Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016

Kakaoen

Anbefalte innlegg

melder meg inn her jeg og i håp om at lille skal klamre seg fast.

Jeg er 27 år og gravid med barn nr 2. har ei jente på 8 år fra før. termin 20.04.16

Skal på tidlig ul pga bekymring. har hatt 2 søstre som har mistet nylig så er fortsatt litt redd for det skal gå galt her og.  var på ul for 1 uke siden men fant bare fostersekk, den så fin ut så håper vi ser hjertet på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fb gruppa "graviditet, fødsel og tiden etter" (noe sånt...) finnes det oversikt over egne termingrupper for hver måned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den gruppen også hemmelig Favole? :)

Nei, men den er lukket, så ingen andre enn medlemmer ser hva som skrives der inne. Ganske stor gruppe med over 6000 medlemmer. Men de ulike termingruppene er kanskje hemmelige, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, så da kan mine venner se at jeg er medlem der? Da får jeg vente noen uker til med å melde meg inn :)

Nå er det vel flere av dere som har rundet 12 uker? :hoppe: Har dere delt nyheten til familie/venner/kollegaer enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de søker opp gruppen vil de se det, ja.

Har ikke passert 12 uker enda (10+3), men nærmeste familie og to venninner vet, pluss sjefen. Forteller det nok til resten av gjengen på jobb om ikke lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker dere å begynne å handle inn utstyr til baby? Jeg klør i fingrene allerede, og er ikke mer en ca 8 uker... Tiden går så saaaakte enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede kjøpt vogn :ler: men det var mest fordi jeg fikk 20% rabatt på bagen og en voksipose med på kjøpet. Resten venter vi med til etter oul. Hvis det er en lillebror som kommer har vi det aller meste av klær, og trenger igrunn ikke så mye. Jeg vet barnas hus har mye tilbud i desember og januar, så jeg venter litt på det. Orker ikke bruke mer penger enn nødvendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede kjøpt vogn :ler: men det var mest fordi jeg fikk 20% rabatt på bagen og en voksipose med på kjøpet. Resten venter vi med til etter oul. Hvis det er en lillebror som kommer har vi det aller meste av klær, og trenger igrunn ikke så mye. Jeg vet barnas hus har mye tilbud i desember og januar, så jeg venter litt på det. Orker ikke bruke mer penger enn nødvendig :P

😊 oh hmm kanskje hive meg rundt i de mnd jeg og da! Er vel generelt mye tilbud rundt juletider 😁 Endret av Blåne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det! Vi skal ha en til Stokke tripp trapp stol f.eks, og den pleier alltid å være på tilbud hos barnas hus før jul. De har jo tilbud hele tiden, så det er greit å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det! Vi skal ha en til Stokke tripp trapp stol f.eks, og den pleier alltid å være på tilbud hos barnas hus før jul. De har jo tilbud hele tiden, så det er greit å følge med :)

Takk for tipset!😊 Om noen uker står det kun barneutstyr i hodet mitt! 😅

Forresten hvilken vogn kjøpte du/dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

melder meg inn her jeg og i håp om at lille skal klamre seg fast.

Jeg er 27 år og gravid med barn nr 2. har ei jente på 8 år fra før. termin 20.04.16

Skal på tidlig ul pga bekymring. har hatt 2 søstre som har mistet nylig så er fortsatt litt redd for det skal gå galt her og.  var på ul for 1 uke siden men fant bare fostersekk, den så fin ut så håper vi ser hjertet på mandag.

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også klør noe veldig i fingrene etter å begynne å handle inn :fnise: Håper å holde meg til salget, men det er jo så lenge til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!😊 Om noen uker står det kun barneutstyr i hodet mitt! 😅

Forresten hvilken vogn kjøpte du/dere? 😊

Lag deg en liste i mellomtiden, det er så gøy når man endelig kan begynne å krysse av :laugh:

Vi har kjøpt emmaljunga super viking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lag deg en liste i mellomtiden, det er så gøy når man endelig kan begynne å krysse av :laugh:

Vi har kjøpt emmaljunga super viking :)

Listen er laget for lenge siden, haha 😄

Eneste som er usikkert er barnevogn, forelsket meg litt i Silver cross elegance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er laget for lenge siden, haha 😄

Eneste som er usikkert er barnevogn, forelsket meg litt i Silver cross elegance!

Vogn er så vanskelig. Jeg har lyst på så mange av dem! :daane: Men tror vi har landet på en som blir bra for våre (eh, mitt) behov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogn er så vanskelig. Jeg har lyst på så mange av dem! :daane: Men tror vi har landet på en som blir bra for våre (eh, mitt) behov :)

Ja er det.. Tror ikke jeg får bestemt meg før jeg går å prøver en 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt enda mer forvirra av det, haha! Det er nok greit å finne ut av hvilke kriterier man har før man går innom de ulike butikkene for å se, det er fort gjort å bli forvirra av selgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...