Gå til innhold

Når gjester bruker hovedbadet og ikke gjestebadet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Urinal :)

Anonymous poster hash: af605...248

 

Da må jo jentene bruke hovedbadet?

Anonymous poster hash: 9eaee...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bidé som er tissedo da??? Ooooops......

Anonymous poster hash: 677c0...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bidé som er tissedo da??? Ooooops......

Anonymous poster hash: 677c0...651

Bide er vel bare til å vaske seg, ikke noe mer

Anonymous poster hash: 9eaee...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er pes å dele badet - selv kan jeg nok lett han en tendens til å ta badet som er lengst unna stue og menensker ;) Kun fordi jeg synes det er utrolig kleint å sitte vegg i vegg med vert og resten av besøkt i tilfelle det kommer noen uønskede lyder;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er pes å dele badet - selv kan jeg nok lett han en tendens til å ta badet som er lengst unna stue og menensker ;) Kun fordi jeg synes det er utrolig kleint å sitte vegg i vegg med vert og resten av besøkt i tilfelle det kommer noen uønskede lyder;)

 

Synes det er noe av sjarmen med å være på besøk jeg da! Få rase litt fra seg og lage litt lyd! Da blir man jo enda bedre kjent også!

Anonymous poster hash: 14309...dad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har separat do og bad her vi bor nå, og skal ha gjestedo når vi får noe nytt. Gjester har ikke noe på badet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bide er vel bare til å vaske seg, ikke noe mer

Anonymous poster hash: 9eaee...6b8

Bra urin er rent da, og at jeg ikke trodde det var bæsjedo... 💩

Anonymous poster hash: 677c0...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er noe av sjarmen med å være på besøk jeg da! Få rase litt fra seg og lage litt lyd! Da blir man jo enda bedre kjent også!

Anonymous poster hash: 14309...dad

 

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har separat do og bad her vi bor nå, og skal ha gjestedo når vi får noe nytt. Gjester har ikke noe på badet å gjøre.

Håper gjestedoet ditt er litt fint da og ikke bare et kaldt lite kott med kaldt gulv og en liten vask.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg som lever med to bad forstår jeg at det kan være ubehagelig, om du har satt deg et bevisst valg på å ha et gjestebad.

Min tanke er at dine gjester kanskje bruker hovedbase fordi det er mer "personlig preg" og koselig, hvor de ikke tenker over at du har regler for hvor de burde gå.

Si ifra til gjestene dine, mange gir ikke slikt en tanke. Jeg kunne fint gått på "feil" do, men nå vet jeg at jeg skal velge gjestebad om de har to (hvis jeg klarer å se hvilket som er hvilket ;) ).

Anonymous poster hash: 48f43...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Vi har separat do og bad her vi bor nå, og skal ha gjestedo når vi får noe nytt. Gjester har ikke noe på badet å gjøre.

Vet du, jeg er faktisk litt enig, og vasker oftere det ene badet vi har fordi andre også bruker det. Har egentlig aldri satt meg inn i at det finnes en slik problemstilling, men å mobbe eller kritisere de som føler det slik (som mange i trådn her gjør), synes jeg er en uting.

Et bad kan være ganske så privat, og har man mulighet for to bad, skjønner jeg tankegangen dere har.

Det er litt slik jeg føler det med soverom. Ingen har noe på soverommet å gjøre, fordi det for meg er privat. Derfor har man gjesterom. Hvorfor kan ikke da andre ha er gjestebad? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper gjestedoet ditt er litt fint da og ikke bare et kaldt lite kott med kaldt gulv og en liten vask.

Som jeg skrev har vi separat do og bad nå, og skal ha gjestedo når vi får noe nytt.

Vet du, jeg er faktisk litt enig, og vasker oftere det ene badet vi har fordi andre også bruker det. Har egentlig aldri satt meg inn i at det finnes en slik problemstilling, men å mobbe eller kritisere de som føler det slik (som mange i trådn her gjør), synes jeg er en uting.

Et bad kan være ganske så privat, og har man mulighet for to bad, skjønner jeg tankegangen dere har.

Det er litt slik jeg føler det med soverom. Ingen har noe på soverommet å gjøre, fordi det for meg er privat. Derfor har man gjesterom. Hvorfor kan ikke da andre ha er gjestebad? :)

Jeg er nokså rotete på badet, i allefall det knølete og lille vi har nå med dårlig oppbevaringsplass, og hadde ikke likt om noen gikk inn dit. Vi har og vaskemaskin der inne så litt skittentøy som har falt ut av kurven er det ikke rent skjeldent at det er. Å ha do utenom da er kjempe flott! Og vokst opp med det hjemme og så syntes et var rart noen hadde så sterke meninger i mot det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit å ha gjestebad så lenge det ikke er crappy

Enig! Har vært på gjestebad hvor det knapt var plass til dokosten ved siden av toalettet. Iskaldt og uten lås! Snek meg inn på det andre badet senere. Varmekabler, pene fliser etc. Masse fine produkter i skapene også. Lånte ikke. Er bare nysgjerrig på hva slags produkter folk bruker.

Anonymous poster hash: 677c0...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine produkter i skapene også. Lånte ikke. Er bare nysgjerrig på hva slags produkter folk bruker.

Forsiktig om du snoker på mitt bad! Jeg har lagt ut selvskudd. Ja, ikke med kule, da, men det smeller, så drittsekken avsløres. Så er det på hodet og fua ut.

Anonymous poster hash: f087f...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Har vært på gjestebad hvor det knapt var plass til dokosten ved siden av toalettet. Iskaldt og uten lås! Snek meg inn på det andre badet senere. Varmekabler, pene fliser etc. Masse fine produkter i skapene også. Lånte ikke. Er bare nysgjerrig på hva slags produkter folk bruker.

Anonymous poster hash: 677c0...651

Jeg snoker ikke på andres bad da... men mener fortsatt at gjestetoalettet ikke skal være på lik linje med toaletter som var reservert de svarte hushjelpene i sørstatene i usa på 60 tallet fordi de ikke fikk lov å bruke det vanlige toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 5.7.2015 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Vi har to bad. Ett hovedbad som jeg føler er litt privat. Og et gjestebad som er lett tilgjengelig i samme etasje som stue etc. Dette er ikke så privat.

Men så har vi da noen gjester som konsekvent benytter seg av hovedbadet vårt når de er på besøk. Dette er jo folk som er kjent i huset da og som ikke trenger å spørre etter toalett. Men likevel, jeg kjenner at jeg ikke er så veldig komfortabel med at gjester valser gjnnom hele huset og bruker hovedbadet. Jeg liker ikke å bruke hovedbadet når jeg er hos andre. Noen har jo bare ett bad da, men jeg syns jeg invaderer privatlivet til folk da.har jo kommet på bad hvor skitne truser har ligget på gulvet, bind (ubrukte) har vært strødd på benken. Brukte vaskekluter har hengt på vasken. Ikke at sånt er vanlig hos oss, men det hender jo at vi glemmer oss vi og.

 

Dine tanker rundt tema?

Syns du det er greit at folk benytter hovedbadet ditt?

Om du har ett bad/toalett, holder du det strøkent til enhver tid?

 

Anonymous poster hash: cb152...788

Jeg ville låst døren!

Anonymkode: c1e1e...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...