Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som foregår i knollen din? Ingen som gidder å svare på svada spørsmål med null relevans - du nekter å ta til deg virkeligheten og kan ikke begripe hvordan det er mulig! Det er både dumskap, kynisme og renspikket ondskap å forsøke uskyldiggjøre handel av menneskekjøtt.

 

Og vet du hva jeg synes? Jeg synes det er motbydelig å ha seksuallover som begrenser mennesker frihet og egne valg. Ihvertfall når vi vet at den er rasistisk motivert da samtlige menn som her dømt for sexkjøpsforbudet siden 2008 har blitt dømt for å ligge med en utenlandsk kvinne og ingen norske kvinner.

 

Greit at dere rasister liker slike forferdelige lover som kun går utover utenlandske kvinner, men da har dere i sannhet avslørt deres ansikt.

 

Visste du at dersom en utenlandsk kvinne velger å selge seg på hobbybasis så mister hun retten til å leie bolig! Hvorfor hater du andre kvinners rettigheter til et bosted og retten til å selv velge sine seksualpartnere?

 

Vil du gjøre noe annet enn faenskap for de utenlandske kvinnene? Javel. Nekt dem visum og rettigheter, og bevegelsesfrihet og pass og selvbestemmelsesrettigheter over egne kropper!

 

Skam deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva man kaller det er ganske irrelevant, men vi er i hvertfall enig om at menneskehandel, og det å bli tvunget til prostitusjon ikke er en god ting, og det burde bli en slutt på det. Problemet er at det aldri vil bli borte ved å gjøre det ulovlig grunnet menneskers behov for nærhet (og sex), men hvorfor skal prostitusjon egentlig være ulovlig? Er det ikke en form for prostitusjon å få masasje da du egentlig bare bruker deler av et annet menneske for din egen nytelse? Du kjøper deg, i essensen, tilgang til en annen person sin kroppsdel for din egen nytelse.

Her vil jo de som er imot argumentere med at dette er noe helt annet fordi nærhet, sex, blah blah blah, men det er faktisk ikke det. Det finnes faktisk folk som ikke har et problem med å få betalt for å ha sex, folk som ikke vil ta skade av å selge sex og folk som nyter det. Det er bare at siden dere ikke selv kunne tenke dere å gjøre dette så mener dere at det må være noe galt med den typen person som er villig til å selge sex og at de dermed ikke bør få lov til det.

En måte å få vekk problemet med menneskehandel er at det kunne vært lovlig å være prostituert på statseide bordeller. Det måtte vært statseid for å da kunne sikre kontroll, rettigheter, rutiner, få/ingen useriøse aktører, forhindre tvang, og en del mer.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Du kan okke sammenøigne sex med andre mer iskyldige useksuelle tjenester. Sex er liksom litt mer big deal. Eller burde iallefall vært. Vet ikke hva jeg synes om at det er ulovlig eller ei. Menneskehamdel eller slavehandel som jeg liker å kalle det må jo forbys. Men så var det da å bevise om det er snakk om tvang eller frivillig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare vås fra horekunder og ikke løsning på noe som helst! Det er en marginal gruppe rass menn som kjøper fitte og ingen grunn til å tilrettelegge for den gruppen. Ja 0000000.2 promille av horer Gjør det sikkeet av ren fryd men resten er ødelagte, misbrukte,ofre trafficking -må selge kroppen og sjelen sin for å overleve. DU bør reise som meg ! Få innblikk, se hvordan verden fungerer og lille Norge er ikke representstiv for verden. Du skal ikle langt øst Før jenter må selge seg, etter å være goddigger ikke holder. Tror du det er stas å jobbe strippeklubb, selge deg etter økten så gå hjem til babyen moren din har??DET er verden og sex salg og ingenting av det forbannede vrøvlet du spyr opp gir mening. Dra og prat med horene I Amsterdam og du vil få nytt syn! Om du er mann vil de lyve men jeg vet bedre.

 

Argumenterer jeg for horehus i østen? Nei? Da ser jeg ikke hvordan dette er relevant. Jeg argumenterer med Norge som mål, så ta våset ditt et annet sted.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

skuffet over at han ikke har fortalt det tidligere? som om du har noe som helst med det. Du burde være stolt over at han stolte nok på deg til å fortelle det, så er du bare en møkkabitch som viser seg å ikke være verdig den tilliten du er skuffet over at han ikke har vist deg tidligere.

Anonymous poster hash: 93fc4...4fa

Stolt over at han fortalte det eller glad for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan okke sammenøigne sex med andre mer iskyldige useksuelle tjenester. Sex er liksom litt mer big deal. Eller burde iallefall vært. Vet ikke hva jeg synes om at det er ulovlig eller ei. Menneskehamdel eller slavehandel som jeg liker å kalle det må jo forbys. Men så var det da å bevise om det er snakk om tvang eller frivillig..

