Gå til innhold

Når gjester bruker hovedbadet og ikke gjestebadet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at folk er forskjellige for jeg kjenner ingen plass at badet mitt er så privat at jeg sliter med å slippe folk inn dit. Vi har bare ett bad og det er også veldig lite så det er jo begrenset hva vi får plass til der inne av personlige eiendeler. Trusene oppbevarer jeg ikke på badet, smykker har jeg knapt og medisinene mine er ikke av den spennende eller pinlige sorten. Da er det vel egentlig bare spritgeleen som jeg bruker til å rense sexleketøy med som til nød kan være pinlig. Hvis noen snoker i skapet og spør sier jeg at jeg bruker den som "aftershave" etter å ha barbert bikinilinja for å kjøle ned og inngå inngrodde hår.

 

Men det skal sies at hadde jeg hatt to bad hadde det nok vært deilig å ha det ene kun til privat bruk og det andre til gjester. Om ikke annet er det lettere å holde et gjestebad som blir sjeldent brukt rent og ryddig.

 

Forstår at det ikke er noe problem dersom hovedbadet er nøytralt, og du ikke har så mye dill der inne.

 

Men for mange er jo badet stappfullt av intimprodukter. Som noen nevner, soppkremer, dildorens, haugevis av tamponger, undertøy, smykker, diamanter til og med, dyr sminke, parfymer, prevensjon. Mange oppbevarer sensitive medikamenter på badet. Jeg synes iallfall at det er veldig slitsomt å tømme truseskuffen, flytte smykkene, og egentlig gjøre om på alt hver gang noen kommer på besøk.. Husker jeg var på et bad egnang med ei som hadde helt avhengighet på dusjsåper, kremer og parfymer. Hele vasken var full av de. Og man tar seg gjerne en kikk inn i dusjen også, så ser man hvilken sjampo folk bruker, hvordan de barberer seg osv. 

 

Da er det mye bedre å henvise til et nøytralt gjestebad.

Anonymous poster hash: 14309...dad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harru fått deg gjestebad Ronja??? 



Anonymous poster hash: 5e7ef...fda
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to bad. Ett hovedbad som jeg føler er litt privat. Og et gjestebad som er lett tilgjengelig i samme etasje som stue etc. Dette er ikke så privat.

Men så har vi da noen gjester som konsekvent benytter seg av hovedbadet vårt når de er på besøk. Dette er jo folk som er kjent i huset da og som ikke trenger å spørre etter toalett. Men likevel, jeg kjenner at jeg ikke er så veldig komfortabel med at gjester valser gjnnom hele huset og bruker hovedbadet. Jeg liker ikke å bruke hovedbadet når jeg er hos andre. Noen har jo bare ett bad da, men jeg syns jeg invaderer privatlivet til folk da.har jo kommet på bad hvor skitne truser har ligget på gulvet, bind (ubrukte) har vært strødd på benken. Brukte vaskekluter har hengt på vasken. Ikke at sånt er vanlig hos oss, men det hender jo at vi glemmer oss vi og.

Dine tanker rundt tema?

Syns du det er greit at folk benytter hovedbadet ditt?

Om du har ett bad/toalett, holder du det strøkent til enhver tid?Anonymous poster hash: cb152...788

Så si det til dem da. Hjelper ikke å klage her. Folk er ikke tankelesere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det ikke er noe problem dersom hovedbadet er nøytralt, og du ikke har så mye dill der inne. Men for mange er jo badet stappfullt av intimprodukter. Som noen nevner, soppkremer, dildorens, haugevis av tamponger, undertøy, smykker, diamanter til og med, dyr sminke, parfymer, prevensjon. Mange oppbevarer sensitive medikamenter på badet. Jeg synes iallfall at det er veldig slitsomt å tømme truseskuffen, flytte smykkene, og egentlig gjøre om på alt hver gang noen kommer på besøk.. Husker jeg var på et bad egnang med ei som hadde helt avhengighet på dusjsåper, kremer og parfymer. Hele vasken var full av de. Og man tar seg gjerne en kikk inn i dusjen også, så ser man hvilken sjampo folk bruker, hvordan de barberer seg osv.  Da er det mye bedre å henvise til et nøytralt gjestebad. Anonymous poster hash: 14309...dad

Vel, regner ikke med du har slike ting stående fremme på badet. Ieg stoler på mine venner og regner med de ikke snoker i toalettmapper og skap. Og om de gjør så har de nok mange av de samme produktene selv hjemme så er ikke akkurat noen big deal

Anonymous poster hash: faf29...eba

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forstår at det ikke er noe problem dersom hovedbadet er nøytralt, og du ikke har så mye dill der inne.

