Favole Skrevet 21. juli 2015 #81 Del Skrevet 21. juli 2015 Enig i presentasjonsinnlegg Tenkte faktisk å foreslå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. juli 2015 #82 Del Skrevet 21. juli 2015 Enig! Det høres bra ut Jeg skal skaffe meg ticker når jeg kommer tilbake til sivilisasjonen med Internett og PC igjen. Litt styrete med treig 3G fra mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 21. juli 2015 #83 Del Skrevet 21. juli 2015 FrøkenStrøken, 30 år, Trøndelag, nummer 2, termin 21.mars Kunne kanskje sagt noe om hva vi driver med, men blir muligens for mye info.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. juli 2015 #84 Del Skrevet 21. juli 2015 Favole, 27 år, Nordland, unge nr 2, foreløpig termin 29. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. juli 2015 #85 Del Skrevet 21. juli 2015 Ja! Lurt. Jeg er Supra, blir 30 i høst og venter mitt første barn. Termin 11/3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #86 Del Skrevet 21. juli 2015 Fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 21. juli 2015 #87 Del Skrevet 21. juli 2015 MJ, 22 år, Finnmark, nummer 2, termin 21.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. juli 2015 #88 Del Skrevet 22. juli 2015 Kaffemor, 26 år, Oslo, nummer 1, termin 29 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 22. juli 2015 #89 Del Skrevet 22. juli 2015 Lumos, 27 år, Møre og Romsdal, første barn, termin 9. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 22. juli 2015 #90 Del Skrevet 22. juli 2015 Hippåhoppsann , 33 år, Møre og Romsdal,nummer 4 ( ) ,termin 24 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #91 Del Skrevet 22. juli 2015 Fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #92 Del Skrevet 22. juli 2015 Hippåhoppsann , 33 år, Møre og Romsdal,nummer 4 ( ) ,termin 24 mars. Wow.. Barn nr 4?? Kudos til deg altså Jeg synes 2 høres slitsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 22. juli 2015 #93 Del Skrevet 22. juli 2015 Wow.. Barn nr 4?? Kudos til deg altså Jeg synes 2 høres slitsomt ut Ja,men ble skilt for 2 år siden Men var så heldig å møte en flott mann like etter (jeg som ikke skulle ha ny kjæreste ) Jeg skulle heller aldri ha flere barn når nr 3 kom til verden. Men så skjedde jo ting, å han som jeg traff har ikke barn. Så før vi innledet forholdet var det noen ting som måtte diskuteres,deriblant om jeg kunne tenke meg flere barn Å jeg synest det er greit både å gå gravid å få barn ,men hvet også ansvaret og arbeidet som følger med Vi bestemte oss for å slutte med pillerne no i sommer,så jeg sluttet rundt mnds skifte mai juni,trodde jeg trengte litt tid for å få hormonene ut av kroppen. Men 1,5 mnd etterpå er vi gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. juli 2015 #94 Del Skrevet 22. juli 2015 Så kjekt da! Sikkert ekstra spennende for han som ikke har noen fra før også. Jeg er skilsmissebarn og pappa har et kull nr to. Elsker de ungene over alt, så jeg syns halvsøsken er helt topp. Gleder meg faktisk enormt til å fortelle dem at de skal bli tante og onkel, bare 15 og 16 år gamle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 22. juli 2015 #95 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg er et produkt av to skilsmisser, dvs jeg har eldre søsken både på far siden og mor siden. Jeg har totalt 9 "søsken" på den måten, og det et veldig fint:) Men det jeg skulle fram til var at jeg ble tante i en alder av 11 mnd ! Har tantebarn i alderen 21 til 0 år akkurat nå, så 15 og 16 år er nok helt perfekt (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 23. juli 2015 #96 Del Skrevet 23. juli 2015 Så kjekkt å høre, for jeg gruer meg igrunn til å fortelle mine tre barn at jeg er gravid. Den minste er 8 år og den mellomste er 11 år,dei går det sikker ok å si det til,men tror det blir verre med hun på 13 år :/ Men håper vi kan holde på det en stund til:) Bare jeg ikke blir dårlig fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. juli 2015 #97 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg ble ikke sånn spesielt glad da jeg fikk vite om førstemann i kull to da jeg var 15. Jeg syns det var flaut at så gamle foreldre (40 og 42) skulle ha barn. Hadde DE sex, liksom??? Men med en gang han kom ut var jeg solgt! Har vært forelsket i gutten siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 24. juli 2015 #98 Del Skrevet 24. juli 2015 Halleluja! Jeg er ikke så kvalm lenger! Har vært kvalm hele dagen, konstant, i to uker, men de siste dagene har det roet seg litt. Sykt deilig! Nå har jeg bare halsbrann fra H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. juli 2015 #99 Del Skrevet 24. juli 2015 Pest eller kolera Her har kvalmen og vonde pupper virkelig meldt seg Denne gangen hjelper det å spise litt når det blir ille, sist var det kun kvalmestillende som hjalp noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 24. juli 2015 #100 Del Skrevet 24. juli 2015 Uff, kjedelig altså, Favole... Håper det går over etterhvert! Å være kvalm gjør deg så handlingslammet synes jeg. Vonde pupper har jeg hatt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men det har liksom vært minste problemet mitt. Krysser alt jeg har for at ikke den voldsomme kvalmen vender tilbake! Jeg må spise hver andre time for å fungere sånn nogenlunde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå