Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo

Til TS:

Hva om han hadde sagt at han hadde drept noen eller hadde en fortid som kriminell/narkotikamisbruker? DET er mye verre enn å kjøpe sex. Fortid er fortid! Hadde han gjort det mens dere var ilag, da vil saken vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du mange damer som har vært på ferie i Gambia eller? Jeg kjenner ingen. De som drar dit vil sikkert kjøpe seg sex, men det er da en forsvinnende liten andel folk som drar dit.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

 

Kjenner du ingen, eller kjenner du ingen som har sagt det høyt? Du ser jo her hvor mye folk som benytter seg av dette blir angrepet, så jeg skjønner godt at de du kjenner som har gjort det ikke har sagt det høyt.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Samtykke ja, men ikke lyst!

Og du trur seriøst at du har vore førstevalet til alle menn du har hatt sex med? Alle tar til takke med noko, på eit eller anna plan. Nokon kjøper seg ein time med ei prostituert, andre dreg med seg hjem ho litt for fulle og tilgjengelege kjerringa frå baren. Ingen av delene er vel heilt optimalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Tja, hadde jeg vært i en situasjon hvor jeg ville ha ett kjapt ligg, var singel osv.

Så ville jeg mye heller gått til en profesjonell, som velger sine kunder med omhu, som er edru og ikke minst renslig.

Dette er mye tryggere enn disse "frigjorte" bakteriebombene man finner på byen.

Hva andre kvinner hadde synes om mitt valg på dette området hadde for meg vært revnende likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Og du trur seriøst at du har vore førstevalet til alle menn du har hatt sex med? Alle tar til takke med noko, på eit eller anna plan. Nokon kjøper seg ein time med ei prostituert, andre dreg med seg hjem ho litt for fulle og tilgjengelege kjerringa frå baren. Ingen av delene er vel heilt optimalt.

Seriøst 😨... Om du tar med ei jente hjem VIL du jo ha sex. Mange prostituerte vil ikke det, men de gjør det pga pengene!Hvordan kan du nyte sexen når du vet at hun kun har sex med deg pga pengene dine og ikke fordi hun tenner på deg? Primitive avskyelige handlinger. Egoisme. Intet annet!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hofmann

Seriøst 😨... Om du tar med ei jente hjem VIL du jo ha sex. Mange prostituerte vil ikke det, men de gjør det pga pengene!Hvordan kan du nyte sexen når du vet at hun kun har sex med deg pga pengene dine og ikke fordi hun tenner på deg? Primitive avskyelige handlinger. Egoisme. Intet annet!

Næsj, det finst mange årsakar til at også menn berre "samtykkar" til sex utan å ha spesielt "lyst". Ein typisk årsak kan vere at ein ikkje har hatt seg på ei stund, og så senkar ein standarden sin for ein kveld, berre for å føle seg litt meir "normal". Når ein er i eit forhold er det også ganske vanlig å samtykke til sex nokon gonger, utan at ein har så lyst, ihvertfall om ein er ein generøs person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før din tid. Du har ikke noe med det.

Utrolig hvor naive mange kvinner er. Etter å ha lest tråder om det før også.

Det er ganske vanlig. Ikke mange menn som vil innrømme det. De blir jo stemplet som moralske avvikere.

Jeg har hatt en jobb hvor jeg har sett dette på nært hold.

Mennene skiller seg ikke ut. Det er gifte, skilte...ja hvermannsen.

Min mann har ikke gjort det....det er det mange som sier. Jeg har snakket med flere sånne koner og samboere.

Noen vil ikke at mannen skal reise til utlandet alene eks....eks Thailand. De haren oppfatning at der er alle horene.Så naivt. Damene kan være samme by som deg. Tar seg en tur, når du eks besøker din mor en helg, eller han oppsøker en i luncpausen.

Det spiller ingen rolle om han lever i et stabilt forhold, har barn osv.

Noen kvinner tror at det er garantien.

Jeg forsvarer ikke hva de gjør disse mennene, og jeg vet det er mye med prostitusjon. Tvang, vold, dop. I Norge er detcnok ikke de damene som blir valgt først. Det er mange, også norske jenter som har denne jobben frivillig.

Jeg bare påpeker at det er mye vanlig å benytte seg av dette

Anonymous poster hash: 35112...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Deal, det skjedde mens han var ung, dum og full. Og sant å si, ser jeg ingen prinsipiell forskjell med det å ha ONS med en totalt fremmed i grisefylla og kanskje uten kondom. Det er like "ekkelt" om man vil bruke et slikt uttrykk.

 

Dessuten var han ærlig med deg, han kunne jo bare ha tatt denne hemmeligheten med seg i grava, men stoler tydeligvis på deg siden han forteller det.

 

Du har sikkert noen "skitne" hemmeligheter du også, vil jeg tro....



