Gå til innhold

Gravid - usikker på barnefar


AnonymBruker

  

59 stemmer

  1. 1. Hva burde jeg gjøre?

    • Ta abort
      18
    • Beholde
      5
    • Fortelle og ta abort
      6
    • Fortelle og beholde
      32


Anbefalte innlegg

Jeg vet hva jeg har gjort. Nå trenger jeg egentlig bare råd. Takk

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Ta abort, stakkars unge som må ha deg som mor.

Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Castielz

Ta abort, stakkars unge som må ha deg som mor. Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

Ett av de bedre svarene i denne tråden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av de bedre svarene i denne tråden.

hæ? det er ikke hun som er et dårlig menneske her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? det er ikke hun som er et dårlig menneske her

Tipper Castielz var ironisk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med et uhell hadde vi sex" nei hahaha du bør nok ta abort. Langt fra klar til å være mor.



Anonymous poster hash: 050f4...660
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg først for din egen og barnet sin sikkerhet. Deretter informerer du de to potensielle barnefedrene.

Dersom du velger å slå opp kan du vente med å informere samboeren din til du er sikker på at du og barnet er trygt, men han må få all informasjon!

 

Dersom du blir værende er du nødt til å informere samboer, men som sagt må du passe på at dere er trygge. Det er 1 prioritet.



Anonymous poster hash: 40376...890
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørg først for din egen og barnet sin sikkerhet. Deretter informerer du de to potensielle barnefedrene.

Dersom du velger å slå opp kan du vente med å informere samboeren din til du er sikker på at du og barnet er trygt, men han må få all informasjon!

Dersom du blir værende er du nødt til å informere samboer, men som sagt må du passe på at dere er trygge. Det er 1 prioritet.

Anonymous poster hash: 40376...890

Hvorfor må han få det egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i en dritt situasjon, jeg har puttet meg selv oppi så jeg håper noen kan gi meg noen gode råd..

Jeg og samboer har vært prøver i snart 2 år, de siste 4 Mnd har forholdet vårt vært utrolig turbulent og usikkert, han sliter med selvkontroll og knuser og slår seg selv når vi krangler. Jeg hadde under denne perioden en god kompis som jeg virkelig fant trygghet hos, ved et uhell hadde vi sex noen dager før el ( dette har bare skjedd den ene gangen) , samboeren min er det man kan kalle for avhengig av sex og har hele tiden presset meg slik at jeg får dårlig samvittighet og ligger med han, så jeg har hatt sex med han gjennom hele perioden ofte, og på EL dagen.. Så jeg aner ikke hvordan sjansen er for at han er faren. Jeg er som dere sikkert har skjønt blitt gravid, og jeg lurer nå på om jeg burde ta abort eller håpe på at det er samboer sitt barn.

Svar om du har noe råd, om du skal slenge drit kan du la være, jeg vet at jeg har vært en idiot.

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

 

Ønsker du virkelig å få barn når du er i et ustabilt forhold med masse vold og krangling? Du skriver at han sliter med selvkontroll, at han slår seg selv og knuser ting, at han er sexavhengig og presser deg til å ha sex nesten daglig. Jeg er enig med Maleficenta som frykter at denne mannen ikke kommer til å være spesielt snill med deg eller barnet i fremtiden. Svangerskap og småbarnsliv får sjelden frem det beste i folk. Det er nok heller motsatt, med all den søvnmangelen og selvforsakelse som en baby som regel medfører. Du har i tillegg vært utro mot ham så dette forholdet høres alt annet enn sunt ut.

 

Dersom dere har vært prøvere i to år og har hatt sex nesten daglig så er det forresten ekstremt liten sjanse for at det er han som er faren.

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som råder deg til å avslutte forholdet. Samboeren din høres ikke ut til å være god for hverken deg eller barnet. I forhold til abort må du vurdere om du ønsker det til tross for usikkerhet om barnefaren. Du kan jo snakke med vennen din og høre om han vil stille opp, uavhengig av hvem som er faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

hæ? det er ikke hun som er et dårlig menneske her

 

 

Tipper Castielz var ironisk

Slett ikke!

Om man slår seg selv eller ødelegger noe når man blir ekstremt sint, så gjør ikke det deg til ett dårlig menneske, om han hadde banket henne, eller skadet henne derimot...

Det som gjør deg til ett dårlig menneske, det er å ligge med en annen, UTEN prevansjon, blir gravid, og så måtte SPØRRE hva man skal gjøre.

Da er man pil råtten helt ned til atomnivå, og jeg synes synd på ungen som (potensielt) får en slik mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke!

Om man slår seg selv eller ødelegger noe når man blir ekstremt sint, så gjør ikke det deg til ett dårlig menneske, om han hadde banket henne, eller skadet henne derimot...

Det som gjør deg til ett dårlig menneske, det er å ligge med en annen, UTEN prevansjon, blir gravid, og så måtte SPØRRE hva man skal gjøre.

Da er man pil råtten helt ned til atomnivå, og jeg synes synd på ungen som (potensielt) får en slik mor.

Han tvinger henne til sex hver dag selv når hun ikke vil. Er mishandling det og.. nei han fortjente det der sååå jævlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Han tvinger henne til sex hver dag selv når hun ikke vil. Er mishandling det og.. nei han fortjente det der sååå jævlig

Ingen fortjener å bli bedratt eller ført bak lyset på den måten.

Jeg visste du var skadet i hodet, men at du i tillegg er en hevngjerrig 14 år gammel jente var noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig han kompisen din sin. Hvis dere har prøvd og dere plutselig får det til når du henger med kompisen din? Sier seg selv dette da.

Anonymous poster hash: 96fe2...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fortjener å bli bedratt eller ført bak lyset på den måten.

Jeg visste du var skadet i hodet, men at du i tillegg er en hevngjerrig 14 år gammel jente var noe nytt.

Er heller du som er skadet i hodet når du sympatiserer med misbrukere. Jo visse mennesker fortjener fæle ting som hevn for sin onde oppførsel jo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Er heller du som er skadet i hodet når du sympatiserer med misbrukere. Jo visse mennesker fortjener fæle ting som hevn for sin onde oppførsel jo

Håper du er singel, evig singel.

Ønsker ingen en så vond skjebne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått fra samboeren - som uansett ikke virker å være noe godt pappa-materiale, og tatt abort. Finn deg heller en god mann å skape en familie med, ikke skap en familie under slike forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du er singel, evig singel.

Ønsker ingen en så vond skjebne

Håper du er singel som forsvarer psykopater som mishandler og voldtar egen partner daglig. Mistenker at du er mannen til ts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Håper du er singel som forsvarer psykopater som mishandler og voldtar egen partner daglig. Mistenker at du er mannen til ts

Igjen viser du at du ikke kan lese....

Men ferdig med å sløse energi på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jed driter i om du forkaster handlingene hans så lenge du mener at selv onde jævlee ikke fortjener å bli utsatt for utroskap og svik, noe de gjør. Fordi det de selv har gjort et 1000 ganger verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...