Gå til innhold

Gravid - usikker på barnefar


AnonymBruker

  

59 stemmer

  1. 1. Hva burde jeg gjøre?

    • Ta abort
      18
    • Beholde
      5
    • Fortelle og ta abort
      6
    • Fortelle og beholde
      32


Anbefalte innlegg

Jeg sitter i en dritt situasjon, jeg har puttet meg selv oppi så jeg håper noen kan gi meg noen gode råd..

Jeg og samboer har vært prøver i snart 2 år, de siste 4 Mnd har forholdet vårt vært utrolig turbulent og usikkert, han sliter med selvkontroll og knuser og slår seg selv når vi krangler. Jeg hadde under denne perioden en god kompis som jeg virkelig fant trygghet hos, ved et uhell hadde vi sex noen dager før el ( dette har bare skjedd den ene gangen) , samboeren min er det man kan kalle for avhengig av sex og har hele tiden presset meg slik at jeg får dårlig samvittighet og ligger med han, så jeg har hatt sex med han gjennom hele perioden ofte, og på EL dagen.. Så jeg aner ikke hvordan sjansen er for at han er faren. Jeg er som dere sikkert har skjønt blitt gravid, og jeg lurer nå på om jeg burde ta abort eller håpe på at det er samboer sitt barn.

Svar om du har noe råd, om du skal slenge drit kan du la være, jeg vet at jeg har vært en idiot.

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Hvordan kunne du med vilje planlegge barn med en så ustabil person?? Tenkte du i det hele tatt på et barns ve og vel? Og om det nå er denne kompisen som er faren må du for guds skyld ikke si det til nåværende samboer. Han kommer til å drepe deg eller sparke deg i magen eller noe til du spontanaborterer.

Det jeg ville gjort først og fremst er å forlate nåværende samboer og ikke si et kløyva ord om graviditeten. Siden han er en jævel fortjener han ikke å vite om det heller.

Det andre er enten abort eller så forteller du han kompisen om barnet og gå ut fra at det er hans. Kanskje han stiller opp?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kunne du med vilje planlegge barn med en så ustabil person?? Tenkte du i det hele tatt på et barns ve og vel? Og om det nå er denne kompisen som er faren må du for guds skyld ikke si det til nåværende samboer. Han kommer til å drepe deg eller sparke deg i magen eller noe til du spontanaborterer.

Det jeg ville gjort først og fremst er å forlate nåværende samboer og ikke si et kløyva ord om graviditeten. Siden han er en jævel fortjener han ikke å vite om det heller.

Det andre er enten abort eller så forteller du han kompisen om barnet og gå ut fra at det er hans. Kanskje han stiller opp?

Drepe TS eller fremprovosere spontanabort...? Og jeg trodde JEG var paranoid..

Du har nok sett litt for mange filmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drepe TS eller fremprovosere spontanabort...? Og jeg trodde JEG var paranoid..

Du har nok sett litt for mange filmer.

Leste du hi? Mannen høres helt gal ut. Knuser ting og slår seg selv? Hva blir det neste han slår om han klikker. Hun burde iallefall ikke la barnet vokse opp under samme tak som dette mennesket

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du hi? Mannen høres helt gal ut. Knuser ting og slår seg selv? Hva blir det neste han slår om han klikker. Hun burde iallefall ikke la barnet vokse opp under samme tak som dette mennesket

Wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow

Mener du at en mann som mister kontrollen og slår seg selv og knuser og ødelegger ting under en krangel er et godt farsemne? Om han ikke skader barnet fysisk vil barnet når det blir større høre kranglene og bli livredd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at en mann som mister kontrollen og slår seg selv og knuser og ødelegger ting under en krangel er et godt farsemne? Om han ikke skader barnet fysisk vil barnet når det blir større høre kranglene og bli livredd.