Anonymous poster hash: 277ee...158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst ... Om du tar med ei jente hjem VIL du jo ha sex. Mange prostituerte vil ikke det, men de gjør det pga pengene!Hvordan kan du nyte sexen når du vet at hun kun har sex med deg pga pengene dine og ikke fordi hun tenner på deg? Primitive avskyelige handlinger. Egoisme. Intet annet!

 

Javel? Hvor mange våkner ikke opp morgenen etter med en mann i senga i full fortvilelse over hva de har gjort? Husker kanskje ikke en dritt heller, men registrerer at de har knulla en vilt fremmed full mann. Og det ER faktisk en vesentlig forskjell å å kjøpe seksuelle tjenester hos en norsk uavhengig eskortejente som gjør dette frivillig enn hos en utenlandsk hore som trolig gjør dette pga penger, narko eller bakmenn.

Anonymous poster hash: 277ee...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe verre å kjøpe sex av noen som selger frivillig enn det det er å kjøpe et maleri, betale noen for å tegne en bestemt tegning (ja det er det flere som tjener på på nettet), kjøpe røyk og alkohol på Rema og lista går videre.

 

Folk må se å lære seg å skille mellom frivillig og tvang. Tvang er  alltid galt uansett hva det er sankk o. Frivillig er stort sett alltid greit om begge er over 18, i hvertfall når det kommer til sex. Ja, det kan være vanskelig å se, men dette kunne norske myndigheter gjort bedre.

 

 

Og hadde dere virkelig brydd dere om de prostituerrte og ment at de alle mann (damer) er brukt, styrt og utnyttet, selv den som gjør det frivillig, så hadde dere ikke brukt ordet hore. De prostituerte ville hatt samme status som overgrepsutsatte, jøder, homofile, psykisk utvikligshemmede. De ferreste sier noe s tygt om dem.

 

Min kropp, mitt valg.



Anonymous poster hash: 386d3...4fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vi er motstandere av prostitusjon fordi vi blir sjalu? Vi vil ha mennene for oss selv? Tro omigjen. En mann som dr så stakkarslig at han kjøper seksuelle tjenester ville jeg knapt orket å se på.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

 

Og det er derfor han må kjøpe sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vi er motstandere av prostitusjon fordi vi blir sjalu? Vi vil ha mennene for oss selv? Tro omigjen. En mann som dr så stakkarslig at han kjøper seksuelle tjenester ville jeg knapt orket å se på.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

 

Sist jeg så en undersøkelse på dette så kom det frem at 13% av norske menn hadde kjøpt sex minst én gang. Det vil si at du med 99% sannsynlighet har nære venner, og trolig også har/hatt kjæreste/sexpartner som har kjøpt sex i løpet av sitt liv. Men du er kanskje en av de som tenker "min kjæreste har aldri gjort det!"

 

Hvor naiv går det an å være?

 

Hvor mange av menn som kjøper sex tror du forteller om dette? Med unntak av en gjeng med kåte gutter på tur til Praha, så skjer kjøp av sex med full diskresjon, der ingen vet at man kjøper sex, og det blir heller aldri fortalt om, og det blir deres hemmelighet for evig og alltid.

Anonymous poster hash: 277ee...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst ... Om du tar med ei jente hjem VIL du jo ha sex. Mange prostituerte vil ikke det, men de gjør det pga pengene!Hvordan kan du nyte sexen når du vet at hun kun har sex med deg pga pengene dine og ikke fordi hun tenner på deg? Primitive avskyelige handlinger. Egoisme. Intet annet!

 

Jeg er et menneske som mener at det tenne meg mer og få betalt for sex enn må måtte betale for sex.

 

Om jeg selger meg for femhundre kroner til den som vil. Synes du det mennesket jeg tenner på skal betale meg for femhundre kroner er et dårlig menneske?

 

Blir jeg utnyttet?

 

Er jeg en taper om jeg får betalt for sex og ikke vil betale for sex?

 

Hva kommer denne fordømmelsen over mennesker som selv velger sine liv? Like du ikke toleranse, er det derfor du har vanskeligheter med å respektere andre menneskers valg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Min kropp, mitt valg.

Anonymous poster hash: 386d3...4fb

Dette prinsippet gjeld kun ved abort, ikkje ved salg av sex. Det er ein av fordelane med å vere ein dobbeltmoralist, at ein det eine augeblikket kan påberope seg ei prinsippsetning når det passar ein sjølv, og i det neste augeblikket forkaste den same setninga når det ikkje passar ein sjølv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskede mann som jeg elsker over alt har sluppet en bombe jeg ikke vet hvordan jeg skal takle.

Vi gikk tilfeldigvis forbi et par prostituerte på gaten, og plutselig fortalte han at han en gang for 9 år siden (18 år) hadde hatt sex med horer i fylla. Jeg stoppet ham for jeg klarte ikke å høre mer om det.. Jeg trodde han tulla med det første, men alt viste seg å være sant.