 

Hvorfor kan det ikke sammenlignes? Du kjøper som sagt spesifikke kropsdeler og tiden til en annen person for din egen nytelse. At noen legger mer inn i sex enn andre er en annen sak, men det forandrer ikke fakta at handlingen er mer eller mindre lik i teorien.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hva jeg synes? Jeg synes det er motbydelig å ha seksuallover som begrenser mennesker frihet og egne valg. Ihvertfall når vi vet at den er rasistisk motivert da samtlige menn som her dømt for sexkjøpsforbudet siden 2008 har blitt dømt for å ligge med en utenlandsk kvinne og ingen norske kvinner.

Greit at dere rasister liker slike forferdelige lover som kun går utover utenlandske kvinner, men da har dere i sannhet avslørt deres ansikt.

Visste du at dersom en utenlandsk kvinne velger å selge seg på hobbybasis så mister hun retten til å leie bolig! Hvorfor hater du andre kvinners rettigheter til et bosted og retten til å selv velge sine seksualpartnere?

Vil du gjøre noe annet enn faenskap for de utenlandske kvinnene? Javel. Nekt dem visum og rettigheter, og bevegelsesfrihet og pass og selvbestemmelsesrettigheter over egne kropper!

Skam deg!

.....du spikrer kisten din enda mer hver bidige gang du åpner opp om ditt indre.ONDSKAP ditt svin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan det ikke sammenlignes? Du kjøper som sagt spesifikke kropsdeler og tiden til en annen person for din egen nytelse. At noen legger mer inn i sex enn andre er en annen sak, men det forandrer ikke fakta at handlingen er mer eller mindre lik i teorien.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Fordi sex er såpass intimt at jeg syns det er en større greie enn en massasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....du spikrer kisten din enda mer hver bidige gang du åpner opp om ditt indre.ONDSKAP ditt svin!

 

Det er din alminnelige forakt mot andre menneskers valg som er det avgjørende her. Greit nok at du hater andre menneskers rettigheter og frihet til å selv velge sine seksualpartnere, men likefullt som homolovene ble forkastet vil også morgendagens mennesker vemmes av dagens motbydelige lovgivning som krenker menneskers integritet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din alminnelige forakt mot andre menneskers valg som er det avgjørende her. Greit nok at du hater andre menneskers rettigheter og frihet til å selv velge sine seksualpartnere, men likefullt som homolovene ble forkastet vil også morgendagens mennesker vemmes av dagens motbydelige lovgivning som krenker menneskers integritet.

At du vårer å blande inn homofili og integritet I en debatt om MENNESKEHANDEL/der en persons integritet blir spyttet på av kunder er så jeg blir paff av. Og at du mener Horekunder er barmhjertige samaritanete som hjelper kvinner!?. Kvinner utsatt trafficing får visa FORDI de er misbrukt og hjelper til ta bakmenn. Til og med her jeg bor der også salg er ulovlig får mange kvinner opphold per år FORDI STATEN ØNSKER DE EN BEDRE SKJEBNE ENN Å SELGE KROPPEN SIN, at de får muligheter til et verdig liv! Tror du virkelig øst Europeiske kvinner selger kroppen sin som hobby I Norge!?. Har du vært og sett hvor triste forhold mange kvinner (og menn )lever under I enkelte øst-europeiske land. Har du opplevd kvinner i Romania som Gjør alt for å trygge familien sin økonomisk. Tror du de digger å danse halvnakne i bur på klubber Før de blir med feite stygge amoralsk norske småbarnsfedre hjem?. DU forakter kvinner og seksualitet og du eier jo ingen empati,moral!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du vårer å blande inn homofili og integritet I en debatt om MENNESKEHANDEL/der en persons integritet blir spyttet på av kunder er så jeg blir paff av. Og at du mener Horekunder er barmhjertige samaritanete som hjelper kvinner!?. Kvinner utsatt trafficing får visa FORDI de er misbrukt og hjelper til ta bakmenn. Til og med her jeg bor der også salg er ulovlig får mange kvinner opphold per år FORDI STATEN ØNSKER DE EN BEDRE SKJEBNE ENN Å SELGE KROPPEN SIN, at de får muligheter til et verdig liv! Tror du virkelig øst Europeiske kvinner selger kroppen sin som hobby I Norge!?. Har du vært og sett hvor triste forhold mange kvinner (og menn )lever under I enkelte øst-europeiske land. Har du opplevd kvinner i Romania som Gjør alt for å trygge familien sin økonomisk. Tror du de digger å danse halvnakne i bur på klubber Før de blir med feite stygge amoralsk norske småbarnsfedre hjem?. DU forakter kvinner og seksualitet og du eier jo ingen empati,moral!

 

Det at du hele tiden gjentar menneskehandel gjør at jeg lurer på om du er en liten menneskehater?