 

Men for mange er jo badet stappfullt av intimprodukter. Som noen nevner, soppkremer, dildorens, haugevis av tamponger, undertøy, smykker, diamanter til og med, dyr sminke, parfymer, prevensjon. Mange oppbevarer sensitive medikamenter på badet. Jeg synes iallfall at det er veldig slitsomt å tømme truseskuffen, flytte smykkene, og egentlig gjøre om på alt hver gang noen kommer på besøk.. Husker jeg var på et bad egnang med ei som hadde helt avhengighet på dusjsåper, kremer og parfymer. Hele vasken var full av de. Og man tar seg gjerne en kikk inn i dusjen også, så ser man hvilken sjampo folk bruker, hvordan de barberer seg osv. 

 

Da er det mye bedre å henvise til et nøytralt gjestebad.

Anonymous poster hash: 14309...dad

 

Hvis jeg hadde hatt ting som jeg var redd for at andre skulle se hadde jeg oppbevart det i en skuff på soverommet. Og er det virkelig vanlig å oppbevare diamanter på badet?

Anonymous poster hash: c148b...ed8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hæ?

Anonymous poster hash: e51e9...6d1

 

 

Det var bare en spøk altså, men du kan jo google "anal douche" om dette var nytt for deg ;)

 

Er bare en liten dings for å skylle litt godt opp i stumpen, for de som er glade i analsex og vil være rene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig for gjestene dine å vite dette, så du får enten si ifra eller låse det badet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

 

Forstår at det ikke er noe problem dersom hovedbadet er nøytralt, og du ikke har så mye dill der inne.

 

Men for mange er jo badet stappfullt av intimprodukter. Som noen nevner, soppkremer, dildorens, haugevis av tamponger, undertøy, smykker, diamanter til og med, dyr sminke, parfymer, prevensjon. Mange oppbevarer sensitive medikamenter på badet. Jeg synes iallfall at det er veldig slitsomt å tømme truseskuffen, flytte smykkene, og egentlig gjøre om på alt hver gang noen kommer på besøk.. Husker jeg var på et bad egnang med ei som hadde helt avhengighet på dusjsåper, kremer og parfymer. Hele vasken var full av de. Og man tar seg gjerne en kikk inn i dusjen også, så ser man hvilken sjampo folk bruker, hvordan de barberer seg osv. 

 

Da er det mye bedre å henvise til et nøytralt gjestebad.

Anonymous poster hash: 14309...dad

 

 

Jeg har da både "dildorens" (spritgele), noen smykker, sminke, tamponger/bind, medisiner, barberhøvel, voks til øyenbryn, og før hadde jeg også p-piller liggende på badet (i vinduet faktisk). Siden vi ikke har så mye skapplass har vi mesteparten av såper, shampo og kremer stående fremme midt i øyensyna på eventuelt nysgjerrige folk. Og what the heck, hadde jeg hatt truseskuffe på badet så hadde jeg gitt blaffen i om noen skulle finne på å snoke i trusene mine. Det er mer pinlig for dem enn for meg. Hva er det verste som kan skje? At de tjuvlåner truser? At de forteller om trusene til andre etterpå; "høhøhø, du skulle sett trusene hennes!"

 

Jeg stoler på vennene mine og andre som er på besøk, og skulle de nå kikke i skap og skuffer så for all del. Det er et bad der man normalt har alt man trenger til personlig hygiene og velvære, så jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være flaut om noen så at vi har hygieneartikler og dilldall på badet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to bad. Ett hovedbad som jeg føler er litt privat. Og et gjestebad som er lett tilgjengelig i samme etasje som stue etc. Dette er ikke så privat.

Men så har vi da noen gjester som konsekvent benytter seg av hovedbadet vårt når de er på besøk. Dette er jo folk som er kjent i huset da og som ikke trenger å spørre etter toalett. Men likevel, jeg kjenner at jeg ikke er så veldig komfortabel med at gjester valser gjnnom hele huset og bruker hovedbadet. Jeg liker ikke å bruke hovedbadet når jeg er hos andre. Noen har jo bare ett bad da, men jeg syns jeg invaderer privatlivet til folk da.har jo kommet på bad hvor skitne truser har ligget på gulvet, bind (ubrukte) har vært strødd på benken. Brukte vaskekluter har hengt på vasken. Ikke at sånt er vanlig hos oss, men det hender jo at vi glemmer oss vi og.

