Gå til innhold

Til norske kvinner om asiatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom

Jeg syns asiatisk menn (Kina, japan, Korea, Vietnam, thai osv. ) er veldig tiltrekkende. Selvfølgelig fins det jo de som ikke er så attraktive også, men stort sett så syns jeg de er mer attraktive enn andre etnisiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatt i betraktning at det finnes noen hundre millioner østasiatiske menn å velge blant, vil jeg tro at du finner mange attraktive menn, og mange uattraktive, og aller flest midt imellom.

Min ungdomskjæreste var en japansk gutt (på 183 cm), og jeg kjenner flere jenter som er sammen med menn fra Kina og Vietnam. Tror det er umulig å si noe generelt om hva norske damer mener, det varierer vel?

Anonymous poster hash: 6b29b...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

At asiatiske kvinner ikke finner asiatiske menn attraktive er en tullete påstand som faller på sin egen urimelighet :) Hadde det vært sant, hadde den asiatiske delen av verdens befolkning raskt blitt truet av utryddelse! Men neida, de blir bare fler og fler og er den delen av verden der befolkningen øker mest, så det er nok ikke en påstand jeg ville ta alvorlig overhodet. Bare tullprat, med andre ord.

 

Det er snakk om asiatiske kvinner i vesten, ikkje asiatiske kvinner i asia. I asiatiske land med ok økonomi (japan, kina, sør-korea) føretrekkjer kvinnene stort sett asiatiske menn. Det er mang ein kvit europear som har reist ned dit, og trudd han skulle verte ansett som guds gåve til kvinna, berre for å verte brutalt bringa ned på jorda igjen.

 

Men her i vesten er det eit reelt problem at også asiatiske kvinner nedvurderer asiatiske menn, fordi dei er utsett for akkurat dei same ideala som det vestlege kvinner vert. Dei er sauer, som nokon nevnte oppforbi her. Slavar av pop-kultur. Resultatet er at dei asiatiske menn som ikkje har "vestlege trekk" slit på damefronten, og mange av dei vert nøydde til å reise til heimlandet for å finne seg nokon derfrå.

 

Asiancel / ethnicel er eit reelt fenomen her i vesten.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anbefaler PUA kun til dem som ikke har draget. At man blir "gjennomskuet" etterpå tror jeg ikke på, man blir mer naiv etter man har falt for en fyr.

 

Eneste negative med PUA er at det kan være slitsomt når damer er interessert i deg om man ikke er kald nok.

Anonymous poster hash: c0901...e71

 

 

Det er nettop derfor jeg ikke blir interessert :) Jeg bare går når noen holder på med PUA.Alltid like moro å se ansiktsuttrykket på disse folka når du snur ryggen til dem :)

Anonymous poster hash: 9eaff...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg faller under tynn og feminin ansiktstrekk. Har bodd her siden jeg var en liten unge.

Men jeg kunne fint ha datet en norsk jente men det er noe som ikke har skjedd enda. Det er vel som flertallet her sier, de foretrekker norske mannfolk.

Anonymous poster hash: 1b89f...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å legge til, så er jeg ikke bitter eller noe slikt. Om jeg kunne valgt det så ville jeg hatt en asiatisk kjærste. Men det er ikke så enkelt når man bor i Norge.

Anonymous poster hash: 1b89f...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseendemessig er asiatisk jenter utrolig fine. Men de liker å få hvit pikk eller mørk pikk da. Pulte en gang ei asiatisk jente i Norge, og hun var trang som faen. Så er ikke noen myte det der:P

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan som singel, liten og lite mandig Asiat bekrefte at det er veeeeldig vanskelig å bli kjent med + date etisk norske damer... Og jeg er godt voksen, så dette var trist lesing, som e tar veeeldig personlig og svæt krenkende, men hva kan en si og gjøre...

Antar at hadde jeg vært millionær, ville nok ikke min etiske bakgrunn betydd allverden...for det motsatte kjønn...

Jeg er så lei av den holdningen der!  Det er noe dere menn har funnet på for å beskytte dere selv. Det er ytterst få kvinner som er golddiggere. 

Anonymous poster hash: 15145...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er så lei av den holdningen der!  Det er noe dere menn har funnet på for å beskytte dere selv. Det er ytterst få kvinner som er golddiggere. 

Anonymous poster hash: 15145...4f8

 

 

Men det er mange nok.

Anonymous poster hash: 238c9...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av den holdningen der! Det er noe dere menn har funnet på for å beskytte dere selv. Det er ytterst få kvinner som er golddiggere.

Anonymous poster hash: 15145...4f8

Det er en HEL del hilsen en med ganske feit bankkonto.

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som er så sure fordi norske kvinner ikke liker asiatiske menn, og driver og tar hevn ved å kalle oss budeier. Vel, da går vi bare etter de som setter prisa på vårt utseende, da. Finner nok av dem blant andre nasjonaliteter. Bare ikke driv og klag på at utlendingene tar ifra dere de norske kvinnene. Husker dere (sikker samme typen menn som sitter her) klaget voldsomt over dette for noen år siden.



Anonymous poster hash: a9e00...c1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker Hideo Muraoka hadde fått det til å renne i strie strømmer hos dere KG kvinner.



