Gå til innhold

Til norske kvinner om asiatiske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var en person som lagde en tråd om at asiatiske menn ikke er attraktive for svarte,asiatiske og hvite kvinner. Har spurt en del svarte venninner om hva dem mener om asiatiske menn og de finner dem ikke attraktive. For min del høres det ulogisk ut at asiatiske kvinner ikke har lyst på asiatiske menn, men trådstarteren på den andre seksjonen skrev det.

Hva mener norske kvinner om asiatiske menn; er dem attraktive? Gi gjerne lengre svar enn ja/nei

PS; norske kvinner= alle kvinner som bor i Norge .

Anonymous poster hash: 8afd8...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke asiatiske menn er attrakive. Med asiatisk mener jeg da kinesere, japanere ol. 

Mange er lave, tynne/spinkle og har generelt et mindre mandig utseende enn feks. nordmenn og afrikanere. 

Og dessuten takler jeg ikke språket. Finnes ikke litt sjamerende/sexy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var en person som lagde en tråd om at asiatiske menn ikke er attraktive for svarte,asiatiske og hvite kvinner. Har spurt en del svarte venninner om hva dem mener om asiatiske menn og de finner dem ikke attraktive. For min del høres det ulogisk ut at asiatiske kvinner ikke har lyst på asiatiske menn, men trådstarteren på den andre seksjonen skrev det.

Hva mener norske kvinner om asiatiske menn; er dem attraktive? Gi gjerne lengre svar enn ja/nei

Really...

Anonymous poster hash: 97ce9...4fe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere kjekke asiatiske menn.. disse er oppvokst i Norge da :-) 

Anonymous poster hash: ccc35...223
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er asia ekstremt stort, og genvariasjonene er store. Om du med asiatiske mener typiske trekk man finner i kina, japan og thailand, men skjeve øyer osv synes ikke jeg de er attraktive i det hele tatt.

Om du mener arabiske eller indiske trekk, med "normale" øyer, synes jeg personlig de ofte er pene å se på, men dessverre har de fleste av dem ett kvinnesyn og en oppførsel som er lite attraktiv i mine øyne.

Anonymous poster hash: bb46e...7ac
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med asiatiske menn, mener jeg de som er fra Kina, Japan osv. Dere skjønner

Gjest Belle âme
Skrevet

Syns ikkje det er attraktivt, nei.

Skrevet

Asiatere flest må leve i sølibat i Norge og det er ikke pga buddhisme.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er asia ekstremt stort, og genvariasjonene er store. Om du med asiatiske mener typiske trekk man finner i kina, japan og thailand, men skjeve øyer osv synes ikke jeg de er attraktive i det hele tatt.

Om du mener arabiske eller indiske trekk, med "normale" øyer, synes jeg personlig de ofte er pene å se på, men dessverre har de fleste av dem ett kvinnesyn og en oppførsel som er lite attraktiv i mine øyne.

Anonymous poster hash: bb46e...7ac

Ts her;

Jeg mente de som er fra Kina osv : helt enig når det kommer til arabere og de landene ved siden av. De er kjekke, men har et dårlig kvinnesyn

Skrevet

Det er mange attraktive asiatere som det er ikke attraktive. Sånn er det i alle land.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Men hvor går grensen? Sentral-Asia?

Skrevet (endret)

Faktum er at utsende på menn har mindre å bety. Det er grunnen til at øst asiatiske menn og hvite menn er mindre attraktive enn damene i område.

Endret av Andre01
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor går grensen? Sentral-Asia?

Jeg siktet hovedsakelig til land som ; Kina, Japan, sør og nord-korea, Thailand og Filippinene

Ts

Skrevet

Jeg finner menn med asiatiske trekk av typen thailendere og kinesere har lite attraktive. De er som regel små og spinkle og lite mandige i kroppen, egentlig. De passer i grunnen best sammen med små, asiatiske kvinner størrelsesmessig ;-) Jeg synes heller ikke ansiktstrekkene på asiatiske (av typen japansk o.l.) menn særlig pene. Av en eller annen grunn er asiatiske kvinner mye penere enn mennene. Det funker på damene, kan man si, men ikke på mennene.

At asiatiske kvinner ikke finner asiatiske menn attraktive er en tullete påstand som faller på sin egen urimelighet :) Hadde det vært sant, hadde den asiatiske delen av verdens befolkning raskt blitt truet av utryddelse! Men neida, de blir bare fler og fler og er den delen av verden der befolkningen øker mest, så det er nok ikke en påstand jeg ville ta alvorlig overhodet. Bare tullprat, med andre ord.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Jeg siktet hovedsakelig til land som ; Kina, Japan, sør og nord-korea, Thailand og Filippinene

Ts

Hva med Mongolia? Folk fra Sentral-Asia kan ligne litt på mongoler. Jeg er bare ute etter grensen.

AnonymBruker
Skrevet

Asia er stort.. Menn fra Vest-Asia og Midtøsten er gjerne kjekke, men ikke de fra Øst-Asia (Kina, Japan osv.) Har vel noe med at de ofte er lite maskuline i utseende. Spinkle, lave kropper..

Anonymous poster hash: c8081...23f

AnonymBruker
Skrevet

Personlig:Nei. Men denne dokumentaren fra VGTV viser ihvertfall at endel Europeiske kvinner finner asiatiske menn attraktive.Også norske kvinner har vært på Bali og kjøpt sex:

http://www.vgtv.no/#!/video/113621/cowboys-in-paradise

Anonymous poster hash: 9eaff...290
Gjest Universe
Skrevet

Nei, ikke noen jeg kunne falt for. Mange av de ser ikke mandige ut i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn fra Kina, Japan, Thailand etc. - nei. Til tross for at jeg ikke finner dem spesielt fysisk attraktive har jeg et par ganger sagt ja til en date. Og deretter fått bekreftet at problemet ikke er hovedsakelig utseende, men personligheten. Stereotypen om at de er veldig lite sosialt intelligente, utadvendte eller sjarmerende er dessverre sann. Det finnes ikke karisma og det virker som om de helt konsekvent er utrente i å snakke med kvinner. Mer anspente dater har jeg aldri hatt.

Anonymous poster hash: e00d5...852
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange attraktive asiatere. Selv er jeg en etnisk norsk, ung kvinne. Jeg kan ikke svare "ja" når du spør om asiatiske menn på et generelt grunnlag er attraktive. Det er mange som også er uattraktive, akkurat slik som at det er mange etnisk norske menn som jeg ikke finner attraktive. 

Anonymous poster hash: 0f7a6...878
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...