Jeg vet ikke hva som går av meg for tiden, men jeg takler denne innrømmelsen svært dårlig.. Selv om dette skjedde før vi ble sammen, så er dette kvalmt og jeg er skuffet fordi han ikke har nevnt det tidligere.. Hva mener dere om dette?

Anonymous poster hash: 11846...889

 

Nå er det din tur til å fortelle hvem du har ligget med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kaller meg ikke Christina, men Christiania_Oslo.

Mulig jeg har det i mitt klesskap, men det er forskjell på det og horekjøp. Det er veldig vanskelig egentlig å kjøpe klær man kan vite er 100% fairtrade, selv har jeg ikke et overforbruk av klær. Samfunnet selv gjør det vanskelig for oss forbrukere å handle "etisk"klær,såvel som mat og teknologiske duppeditter.

Men horer er en annen sak. Når man vet at en god del som går nede på gata opplever ting mennesker ikke bør oppleve og allikavel støtter opp om det, så kan ikke det sammenlignes med kleskjøp.

Når man velger å tenke kun på seg selv og siden egen lyst og et hull å tømme seg i,selvom dette hullet er et levende menneske så er det et BEVISST valg man tar.

Like greit vi får sexroboter på markedet snart. Det er nok noen kvinner som tar det som en trussel, men takk Gud for alle de kvinnene som slipper å bli mishandler og voldtatt av menn hver dag, for virkelig, dere beviser akkurat nå i denne diskusjonen at dere ikke kan kontrollere hva dere gjør mtp seksuell lyst.

 

For en fantastisk argumentasjon :skratte:

 

Så fordi man ikke med 100% sikkerhet kan vite, så velger man altså å ta sjansen??? Herregud for en holdning.

 

Ikke verre en sexkjøp sier du? Hvis dette sexkjøpet skjer hos en frivillig norsk studine som tjener ekstra penger på siden av studiene sine, så vil jeg si et rungende ja til at det er vesentlig bedre ja. Debatten blir rett og slett useriøs når man påstår at det er bedre å støtte opp om barnearbeid i Kina enn å kjøpe sex hos eskortejenten Lisa som gjør dette frivillig.

 

Å kjøpe sex hos prostituerte som gjør dette mot sin vilje er dog en helt annen sak!

Anonymous poster hash: 277ee...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så en undersøkelse på dette så kom det frem at 13% av norske menn hadde kjøpt sex minst én gang. Det vil si at du med 99% sannsynlighet har nære venner, og trolig også har/hatt kjæreste/sexpartner som har kjøpt sex i løpet av sitt liv. Men du er kanskje en av de som tenker "min kjæreste har aldri gjort det!"

Hvor naiv går det an å være?

Hvor mange av menn som kjøper sex tror du forteller om dette? Med unntak av en gjeng med kåte gutter på tur til Praha, så skjer kjøp av sex med full diskresjon, der ingen vet at man kjøper sex, og det blir heller aldri fortalt om, og det blir deres hemmelighet for evig og alltid.

Anonymous poster hash: 277ee...158

13 % er ikke så mye. Og jeg regner med at disse tilhører et annet segment av befolkningen enn meg selv og mine venner (og her snakker jeg ikke utdannelse/arbeid, men verdier).

Anonymous poster hash: 19f0f...381

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ingen, eller kjenner du ingen som har sagt det høyt? Du ser jo her hvor mye folk som benytter seg av dette blir angrepet, så jeg skjønner godt at de du kjenner som har gjort det ikke har sagt det høyt.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Greit. Hvor mange prosent av den norske, kvinnelige befolkningen tror du har vært på ferie i Gambia?

Anonymous poster hash: 19f0f...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skjønner ikke selv hvorfor de hater prostitusjon og sexkjøp. Ja de vet at sexkjøp er forbudt ved lov, og siden kvinner i sin alminnelighet er meget lovlydige og meget straffelystne, så skjønner jo alle hvorfor det er så populært å være imot andre menneskers valg.

 

Hvem tror dere var aller mest pariakaste i 2008 det året sexkjøpsloven ble innført?

 

- var det horekundene mon tro?

 

Hvem er det som egentlig ønsker å stille opp for samfunnets pariakaste?

 

- Ingen! Det er derfor horekunder ble kriminalisert i 2008 og som gjorde det kriminelt å leie ut leilighet til utenlandske kvinner som selger seg en gang i blant!

 

For en forakt feministene utviser! Haha, det er helt fantastisk å hate mennesker så mye som det kvinner gjør. Kvinner elsker at utenlandske kvinner som skulle finne på å selge seg en enkel gang, slik norske kvinner gjør hele tiden, - skal havne på horerulleblad i politiets registre og bli nektet å bo på hotell eller leie bolig!

 

Hurra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...