AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #81 Del Skrevet 30. juni 2015 Kvinner skjønner ikke selv hvorfor de hater prostitusjon og sexkjøp. Ja de vet at sexkjøp er forbudt ved lov, og siden kvinner i sin alminnelighet er meget lovlydige og meget straffelystne, så skjønner jo alle hvorfor det er så populært å være imot andre menneskers valg. Hvem tror dere var aller mest pariakaste i 2008 det året sexkjøpsloven ble innført? - var det horekundene mon tro? Hvem er det som egentlig ønsker å stille opp for samfunnets pariakaste? - Ingen! Det er derfor horekunder ble kriminalisert i 2008 og som gjorde det kriminelt å leie ut leilighet til utenlandske kvinner som selger seg en gang i blant! For en forakt feministene utviser! Haha, det er helt fantastisk å hate mennesker så mye som det kvinner gjør. Kvinner elsker at utenlandske kvinner som skulle finne på å selge seg en enkel gang, slik norske kvinner gjør hele tiden, - skal havne på horerulleblad i politiets registre og bli nektet å bo på hotell eller leie bolig! Hurra! Vel. Også de utenlandske kvinnene står fritt til å pule dere gratis. Eller gifte seg med dere, og la seg forsørge. Alltid ha middagen klar og huset rent når dere kommer hjem fra lavstatusjobben deres.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 30. juni 2015 #82 Del Skrevet 30. juni 2015 Vel. Også de utenlandske kvinnene står fritt til å pule dere gratis. Eller gifte seg med dere, og la seg forsørge. Alltid ha middagen klar og huset rent når dere kommer hjem fra lavstatusjobben deres.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Haha, dette innlegget grenser nesten til rasisme, er det sånn du ser (ned) på utenlandske kvinner? Og ikke minst mennene som velger dem, over slike som deg, er vel pga slike holdninger som du har tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2015 #83 Del Skrevet 30. juni 2015 Vel. Også de utenlandske kvinnene står fritt til å pule dere gratis. Eller gifte seg med dere, og la seg forsørge. Alltid ha middagen klar og huset rent når dere kommer hjem fra lavstatusjobben deres.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Det fullt lovlig å pule utenlandske horer. Det er å gi dem penger som er ulovlig. Jeg forstår ikke hvorfor kvinner liker en lov som gjør det illegalt å betale henne for sex? Er ikke dette her til hennes fordel da? Bestemmelsesrett over eget seksualliv og egne seksualpartnere? Hva om en alminnelige kvinne tenner på at en helt alminnelig mann gir henne penger for sex. Skal han også straffes? - Fordi en frivillig valgte å ligge med ham? Dette blir jo altfor brutalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #84 Del Skrevet 30. juni 2015 Haha, dette innlegget grenser nesten til rasisme, er det sånn du ser (ned) på utenlandske kvinner? Og ikke minst mennene som velger dem, over slike som deg, er vel pga slike holdninger som du har tenker jeg. Nå drar du det ut av kontekst. Det var her snakk om utenlandske kvinner som selger kroppen sin. Tviler på at det er noe overlapp mellom kundene deres og menn jeg er interessert i.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #85 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg hadde dumpet han glatt. Jeg vil ha menn, ikke ynkelig puser som må betale for seg. Hadde en ex som hadde ligget med tanta si, helt frivillig fra begges side, men han og ble sparket på ræva ut. Jeg sløser ikke bort tiden min på horekunder og incestelskere. Anonymous poster hash: 20c04...78b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #86 Del Skrevet 30. juni 2015 Det fullt lovlig å pule utenlandske horer. Det er å gi dem penger som er ulovlig. Jeg forstår ikke hvorfor kvinner liker en lov som gjør det illegalt å betale henne for sex? Er ikke dette her til hennes fordel da? Bestemmelsesrett over eget seksualliv og egne seksualpartnere? Hva om en alminnelige kvinne tenner på at en helt alminnelig mann gir henne penger for sex. Skal han også straffes? - Fordi en frivillig valgte å ligge med ham? Dette blir jo altfor brutalt. Kvinnene selger kroppen sin i avmakt. Det er siste utvei for dem. Som feminist mener jeg at vi ikke står fritt til å kjøpe fattiges kropper for penger. Anonymous poster hash: 19f0f...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #87 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er gjensidig. Mannen gir yrkestøsen penger, yrkestøsen gir mannen sex. Begge er fornøyde. Anonymous poster hash: c7b44...ce3 Her har du og jeg en prinsipiell uenighet.Anonymous poster hash: e165c...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #88 Del Skrevet 30. juni 2015 Stusser litt over denne tråden. Lurer på om det er samme TS som har laget begge trådene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=950385&hl= Litt rart at begge handler om en ektemann som skaffet seg som 18-åring , slapp bomba nå. Og tråd laget samme dag. Tilfeldigheter? I think NOT Anonymous poster hash: a8d91...66f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2015 #89 Del Skrevet 30. juni 2015 Kvinnene selger kroppen sin i avmakt. Det er siste utvei for dem. Som feminist mener jeg at vi ikke står fritt til å kjøpe fattiges kropper for penger.