Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, ja! Nå er jeg veldig slank, men var på stranda idag og var nesten redd for å ta av meg toppen pga jeg avslører meg med en gang! Vil ikke at alle skal vite heelt enda. Men når det ikke er mulig å skjule magen lenger er det vel ikke så mye å gjøre.. :P

Hørte ei som sa at hun synes det var så herlig å være gravid for da slapp hun styret med å holde inn magen! ;)

Jeg gleder meg til magen blir større og jeg kan slippe å holde den inne og se gravid ut. Nå ser jeg ut som jeg er 6 mnd på vei, ikke 3 :hoho: få vel bare belage meg på tvillingkommentarer fremover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til magen blir større og jeg kan slippe å holde den inne og se gravid ut. Nå ser jeg ut som jeg er 6 mnd på vei, ikke 3 :hoho: få vel bare belage meg på tvillingkommentarer fremover :fnise:

Ja, jeg også! Idag ble jeg avslørt på stranda av ei venninne, selv ikke min videste topp klarte å skjule magen når vinden blåste feil vei.. Jaja, over 10 uker nå, så det er vel ikke så farlig at folk får vite det når jeg vet selv at alt står bra til der inne. :)

Men du, vi må jo ha vært i samme terminklubb i første runde også? Ser at begge våre er 2 år og 8 mnd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også! Idag ble jeg avslørt på stranda av ei venninne, selv ikke min videste topp klarte å skjule magen når vinden blåste feil vei.. Jaja, over 10 uker nå, så det er vel ikke så farlig at folk får vite det når jeg vet selv at alt står bra til der inne. :)

Men du, vi må jo ha vært i samme terminklubb i første runde også? Ser at begge våre er 2 år og 8 mnd.. :)

Du er medlem av novembergjengen?

Jeg er i desember. For var da jeg hadde termin, selv om han kom i november da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går sidene unna ☺ Jeg skal til legen i morgen, har hatt 2 anfall av migrene denne uken. Kan kansje vere varmen, men har fungerer veeeeldi dårlig på jobb å ha migrene. Å det blir fort veldig mange syke dager av slikt Hadde migrene med dei to første, men ikke så hyppig. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er medlem av novembergjengen?

Jeg er i desember. For var da jeg hadde termin, selv om han kom i november da :P

Nei, hadde termin og fikk i desember jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Da hadde jeg kontroll ul hos gyn. Kroppen ordnet alt selv, sa hun. Blør fortsatt (15 dager nå).

Vil bare legge til at jeg syr babyreder og smekker, så hvis noen er interessert, ta kontakt.

Må vel vente litt med å sy babyting for meg  selv da.... Ønsker alle dere lykke til videre. Jeg melder meg ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på første svangerskapskontroll i dag :) Mange blodprøver, litt ymse spørsmål også kjente han på magen, han kjente tydelig livmoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på første svangerskapskontroll i dag :) Mange blodprøver, litt ymse spørsmål også kjente han på magen, han kjente tydelig livmoren :)

Hvor langt er du på vei? Jeg har time på torsdag, da er jeg akkurat 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 i dag :)

Ok, leste et sted at legene ikke vil ta prøver før etter uke 12. Gruer meg til blodprøver, er så pysete når det gjelder blod :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også på kontroll :bond: hehe.. Jeg skal ikke til legen igjen før om to uker. Så da blir det full pakke.

Murray, sørg for å ha spist og drukket godt før du tar prøvene hvis du ikke synes det er noe greit å ta de. Snakker av erfaring, for jeg hadde ikke spist eller drukket noe særlig når jeg tok de i første svangerskap og da holdt jeg på å svime av på legekontoret :fnise:

Og jeg er vandt til å ta blodprøver :hoho: 

Legen min sa at dersom ho tok blodprøvene før uke 12 så fikk de de bare i retur av sykehuset :klo: Merkelig, men men.. Er jo kjekt å sjekke at jeg ikke har pådratt meg hiv eller syfilis, endra blodtype eller mista rødehunder vaksinen siden sist svangerskap :fnise:

Planer for helgen da jenter?

Her skal vi dele nyheten med svigers i dag. Men først skal vi i bursdag til sønnen til bestekompisen til mannen. Mannen vil ikke fortelle kompisen sin at jeg er gravid da. Han gidder ikke det i dag. Hva er det med menn :klo: Flere som har sånne som ikke er så gira på å fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nytt i forhold til de blodprøvene? Sist tok jeg før uke 12, og er 9+2 når jeg har kontroll nå.

I dag må jeg driste meg inn i preggoavdelingen på H&M, det er endelig sommer i nord og alle kortbuksene/shorts/whatever mine strammer plutselig litt. Det gjorde de ikke i går :ler: Guttungen skal på bestemordag med farmora si i dag og i morgen skal vi på åpen gård, gleder meg!

Så spennende å fortelle det til svigers da, jeg er spent på responsen ;) Mannen her har ikke sagt det til noen av sine venner enda, men etter 12 uker vil jeg tro han forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nytt i forhold til de blodprøvene? Sist tok jeg før uke 12, og er 9+2 når jeg har kontroll nå.

I dag må jeg driste meg inn i preggoavdelingen på H&M, det er endelig sommer i nord og alle kortbuksene/shorts/whatever mine strammer plutselig litt. Det gjorde de ikke i går :ler: Guttungen skal på bestemordag med farmora si i dag og i morgen skal vi på åpen gård, gleder meg!

Så spennende å fortelle det til svigers da, jeg er spent på responsen ;) Mannen her har ikke sagt det til noen av sine venner enda, men etter 12 uker vil jeg tro han forteller.

Legen sa at det er noe nytt ang blodprøvene ja. For sist tok jeg de i uke 6 eller noe sånt. Kjempetidlig :P

Jeg lista meg innom preggoavdelingen i går :P Fant en superdigg preggo tights som ble med meg hjem :lur:

Sommer i sør også.. Enn så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo helt tullete å sette meg opp til kontroll nå, men men. Tenkte kanskje å bestille meg jordmorkontroll i uke 16 ellerno, håper jeg kan gå til samme som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...