Gå til innhold

Velferdskutt i Norge


debattanten

Anbefalte innlegg

Gjest Walden

 

Jepp!! innlegget ditt er patetisk og misantropisk. Og måten du fremstiller egoet ditt på.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Like fullt sannheten. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Røkke og co som flytter alle pengene sine fra landet som gav de gratis utdanning og tok vare på dem og gav dem mulighetene til å bli den de er idag. Og alle som tjener en million kan gjerne tjene 800 istedet hva er forskjellen.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Jeg syns du er en lite takknemlig person. Røkke har skapt ENORME verdier for dette landet og arbeidsplasser! Hadde det ikke vært for folk som Røkke ville dette landet ikke gått rundt. Så her syns jeg du er på bærtur og ikke kjenner din egen besøkelsestid. 

 

De som tjener en million sitter vel igjen med 600 om de er heldige etter inntektsskatt, burde jo vite det siden jeg har tjent såpass selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fullt sannheten. Lykke til :)

HAHA, du må ha et sært syn på hva som er "sannhet" :fnise:

Anonymous poster hash: 8ab0c...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er en lite takknemlig person. Røkke har skapt ENORME verdier for dette landet og arbeidsplasser! Hadde det ikke vært for folk som Røkke ville dette landet ikke gått rundt. Så her syns jeg du er på bærtur og ikke kjenner din egen besøkelsestid. 

 

De som tjener en million sitter vel igjen med 600 om de er heldige etter inntektsskatt, burde jo vite det siden jeg har tjent såpass selv. 

Akkurat hvordan har Røkke skapt enorme verdier for norge og hvordan kunne han gjort dette uavhengig av et utdanningssystem som er gratis. Vennligst forklar. Hvorfor han har lov å bare baile skuta og shippe ut. hvorfor det skulle være rettferdig. vennligst forklar.

Anonymous poster hash: f7488...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat hvordan har Røkke skapt enorme verdier for norge og hvordan kunne han gjort dette uavhengig av et utdanningssystem som er gratis. Vennligst forklar. Hvorfor han har lov å bare baile skuta og shippe ut. hvorfor det skulle være rettferdig. vennligst forklar.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Har du ikke hørt om noen av selskapene han har? Og hva de driver med? Virkelig?????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om noen av selskapene han har? Og hva de driver med? Virkelig?????? 

Nei jeg har ikke det. Har bare hørt at han har sluttet å skatte til norge. Forklar du da hva han driver med som gjør det rettferdig.

Anonymous poster hash: f7488...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei jeg har ikke det. Har bare hørt at han har sluttet å skatte til norge. Forklar du da hva han driver med som gjør det rettferdig.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Du har jo det meste med navnet Aker på, deriblant Aker Solutions som Røkke har bidratt til. Blir nesten for dumt av deg dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo det meste med navnet Aker på, deriblant Aker Solutions som Røkke har bidratt til. Blir nesten for dumt av deg dette her. 

Jeg kan ingenting om dette annet enn at han har bailet landet som gav han mulighetene til å bli den han er idag og dermed snyter det norske folk for svære summer. Hva f har aker solutions med dette å gjøre? Bidrar de på noen som helst måte til velferdsstaten og ta vare på de svakeste og fattigste? Nei, jeg tror ikke det nei.

Anonymous poster hash: f7488...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan ingenting om dette annet enn at han har bailet landet som gav han mulighetene til å bli den han er idag og dermed snyter det norske folk for svære summer. Hva f har aker solutions med dette å gjøre? Bidrar de på noen som helst måte til velferdsstaten og ta vare på de svakeste og fattigste? Nei, jeg tror ikke det nei.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Nei huff. Det bidrar bare med milliarder av skattekroner hvert eneste år. Som gjør at sånne som deg får trygden, sykehus, eldreomsorg, skoler og lignende...

Endret av Liberalisten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff. Det bidrar bare med milliarder av skattekroner hvert eneste år. Som gjør at sånne som deg får trygden, sykehus, eldreomsorg, skoler og lignende...

Ok hvis det er sant så høres det bra ut og jeg tenker at jeg kanskje har tenkt litt svart hvitt om dette og ikke visst så mye om det. Sånne som meg får trygden sin høres ekstremt fordomsfullt ut. Men jeg synes fremdeles det er feil at man bare kan baile landet sitt. Fremdeles.

Anonymous poster hash: f7488...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandringen til Norge koster 100 - 150 milliarder kroner pr år, så det letteste hadde vært å kutte i innvandringen. Men det vil ikke politikerne.

 

 

Mye bedre å se på hvilke grupper som lønner seg mest og satse på å tiltrekke nettopp disse gruppene til landet. Som USA, Australia, Canada, New Zealand, for å nevne noen, gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Akkurat hvordan har Røkke skapt enorme verdier for norge og hvordan kunne han gjort dette uavhengig av et utdanningssystem som er gratis. Vennligst forklar. Hvorfor han har lov å bare baile skuta og shippe ut. hvorfor det skulle være rettferdig. vennligst forklar.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Haha. For en skivebom! Røkke droppa jo ut av ungdomsskolen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Ok hvis det er sant så høres det bra ut og jeg tenker at jeg kanskje har tenkt litt svart hvitt om dette og ikke visst så mye om det. Sånne som meg får trygden sin høres ekstremt fordomsfullt ut. Men jeg synes fremdeles det er feil at man bare kan baile landet sitt. Fremdeles.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Problemet er at folk tenker som deg..så du er ikke eksepsjonell i din naivitet og idioti. Du har sikkert normal IQ, men du mangler (som så mange) innsikt i hvordan økonomi fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. For en skivebom! Røkke droppa jo ut av ungdomsskolen! 

Jo men da hadde han lært å skrive og lese gratis og var uansett et produkt av det norske velferdssystemet. uansett hvordan man vrir og vrenger på det så var han det. Uansett hva han gjorde videre også så fikk han muligheter han bare kunne fått i norge. Han har ingen lov til å baile skuta og svikte hele det norske folk og alle som er svake like lite som folk får snuten på døra og må i fengsel om de unndrar seg skatt. Loven burde være lik for han også, er kvalmt at han kan unndra seg fordi han er skamrik.

Anonymous poster hash: f7488...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at folk tenker som deg..så du er ikke eksepsjonell i din naivitet og idioti. Du har sikkert normal IQ, men du mangler (som så mange) innsikt i hvordan økonomi fungerer.

Hva er min naivitet og idioti. vennligst forklar. Jeg scorer 115 på mensa om det er relevant.

Anonymous poster hash: f7488...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er min naivitet og idioti. vennligst forklar. Jeg scorer 115 på mensa om det er relevant.

Anonymous poster hash: f7488...930

 

 

Det er ikke relevant.

Anonymous poster hash: b3a92...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Åååååh jeg gleder meg! Gleder meg til å se ansiktene til den sinnsjuke generasjonen over meg (de som er 50-60 nå) som har omtrent egenhendig ødelagt planeten, levd som konger med falsk høy levestandard, når velferdsstaten tar et nosedive ned i grøfta. Norge som rikt land er over, finished, finito, kaputt. Det er over. Du som er arbeidstaker i dag, 30-40 år gammel og yngre...bare glem pensjon. Ikke tenk på det en gang. Spar og invester alt du kan, kjøp gull/sølv, lev minimalistisk. Egentlig er det alt for seint for de fleste av dere med bare gjeld og ingen kapital/eiendeler..og dere fortjener jo det som kommer. Ja, det gosser meg faktisk litt. Selvgode nordmenn. Snillest, mest naive, mest duste i hele verden. Blir godt å finne tilbake til de gode gamle verdiene (minus kristendommen selvsagt). Skal bli godt å se folk dyrke grønnsaker i hagen og jakte med hagle fordi de må. Selv har jeg hedga meg i alle bauger og kanter..men det skal bli kult å lene seg tilbake og se på zombie-apokalypse light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkke og co som flytter alle pengene sine fra landet som gav de gratis utdanning og tok vare på dem og gav dem mulighetene til å bli den de er idag. Og alle som tjener en million kan gjerne tjene 800 istedet hva er forskjellen.

Anonymous poster hash: f7488...930

Hvilke utdanning til Røkke er det du tenker på? Han beg ned to armer uten hjelp.han har 9 årig grunnskole

Anonymous poster hash: 3654f...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkatastrofen-i-middelhavet/norsk-skip-har-hittil-reddet-2709-baatflyktninger-i-middelhavet/a/23494624/

 

Så trist at Norge er med på å undergrave Europa. Så mange migranter og lykkejegere fraktes til Europa istedet for å bli fraktet tilbake til Afrika. Helt forferdelig og skammelig. Jeg skammer meg å være norsk når jeg leser slikt. Selvfølgelig blir det nødvendig med velferdskutt og dette er bare begynnelsen av krisen i Norge. En krise som skapes av pk-godhetsmafiaen.



Anonymous poster hash: b3a92...122
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..ja? Fordi jeg er glup og kan økonomi? :)

Er det patetisk?

 

Artig at da innleggene dine ikke har snev av glupskap.. :fnise:

Anonymous poster hash: 103c0...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...