Dine tanker rundt tema?

1)Syns du det er greit at folk benytter hovedbadet ditt?

2)Om du har ett bad/toalett, holder du det strøkent til enhver tid?

Anonymous poster hash: cb152...788

1)Nei, jeg ville låst døren til hovedbadet.

2) Nei

Anonymous poster hash: 7eff4...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden lærte jeg mye av: 

 

At så mange mennesker har to bad, tror ikke jeg kjenner en eneste som har det

At folk slenger fra seg brukte bind og truser på gulvet i en haug

At folk har så dyre sminker at de tror de vil bli stjålet

At folk syns det er pinlig om noen ser hvilket tampongmerke de bruker

At folk syns det er spennende å snoke i skap for å så hvilket tampongmerke du bruker

At folks bad er et utstillingsvindu for sexlivet deres



Anonymous poster hash: 8a732...33b
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne tråden lærte jeg mye av: 

 

At så mange mennesker har to bad, tror ikke jeg kjenner en eneste som har det

 

Anonymous poster hash: 8a732...33b

 

Serr? Ikke uvanlig om man bor i hus/rekkehus.

 

Til TS. Jeg får klaus av små bad så går på det største badet.  Om gjestebadet ditt er lite så har du deg selv å takke.

Anonymous poster hash: 9322c...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man vite at det ene er gjestebad, og at det andre er forbeholdt husets beboere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Serr? Ikke uvanlig om man bor i hus/rekkehus.

 

Til TS. Jeg får klaus av små bad så går på det største badet.  Om gjestebadet ditt er lite så har du deg selv å takke.

Anonymous poster hash: 9322c...1d2

 

 

 

Nå bor jeg i by, hvor de fleste bor i leiligheter. De jeg kjenner på landet har enkle hus med ett bad, eller til og med utedo. Er jo klar over at en del mennesker sikkert har to bad, men trodde ikke det var så vanlig at man kunne stille et generelt spørsmål om hva folk gjør med "hovedbadet" sitt. 

 

Hvordan skal man vite at det ene er gjestebad, og at det andre er forbeholdt husets beboere?

 

Det kan du si. Hvis jeg hadde oppdaget at noen hadde to bad hadde jeg sikkert valgt det lettest tilgjengelige. Hvis folk har bad på soverommet så man må gå gjennom der, kan jeg skjønne at vertene stusser litt. I sånne tilfeller ville jeg evt låst av rommet hvis det ble et problem. 

 

Kom forresten på et besøk hos et vennepar som av ukjent grunn hadde valgt å ikke ha gardin (!) på badet sitt. Og dette var i første etasje. I et sånt tilfelle hadde jeg nok heller gått på et bad nummer to enn å måtte gå hjem tidlig. 

Anonymous poster hash: 8a732...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine tanker rundt tema?

Syns du det er greit at folk benytter hovedbadet ditt?

Om du har ett bad/toalett, holder du det strøkent til enhver tid?

Anonymous poster hash: cb152...788

Jeg har samme synspunkt som deg. Før hadde vi kun ett toalett, og da var det selvfølgelig greit at gjester benyttet det på badet vårt. Liker å ha badet rent, så da vasket jeg veldig ofte på badet siden det ble brukt av flere.

 

Nå har vi et gjestetoalett som jeg henviser alle gjestene til hvis de skal på toalettet. Har ingen problemer med å si ifra at det er der de skal gå.

 

Gjestetoalettet holder jeg strøkent til enhver tid.

 

Hovedbadet holder jeg rent, men ikke strøkent til enhver tid.

Endret av Berit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gjestetoalettet holder jeg strøkent til enhver tid.

 

 

Det kan vel ikke være så vanskelig, hvis man ikke har et daglig renn av gjester.

Anonymous poster hash: c148b...ed8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kan vel ikke være så vanskelig, hvis man ikke har et daglig renn av gjester.

Anonymous poster hash: c148b...ed8

 

Nei, det går enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det ikke er noe gøy i skapene på gjestebadet, så valser jeg igjennom huset til hovedbadet neste gang!!



Anonymous poster hash: 677c0...651
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS jeg. Lås døra til hovedbadet når du har besøk TS, noen av oss er litt mer private enn andre, og vil ha sitt private bad for seg selv.

Anonymous poster hash: b5be9...1bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...