Anonymous poster hash: 36fe4...6a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tenker Hideo Muraoka hadde fått det til å renne i strie strømmer hos dere KG kvinner.

Anonymous poster hash: 36fe4...6a0

 

 

Han er halvt (hvit) brasilianer. Nice try.

 

Anonymous poster hash: d4906...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er en kineser og har bor i Norge 7 år , jeg kan bekrefte det skulle ikke vært noe problemer for asiatiske menn sjekker opp norsk jenter , jeg mener det er en god del jenter er verdig interesent i asiatiske menn . hvis du er en kineser og tør viser din følse på jenter , får du garantert kjæreste her i Norge . det er jeg nesten 100% sikker på . de som sa kineser en lave ,dette her er bare piss prate . vi kineser er absolutt ikke noe lave folk . jeg har ikke merke norsk menn er mye høyere enn vi kineser . i kina ungdom er mye høyere enn gammel folk , folk i gata er mye lavere enn skole ungdom i videregående skole .

her er noe sammenligne gjenomsnitt høyden mellom norsk menn og kinesisk menn som født i byen , kinesisk folk født i landsby er mye kortere

nordmenn 40 år til 50 år   gjenomsnitt    178cm         kineser  40 år til 50 år  nord kina 168 cm  sør 165cm

                  30 år til 40 år  gjenomsnitt    179cm                      30 år til 40 år   nord kina 172 cm  sør 168cm

                  20 år til 30 år      gjenomsnitt    180cm                  25 år til 30 år    nord kina 174 cm  sør 170cm

                  18 år                   gjenomsnitt    181cm                      18 år            nord kina 178 cm   sør 174cm

 

 

noe enkel by eks Yantai ,Weihai ungdom er 183 cm allerede blitt høyere enn nordmenn , den med kineser er lave kjøper jeg ikke .  kinesers gjenomsnitt høyden har mye å går på og vi vokser rask uansett jeg dritt i hvor høy er nordmenn , viser litt respekt , høy , lave , tykk , tynn , pent , stygg alle er bare folk . jeg er 26år , 172cm med normal kinesisk utsender , jeg har aldri opplevede vanskelighet sjekker opp norsk jenter . fordi jeg tør viser min følser på jenter og det har jeg lært fra Norge . hadde jeg ikke kommer til Norge tør jeg ikke sjekke opp jenter i kina , fordi jeg vil ikke blir sett som en useriøs menneske , menn folk i kina er litt sjenert , det har noe med kultur å gjøre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som er så sure fordi norske kvinner ikke liker asiatiske menn, og driver og tar hevn ved å kalle oss budeier. Vel, da går vi bare etter de som setter prisa på vårt utseende, da. Finner nok av dem blant andre nasjonaliteter. Bare ikke driv og klag på at utlendingene tar ifra dere de norske kvinnene. Husker dere (sikker samme typen menn som sitter her) klaget voldsomt over dette for noen år siden.

Anonymous poster hash: a9e00...c1d

Hadde vært meg en fryd om norske kvinner alle som en fant seg utenlandske menn. Da hadde jeg feiret med en heidundrende fest. Så kan kvinnfolk slutte å syte over mannfolk som ikke finner de attrsktive lengre.:)

Anonymous poster hash: 663f4...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Jeg synes kun at nord-europeere er attraktive. Kunne aldri giftet meg og fått barn med en asiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler ikke at jeg faller under tynn og feminin ansiktstrekk. Har bodd her siden jeg var en liten unge.

Men jeg kunne fint ha datet en norsk jente men det er noe som ikke har skjedd enda. Det er vel som flertallet her sier, de foretrekker norske mannfolk.

Anonymous poster hash: 1b89f...ef8

Men hva er galt med kvinner av samme etnisitet som deg selv? Like barn leker best. Jeg tror det er best for både barn og samliv at de involverte partene har samme bakgrunn og etnisitet.

Anonymous poster hash: c2675...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er sauer, de finner ikke menn attraktive de blir fortalt hvem de mener er attraktive. Så asiater som ikke har draget, les dere opp på PUA.

Anonymous poster hash: c0901...e71

La meg gjette: 14 år?

Anonymous poster hash: c2675...fda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han er halvt (hvit) brasilianer. Nice try.

 

Anonymous poster hash: d4906...dcb

 

 

Hva med Godfrey Gao, Jason Chee, Vidyut Jamwal, Byung-hun, osv. Masse snacks som hadde fått det til å renne.

Anonymous poster hash: 36fe4...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kun at nord-europeere er attraktive. Kunne aldri giftet meg og fått barn med en asiat.

jo du finner asiatiske menn er attraktive men du har liten sjanser på asiatiske menn , men det er ikke din feil fordi de fleste asiatiske menn er redd for får nei fra kvinner og syns det er litt skamløs løper etter jenter , det er noe med kultur å gjøre . men jeg har stor sjanser på europesk damer , fordi jeg har lært fra Norge , menn løper etter damer er helt vanlig . må være helt enige med norsk menn er litt skamløs når det snakker om løper etter damer . det har jeg sett flere ganger . og jeg er selvlært og prøvde og det fungere nesten hele tiden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...