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Din kropp da, bestemmer du også over din egen kropp eller synes du det er mer opp til politikere hvem du skal ha lov til å ligge med? For eksempel om du velger å få betalt av en mann du akkurat har ligget med synes du han burde straffes da? Mannen bør altså få straff for kvinnens valg, - er det litt det du forteller? Er det straffelystheten din som motiverer deg mest for sexkjøpsloven eller har du et større og edlere motiv? - som for eksempel at du ikke eier din egen kropp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 30. juni 2015 #90 Del Skrevet 30. juni 2015 Virker som om du selv skjønner at du overreagerer litt. For det er jo ikke noe å bry seg om. 1) Det skjedde før din tid 2) Det er veldig vanlig 3) Skader ingen Synd at slik er så tabu! Tror du bare må tenke på disse tre punktene for å svekke/miste den følelsen du går med nå Ærlig talt Tibbie! Nå må du rulle inn puppa. Det er faktisk ikke vanlig å kjøpe prostituerte!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #91 Del Skrevet 30. juni 2015 Din kropp da, bestemmer du også over din egen kropp eller synes du det er mer opp til politikere hvem du skal ha lov til å ligge med? For eksempel om du velger å få betalt av en mann du akkurat har ligget med synes du han burde straffes da? Mannen bør altså få straff for kvinnens valg, - er det litt det du forteller? Er det straffelystheten din som motiverer deg mest for sexkjøpsloven eller har du et større og edlere motiv? - som for eksempel at du ikke eier din egen kropp? Det er politikere som har fastsatt den seksuelle lavalderen også. Synes du den bør avskaffes?Anonymous poster hash: 19f0f...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2015 #92 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er politikere som har fastsatt den seksuelle lavalderen også. Synes du den bør avskaffes?Anonymous poster hash: 19f0f...381 Jeg pulte da jeg var fjorten jeg med en annen fjortenåring. Ja jeg forstår du mener at jeg burde straffes så fæl og illojal jeg var mot loven. Men pass på deg selv du, så passer jeg på meg selv. Det jeg lurer mest på er hvorfor du er så interessert i å begrense andre menneskers frie seksualliv og andre menneskers egne valg? Mangler du toleranse er det derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. juni 2015 #93 Del Skrevet 30. juni 2015 Min elskede mann som jeg elsker over alt har sluppet en bombe jeg ikke vet hvordan jeg skal takle. Vi gikk tilfeldigvis forbi et par prostituerte på gaten, og plutselig fortalte han at han en gang for 9 år siden (18 år) hadde hatt sex med horer i fylla. Jeg stoppet ham for jeg klarte ikke å høre mer om det.. Jeg trodde han tulla med det første, men alt viste seg å være sant. Jeg vet ikke hva som går av meg for tiden, men jeg takler denne innrømmelsen svært dårlig.. Selv om dette skjedde før vi ble sammen, så er dette kvalmt og jeg er skuffet fordi han ikke har nevnt det tidligere.. Hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: 11846...889 Ewww. Han skulle holdt kjeft om det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 30. juni 2015 #94 Del Skrevet 30. juni 2015 Skader ingen? Eh.....menneskehandel, hallo.Anonymous poster hash: ff19e...598 Eh, hallo. Prostitusjon består ikke bare av menneskehandel. Man skal være politisk korrekt, men ikke svartmale hele miljøet av den grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 30. juni 2015 #95 Del Skrevet 30. juni 2015 Ærlig talt Tibbie! Nå må du rulle inn puppa. Det er faktisk ikke vanlig å kjøpe prostituerte!!! Hvordan kan du si det? Folk kjøper sex hver eneste dag! :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. juni 2015 #96 Del Skrevet 30. juni 2015 Eh, hallo. Prostitusjon består ikke bare av menneskehandel. Man skal være politisk korrekt, men ikke svartmale hele miljøet av den grunn Det er jo handel menneskekropp vs penger. Er ikke det definisjonen på menneskehandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #97 Del Skrevet 30. juni 2015 Vel. Også de utenlandske kvinnene står fritt til å pule dere gratis. Eller gifte seg med dere, og la seg forsørge. Alltid ha middagen klar og huset rent når dere kommer hjem fra lavstatusjobben deres.Anonymous poster hash: 19f0f...381 Dette er jo rasisme! Anonymous poster hash: 277ee...158 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippet Skrevet 30. juni 2015 #98 Del Skrevet 30. juni 2015 60-70% av turismen i Gambia er sexturisme så andelen er nok ikke så liten som du skal ha det til. I Norge og vesten er det sannsynligvis store mørketall når det kommer til kvinnelige horekunder.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kvinner-kjoeper-sex-via-internett/a/668888/http://www.vgtv.no/#!/video/66064/dokumentar-kvinnelig-sexturisme-i-gambiahttp://www.rus.no/id/346.0Anonymous poster hash: a9b5d...ff4 HAHA! At det går an å Være så frakoblet samfunnet /kunnskap/noe som ligner moral og intellekt. Fortsett å fokuser på denne PROMILLEN du så ser jeg ikke bort ifra at folk ler så de griner bak fik rygg. BTW så er både kvinner ogmenn spm kjøper kjøtt AVSKUM -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 30. juni 2015 #99 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er jo handel menneskekropp vs penger. Er ikke det definisjonen på menneskehandel? Nei, lol Menneskehandel er jo bakmenn som tvinger jenter til å selge seg sånn at han får pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. juni 2015 #100 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er en form for menneskehandel. Men selger man seg frivillig selger man fortsatt seg selv som menneske. Så i mitt hode blir det og menneskehandek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå