Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest at det er over 10%. Vet om kjekke veltrente gutter som kjøpte sex i syden pga kicket. Er nok mest normalt for unge gutter, og gifte mannfolk. De fleste som kjøper sex er btw gifte mannfolk som er misfornøyd med sexlivet, så vær ikke for sikker.;)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Snakk for deg selv desillusjonerte fjott. Det har ALDRI vist seg å være over 10% ,men ettersom du tror det om du er kvinne mulig du er vant til stusslig standard. Om du er mann- til å grine av din aseksuelle taper-:). Jeg har mer erfaring med det annet kjønn,sex, ulike land, kulturer enn deg garantert så hold negative menneskesynet ditt for deg selv.

Anonymous poster hash: abfee...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kan være så sinna på en vennlig mann på Internett som bare ønsker å diskutere verdensproblemer, så lurer jeg på hvordan du er irl? ;)

Vist pokker blir man opprørt av løgn, høytflyvende vrøvl og renspikket nihilisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene er gjensidig, det andre ikke.

Anonymous poster hash: e165c...d8a

De norske jentene som er eskorter gjør det av egen fri vilje.💶💲💰 Lettjente penger hvis de i tillegg er glad i sex.

Anonymous poster hash: 985e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv desillusjonerte fjott. Det har ALDRI vist seg å være over 10% ,men ettersom du tror det om du er kvinne mulig du er vant til stusslig standard. Om du er mann- til å grine av din aseksuelle taper-:). Jeg har mer erfaring med det annet kjønn,sex, ulike land, kulturer enn deg garantert så hold negative menneskesynet ditt for deg selv.

Anonymous poster hash: abfee...670

Ja hvis du har hatt sex med flere enn 65 personer, så skal jeg gratulere deg med å overgå meg.;) Skjønner at mannen din mest sannsynlig har ligget med en prostituert så sinna som du er.😁 Du kan jo fortsatt tro at det ikke er over 10% som ikke har gjort det. Er alltids greit å pynte på sannheten for sitt eget velgående.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du har hatt sex med flere enn 65 personer, så skal jeg gratulere deg med å overgå meg.;) Skjønner at mannen din mest sannsynlig har ligget med en prostituert så sinna som du er.😁 Du kan jo fortsatt tro at det ikke er over 10% som ikke har gjort det. Er alltids greit å pynte på sannheten for sitt eget velgående.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Se det- tror du ditt mørke sinn teller mer enn vitenskap ! Herrejemini. Surprise!!- det store flertallet er ikke som deg. Du kan sulle ,ralle, grine litt osv som en ravende fyllik om det motsatte men det forandrer ingenting.Haha!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du har hatt sex med flere enn 65 personer, så skal jeg gratulere deg med å overgå meg.;) Skjønner at mannen din mest sannsynlig har ligget med en prostituert så sinna som du er.😁 Du kan jo fortsatt tro at det ikke er over 10% som ikke har gjort det. Er alltids greit å pynte på sannheten for sitt eget velgående.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Takk for innblikk I din verden. Glad jeg ikke befinner meg I den-:).

Anonymous poster hash: abfee...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C'est la vie. Hor er da det eldste yrket i verden, og uansett regler, etiske eller ikke, kommer det alltid ett marked etter forespørsel.

Gratulerer madam! du fant ut hvem gubben din er til slutt vil jeg tro. Hvordan du velger veien heretter blir ditt valg, og ingen kan ingen si at uansett hvilken valg du tar er feil eller riktig, for valget og livet er ditt.

Beste lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det- tror du ditt mørke sinn teller mer enn vitenskap ! Herrejemini. Surprise!!- det store flertallet er ikke som deg. Du kan sulle ,ralle, grine litt osv som en ravende fyllik om det motsatte men det forandrer ingenting.Haha!

Vitenskap?😂 Tror du vitenskapen forsker på dette? Er ingen fyllik, har aldri kjøpt sex, men er en attraktiv mann som elsker sex. Livet mitt er supert, er ditt?☺ Prøver bare å fortelle deg at verden er ikke alltid som du tror. Menn som er unge å søker spenning, eller de som er gift er de som oppsøker mest prostituerte. Skjønner at damer synes dette er ergelig, siden de har forfalt og mannen ikke tenner på de lengre. Er derfor jeg aldri skal gifte meg, men heller holde på med klattring/trening og sex som er min lidenskap. Man er sin egen lykkesmed.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskap?😂 Tror du vitenskapen forsker på dette? Er ingen fyllik, har aldri kjøpt sex, men er en attraktiv mann som elsker sex. Livet mitt er supert, er ditt?☺ Prøver bare å fortelle deg at verden er ikke alltid som du tror. Menn som er unge å søker spenning, eller de som er gift er de som oppsøker mest prostituerte. Skjønner at damer synes dette er ergelig, siden de har forfalt og mannen ikke tenner på de lengre. Er derfor jeg aldri skal gifte meg, men heller holde på med klattring/trening og sex som er min lidenskap. Man er sin egen lykkesmed.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

...yeah right! Aner ikke hva slags stakkarslige miljøer du henger i men vet jeg hadde besvimt av kjedsomhet! Du vet lite om menn, sex, kvinner, sex kjøp - greit nok at du er uviten og dermed finner på ting selv basert på de "gode kompisene " dine. Jeg slår deg forøvrig mht erfaring og veksler mellom om bo i to andre verdensdeler. Ting er større her ute I verden ser du.

Anonymous poster hash: abfee...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskap?😂 Tror du vitenskapen forsker på dette? Er ingen fyllik, har aldri kjøpt sex, men er en attraktiv mann som elsker sex. Livet mitt er supert, er ditt?☺ Prøver bare å fortelle deg at verden er ikke alltid som du tror. Menn som er unge å søker spenning, eller de som er gift er de som oppsøker mest prostituerte. Skjønner at damer synes dette er ergelig, siden de har forfalt og mannen ikke tenner på de lengre. Er derfor jeg aldri skal gifte meg, men heller holde på med klattring/trening og sex som er min lidenskap. Man er sin egen lykkesmed.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Pussig at du aldri har fått med deg noe som helst statistikk mht temaet men du henger vel oppi fjellveggen.

Anonymous poster hash: abfee...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...yeah right! Aner ikke hva slags stakkarslige miljøer du henger i men vet jeg hadde besvimt av kjedsomhet! Du vet lite om menn, sex, kvinner, sex kjøp - greit nok at du er uviten og dermed finner på ting selv basert på de "gode kompisene " dine. Jeg slår deg forøvrig mht erfaring og veksler mellom om bo i to andre verdensdeler. Ting er større her ute I verden ser du.

Anonymous poster hash: abfee...670

Har jobbet offshore siste 6 årene, så er ganske bereist selv skal jeg si deg. Med 8 mnd fri i året har jeg nok tid tik reise å klattring som er min store hobby.;)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet offshore siste 6 årene, så er ganske bereist selv skal jeg si deg. Med 8 mnd fri i året har jeg nok tid tik reise å klattring som er min store hobby.;)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Det er flott, for all del

Anonymous poster hash: abfee...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De norske jentene som er eskorter gjør det av egen fri vilje.💶💲💰 Lettjente penger hvis de i tillegg er glad i sex.

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Samma det. Poenget er at det å vite at en mann har kjøpt sex er turn off og icky. Det holder i massevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også veldig turn off at jenter havner i seng med fremmede folk hver helg og kan kalles løse tøser. Men gjort er gjort og fortid er fortid. Skal man tviholde på fortiden, så dreper man framtiden.

 

Men tenker TS har fått nok svar og råd, og denne tråden kan vel stenges. Vil man absolutt fortsette diskusjonen om moral og trafficking, kan man lage egen tråd.

 

 



Anonymous poster hash: 969b5...491
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig turn off at jenter havner i seng med fremmede folk hver helg og kan kalles løse tøser. Men gjort er gjort og fortid er fortid. Skal man tviholde på fortiden, så dreper man framtiden.

Men tenker TS har fått nok svar og råd, og denne tråden kan vel stenges. Vil man absolutt fortsette diskusjonen om moral og trafficking, kan man lage egen tråd.

Anonymous poster hash: 969b5...491

Er bedre med gutter som har hstt ons i fortiden enn at de har kjøpt horer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det. Poenget er at det å vite at en mann har kjøpt sex er turn off og icky. Det holder i massevis

Hva med kvinner som liker rollespill der mannen "kjøper" dama? Mange som tenner på dette. De såkalte luksusprostituerte ligger neppe mere rundt enn deres søstre som flyr rundt på byen å knuller hver helg, og lar mannen betale for taxi og drinker. Kvinner bruker utseendet sitt for å oppnå fordeler, enten det er ved å selge seg selv, brukte truser eller å legge ut trutmunnbilder i undertøyet/puppene. Kvinner er oppmerksomhetshorer allefall(mange).

Anonymous poster hash: 985e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med kvinner som liker rollespill der mannen "kjøper" dama? Mange som tenner på dette. De såkalte luksusprostituerte ligger neppe mere rundt enn deres søstre som flyr rundt på byen å knuller hver helg, og lar mannen betale for taxi og drinker. Kvinner bruker utseendet sitt for å oppnå fordeler, enten det er ved å selge seg selv, brukte truser eller å legge ut trutmunnbilder i undertøyet/puppene. Kvinner er oppmerksomhetshorer allefall(mange).

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Rollespill er nettopp det. Lek og spill. Og noe ganske annet enn virkeligheten

Og jenter ligger ikke med fyrer pga det de spanderte men pga oppmerksomheten.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre med gutter som har hstt ons i fortiden enn at de har kjøpt horer

Og du tror de ikke har "kjøpt" de jentene for å bringe dem hjem? Hva er forskjellen mellom å betale en jente direkte for sex, og spandere drinker, energi, tid, taxi, osv. for sex?

 

Det er lett å skjære alle under en kam og generalisere, og selvsagt finnes det unntak. Mange som hygger seg på byn, kommer i kontakt med motsatt kjønn, finner tonen og tar det deretter. Og så finnes de som søker selskap med garantert "dessert". 

 

Men det er sånt som går under personlig premisser og forfatning, og hva man finner attraktivt. Det er det som gjør oss til individer.

Anonymous poster hash: 969b5...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du tror de ikke har "kjøpt" de jentene for å bringe dem hjem? Hva er forskjellen mellom å betale en jente direkte for sex, og spandere drinker, energi, tid, taxi, osv. for sex?

 

Det er lett å skjære alle under en kam og generalisere, og selvsagt finnes det unntak. Mange som hygger seg på byn, kommer i kontakt med motsatt kjønn, finner tonen og tar det deretter. Og så finnes de som søker selskap med garantert "dessert". 

 

Men det er sånt som går under personlig premisser og forfatning, og hva man finner attraktivt. Det er det som gjør oss til individer.

Anonymous poster hash: 969b5...491

 

Jeg er helt enig i dette.

Det er nærmest gitt at menn skal spandere på kvinner på byen, skal betale for taxien, evt. nattmat.

 

Samme med den norske datingkulturen, hvor mannen skal betale i løpet av flere dater før kvinnen bestemmer seg for om hun vil gi ham sex.

 

bedre å kutte mellomleddet egentlig, og bare betale for sexen først som sist, så slipper man spillet rundt.

Anonymous poster hash: 15978...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror de ikke har "kjøpt" de jentene for å bringe dem hjem? Hva er forskjellen mellom å betale en jente direkte for sex, og spandere drinker, energi, tid, taxi, osv. for sex?

Det er lett å skjære alle under en kam og generalisere, og selvsagt finnes det unntak. Mange som hygger seg på byn, kommer i kontakt med motsatt kjønn, finner tonen og tar det deretter. Og så finnes de som søker selskap med garantert "dessert".

Men det er sånt som går under personlig premisser og forfatning, og hva man finner attraktivt. Det er det som gjør oss til individer.

Anonymous poster hash: 969b5...491

Må si du har negativt syn på menn om du tror at det kun er at de spanderer som gjær at jenter vil ligge med de. Det er ikke derfor. Det er pga utseende og sjarm. Eneste grunnen til at jeg har blitt med gutter hjem. Ligger ikke med stygge gutter som spanderer. Da sier jeg bare takk og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...