å få andre til å like oss. Det tror jeg ikke asiatiske menn gjør heller ;) Flest kvinner som driver med sånt tull. Dessverre mange av de i Norge. 

Endret av Universe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke dem attraktive i det hele tatt, men derimot arabere og indere pleier å være kjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er sauer, de finner ikke menn attraktive de blir fortalt hvem de mener er attraktive. Så asiater som ikke har draget, les dere opp på PUA.



Anonymous poster hash: c0901...e71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det helt greit at menn ikke liker norske jenter fordi de er for lite feminine og "nette"? ;) jeg personlig syns asiatiske jenter ser mye bedre ut enn norske jenter. Norske jenter kan være ganske "mandige" og store og kraftige i forhold til nette utenlandske damer. ;)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

 

For meg er det helt greit at menn liker asiatere bedre enn norske budeier på 180,men det hele får en nesten pedofil undertone når overvektige norske menn med ølvom kommer arm i arm med asiatiske damer på 150.Virker nesten som det er om å gjøre å få dem så tynne og små som mulig.Selv er jeg 168 og 54kg og kunne aldri i livet vært sammen med en slik mann. Tror nok ikke disse asiatiske kvinnene finner det attraktivt heller.Faren for å bli klemstret under sex er jo også nærliggende.

Anonymous poster hash: 9eaff...290

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kvinner er sauer, de finner ikke menn attraktive de blir fortalt hvem de mener er attraktive. Så asiater som ikke har draget, les dere opp på PUA.

Anonymous poster hash: c0901...e71

 

 

Ble sjekket opp av en kineser en gang,som tydelig hadde lest seg opp på dette.For meg er det en total turn-off.

Anonymous poster hash: 9eaff...290

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

 

Kvinner er sauer, de finner ikke menn attraktive de blir fortalt hvem de mener er attraktive. Så asiater som ikke har draget, les dere opp på PUA.

Anonymous poster hash: c0901...e71

 

Jeg er ingen sau.  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble sjekket opp av en kineser en gang,som tydelig hadde lest seg opp på dette.For meg er det en total turn-off.

Anonymous poster hash: 9eaff...290

 

For alt du vet var det første dagen han prøvde seg på en jente i hele sitt liv. Ingen som sier at man blir PUA-mester første dagen. Så får folk selv bestemme om de ønsker å fortsette å leve livet uten dametekke eller om de ønsker å gjøre noe med problemet.

 

Anonymous poster hash: c0901...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

For alt du vet var det første dagen han prøvde seg på en jente i hele sitt liv. Ingen som sier at man blir PUA-mester første dagen. Så får folk selv bestemme om de ønsker å fortsette å leve livet uten dametekke eller om de ønsker å gjøre noe med problemet.

 

Anonymous poster hash: c0901...e71

 

 

De som driver med PUA er som regel folk som ikke klarer å dra damer vha egen personlighet og utseende.De må legge på en falsk glatt sjarm for å få seg noe.Selvsagt finnes det damer som går på det,akkurat som enkelte damer klarer å lure mannfolk men de blir ofte gjennomskuet også.

Anonymous poster hash: 9eaff...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette med asiatiske menn et stort problem?? Bare nysgjerrig,

Anonymous poster hash: 4a53f...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som driver med PUA er som regel folk som ikke klarer å dra damer vha egen personlighet og utseende.De må legge på en falsk glatt sjarm for å få seg noe.Selvsagt finnes det damer som går på det,akkurat som enkelte damer klarer å lure mannfolk men de blir ofte gjennomskuet også.

Anonymous poster hash: 9eaff...290

 

Anbefaler PUA kun til dem som ikke har draget. At man blir "gjennomskuet" etterpå tror jeg ikke på, man blir mer naiv etter man har falt for en fyr.

 

Eneste negative med PUA er at det kan være slitsomt når damer er interessert i deg om man ikke er kald nok.

Anonymous poster hash: c0901...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...