At gubben til ts trenger sinnemestringskurs er det ikke tvil i. Det er likevel jævla drøyt å kalle ham en fremtidig morder av den grunn Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At gubben til ts trenger sinnemestringskurs er det ikke tvil i. Det er likevel jævla drøyt å kalle ham en fremtidig morder av den grunn

Ikke? Vold i hjemmet som har endt med dødsfall er ikke uvanlig dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gubben til ts trenger sinnemestringskurs er det ikke tvil i. Det er likevel jævla drøyt å kalle ham en fremtidig morder av den grunn

Ikke? Vold i hjemmet som har endt med dødsfall er ikke uvanlig dessverre. Han er stygg mot ts på andre måter og. Presser henne til sex enten hun vil eller ei. Han er ikke et godt forbilde for et barn heller. Ingenting tilsier at det er lurt å fortelle om eller hla han ta del i livet til et barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i nøyaktig samme situasjon for noen år siden. Da valgte jeg å ikke si noe, men se det an. Samboer som da var både psykisk og fysisk voldelig mot meg krevde DNA prøve av en eller annen grunn. Vi tok en og barnet var hans. Behold barnet hvis det er så ønsket. Kvitt deg med det destruktive forholdet. Om ikke du har gjettet riktig ennå så endte jeg opp med han snille jeg var utro med og nå har vi det helt fantastisk.

Anonymous poster hash: fceda...c1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i en dritt situasjon, jeg har puttet meg selv oppi så jeg håper noen kan gi meg noen gode råd..

Jeg og samboer har vært prøver i snart 2 år, de siste 4 Mnd har forholdet vårt vært utrolig turbulent og usikkert, han sliter med selvkontroll og knuser og slår seg selv når vi krangler. Jeg hadde under denne perioden en god kompis som jeg virkelig fant trygghet hos, ved et uhell hadde vi sex noen dager før el ( dette har bare skjedd den ene gangen) , samboeren min er det man kan kalle for avhengig av sex og har hele tiden presset meg slik at jeg får dårlig samvittighet og ligger med han, så jeg har hatt sex med han gjennom hele perioden ofte, og på EL dagen.. Så jeg aner ikke hvordan sjansen er for at han er faren. Jeg er som dere sikkert har skjønt blitt gravid, og jeg lurer nå på om jeg burde ta abort eller håpe på at det er samboer sitt barn.

Svar om du har noe råd, om du skal slenge drit kan du la være, jeg vet at jeg har vært en idiot.

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

MjAxMi0yZWI5OTE1NWI1ZWY2MWUy.png

Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MjAxMi0yZWI5OTE1NWI1ZWY2MWUy.pngAnonymous poster hash: 0b83c...d6e

Når jeg sier uhell, så mener jeg ikke "wops så satt jeg på pikken hannes. " da mener jeg at jeg ble revet med og det bare skjedde, det skulle ikke skje..

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sier uhell, så mener jeg ikke "wops så satt jeg på pikken hannes. " da mener jeg at jeg ble revet med og det bare skjedde, det skulle ikke skje..

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Er egentlig imot utroskap men i dette tilfellet mener jeg gubben din fortjente det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sier uhell, så mener jeg ikke "wops så satt jeg på pikken hannes. " da mener jeg at jeg ble revet med og det bare skjedde, det skulle ikke skje..

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Du har ikke utro med et uhell, det er umulig. Med mindre du falt på pikken hans da.

Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke utro med et uhell, det er umulig. Med mindre du falt på pikken hans da. Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

Jeg svarte jo nettopp på hva jeg mente ??

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte jo nettopp på hva jeg mente ??

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Nok en gang. Idiotisk unnskyldning å si at det skjedde med et uhell, da det ikke går an å ha sex med et uhell -.-

Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang. Idiotisk unnskyldning å si at det skjedde med et uhell, da det ikke går an å ha sex med et uhell -.-

Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

Herregud voldsomt så detaljfokusert da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok en gang. Idiotisk unnskyldning å si at det skjedde med et uhell, da det ikke går an å ha sex med et uhell -.- Anonymous poster hash: 0b83c...d6e

Jeg vet hva jeg har gjort. Nå trenger jeg egentlig bare råd. Takk

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg setter uendelig stor pris på det!

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på styr nei. Har et godt forhold til foreldrene mine, og når jeg kommer opp i vanskelige valg og situasjoner, snakker jeg med dem. Alle andre vil som regel ha det mest mulig dramatisk og underholdende. Var ment som et råd, og jeg gir ikke råd jeg ikke ville fulgt selv.

 

Jeg er helt enig med deg. Slike ting hadde jeg også vendt meg til foreldre om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde beholdt og kryssa fingrene for at kameraten var faren. Høres ikke bra ut å føre mannens ustabile gener videre...



Anonymous poster hash: da6ee...eca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...