Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Hihi :) Jeg er også veldig glad! Jeg kan ikke tro at jeg skal bli mamma. :)

Jeg bor i en pitteliten kommune der det ikke er jordmor så jeg må undersøke litt når jeg kommer hjem. Fastlegen min har sluttet uten erstatter så langt. Snakker om å bo i skogen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig, Suprsmundane! Gratulerer :) er det din første?

Min spire er også 30årsgave :hoppendeglad:

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Veldig fine gaver vi får må jeg si! Kjekt med rund dag da. ;)

Det er min første ja, så jeg er så vannvittig spent!

Lurer på, kan dere kjenne hele tiden at dere er gravide? Jeg føler magen min snurrer og strekker hele tiden egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting enda, faktisk.. men ikke usannsynlig at du kjenner "noe", det er selvfølgelig ikke babyen, men livmora som murrer og strekker på seg! Blir mer og mer av det, til den dagen du ligger på sofaen og ser minien ommøblere hele magen.. :P i starten er det mest vanlig med murring og litt stikk..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Veldig fine gaver vi får må jeg si! Kjekt med rund dag da. ;)

Det er min første ja, så jeg er så vannvittig spent!

Lurer på, kan dere kjenne hele tiden at dere er gravide? Jeg føler magen min snurrer og strekker hele tiden egentlig.

Kjenner ikke så mye murringer nå de siste dagene. Når jeg må tisse kjennes det litt ut som jeg har en tennisball som presser på blæra. Og når jeg snur meg litt raskt så strekker det i lysken så jeg nesten hyler. Dumme ligament :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en litt menslignende følelse, bare litt lenger opp? Veldig rart. Ikke vondt eller ekkelt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige to ukene har jeg gått med følelsen om at mensen kommer snart.. Vet at den ikke gjør det, men er de samme murringene. Har ikke vært lengre opp på meg :klo:

Seriøst så langt uti skauen du bor da :O type 5 timer til nærmeste sykehus også eller?? :sjenert: hadde ikke klart å overleve jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en hemmelig facebookgruppe for de som har termin i mars 2016. :danse: Om noen vil være medlem der så send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bor vannvittig langt ute i skogen. Fordelen er garantert barnehageplass? ;) Sykehuset er 1t og 15min unna så det er ikke helt krise.. Men jeg er bymenneske på innsiden så det føles veldig ille ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er værre. Har 18 min til sykehuset jeg ;) hadde daua av å bo oppi finnmark. 4 timer til sykehus. Er som at jeg skulle kjøre til oslo for å føde :hoho: måtte hatt privathelikopter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og leser litt i gravidforumet og er veldig overrasket over hvor hissige folk er. Veldig mange skriver som anonymbruker og er så aggressive og usympatiske. Er helt sjokkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Veldig fine gaver vi får må jeg si! Kjekt med rund dag da. ;)

Det er min første ja, så jeg er så vannvittig spent!

Lurer på, kan dere kjenne hele tiden at dere er gravide? Jeg føler magen min snurrer og strekker hele tiden egentlig.

De siste dagene har jeg ikke kjent noe med unntak av såvidt ømme boobs. Imorgen er jeg 6 uker og idag kjenner jeg at det skjer noe i magen. Stikker og strekker :) herlig med litt symptomer igjen Endret av murray
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og leser litt i gravidforumet og er veldig overrasket over hvor hissige folk er. Veldig mange skriver som anonymbruker og er så aggressive og usympatiske. Er helt sjokkert!

Ja, forstå det den som kan.. bitterhet, kanskje? Bedrevitenhet? Eller rett og slett sjalusi, muligens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg vet.. Folk er så sinnsykt feige der inne som ikke tørr vise nicket sitt. Internett drar fram det værste i mange folk. Jeg tar alt der inne med en klype salt. Er garantert masse troll og bitre kjærringere hvor mannfolka heller får seg noe på si :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er værre. Har 18 min til sykehuset jeg ;) hadde daua av å bo oppi finnmark. 4 timer til sykehus. Er som at jeg skulle kjøre til oslo for å føde :hoho: måtte hatt privathelikopter :ler:

Nåja, det er vel bare Kautokeino og Karasjok som har 4 timer til sykehus. Men du har helt rett, vi trenger absolutt flere sykehus her oppe før det skjer noe alvorlig!

Ved fødsel tar forresten de fleste ambulanse fly :)

Endret av MockingJay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann:)

Er vel her jeg hører hjemme jeg da plutselig :)

Får opp termin dato 21 mars :)

Kan det da stemme at jeg er i uke 5? Ja tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Er vel her jeg hører hjemme jeg da plutselig :)

Får opp termin dato 21 mars :)

Kan det da stemme at jeg er i uke 5? Ja tror det :)

Du er vel ganske nøyaktig 4+6 idag da, jeg har også termin samme dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen velkommen til marsgjengen.. Vi med marsboere i magen :fnise: litt kult egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ganske nøyaktig 4+6 idag da, jeg har også termin samme dagen :)

 

Har sjekket ett par andre termin kalkulatorer, der får jeg opp 23 mars og 24 mars.....hm....blir aldri klok på disse kalkulatorene :)

Så kjekkt vi har samme termin da:)

SYnest det fortsatt er litt rart at jeg er gravid....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...