 

Hva har menneskehandel med prostitusjon å gjøre? Ingenting. 

 

Jeg snakker om at hvis jeg selger meg selv eller hvis du selger deg selv så er det opp til meg og opp til deg!

 

Ingen andre!

 

Om det er menneskehandel du vil få slutt på? - Fordi du hater at mennesker reiser over landegrenser. Nei da kan jeg ikke hjelpe deg.

 

Det jeg ikke forstår kjære menneskehater, - er hvorfor du ikke vil at mennesker fra fattige land skal lovlig få reise til norge slik at de slipper betale menneskesmuglere?

 

Hvorfor vil du ha disse fæle og strenge visumkrav som gjør at mennesker fra afrika må ta båt over middelhavet i stedet for å fly fly slik vi kan gjøre???????

 

Klarer du å svare meg tror du? Hvorfor er det så viktig for deg at det finnes menneskehandlere, og menneskesmuglere, når både menneskehandlere og menneskesmuglere hadde mistet sin funksjon dersom mennesker lovlig kunne reise fritt fra et land til et annet land!

 

Men dette her vet du jo, gjør du ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vi er motstandere av prostitusjon fordi vi blir sjalu? Vi vil ha mennene for oss selv? Tro omigjen. En mann som dr så stakkarslig at han kjøper seksuelle tjenester ville jeg knapt orket å se på.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

Er ekstremt mange menn som har kjøpt sex i løpet av livet sitt. Mest sannsynlig har du hatt sex med menn som har det.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du mange damer som har vært på ferie i Gambia eller? Jeg kjenner ingen. De som drar dit vil sikkert kjøpe seg sex, men det er da en forsvinnende liten andel folk som drar dit.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

Dette er da ikke noe argument ! F.eks. Jeg kjenner ingen fattige personlig men jeg vet at de finnes pga statistikk og dokumentasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du hele tiden gjentar menneskehandel gjør at jeg lurer på om du er en liten menneskehater?

Hva har menneskehandel med prostitusjon å gjøre? Ingenting.

Jeg snakker om at hvis jeg selger meg selv eller hvis du selger deg selv så er det opp til meg og opp til deg!

Ingen andre!

Om det er menneskehandel du vil få slutt på? - Fordi du hater at mennesker reiser over landegrenser. Nei da kan jeg ikke hjelpe deg.

Det jeg ikke forstår kjære menneskehater, - er hvorfor du ikke vil at mennesker fra fattige land skal lovlig få reise til norge slik at de slipper betale menneskesmuglere?

Hvorfor vil du ha disse fæle og strenge visumkrav som gjør at mennesker fra afrika må ta båt over middelhavet i stedet for å fly fly slik vi kan gjøre???????

Klarer du å svare meg tror du? Hvorfor er det så viktig for deg at det finnes menneskehandlere, og menneskesmuglere, når både menneskehandlere og menneskesmuglere hadde mistet sin funksjon dersom mennesker lovlig kunne reise fritt fra et land til et annet land!

Men dette her vet du jo, gjør du ikke?

DU ER RETT OG SLETT SINNSSVAK! Hva f er det du holder på meg- MENNESKESMUGLERE, AFRIKA OG GRÅ POLITIKK???? Temaet var MANN KJØPER HORE! Trodde ikke så forvirrende og onde mennesker fantes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DU ER RETT OG SLETT SINNSSVAK! Hva f er det du holder på meg- MENNESKESMUGLERE, AFRIKA OG GRÅ POLITIKK???? Temaet var MANN KJØPER HORE! Trodde ikke så forvirrende og onde mennesker fantes.

"FRP POLITIKK"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt mange menn som har kjøpt sex i løpet av livet sitt. Mest sannsynlig har du hatt sex med menn som har det.:)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Er under 10% så vi fleste kvinner slipper Møte på de.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du hele tiden gjentar menneskehandel gjør at jeg lurer på om du er en liten menneskehater?

Hva har menneskehandel med prostitusjon å gjøre? Ingenting.

Jeg snakker om at hvis jeg selger meg selv eller hvis du selger deg selv så er det opp til meg og opp til deg!

Ingen andre!

Om det er menneskehandel du vil få slutt på? - Fordi du hater at mennesker reiser over landegrenser. Nei da kan jeg ikke hjelpe deg.

Det jeg ikke forstår kjære menneskehater, - er hvorfor du ikke vil at mennesker fra fattige land skal lovlig få reise til norge slik at de slipper betale menneskesmuglere?

Hvorfor vil du ha disse fæle og strenge visumkrav som gjør at mennesker fra afrika må ta båt over middelhavet i stedet for å fly fly slik vi kan gjøre???????

Klarer du å svare meg tror du? Hvorfor er det så viktig for deg at det finnes menneskehandlere, og menneskesmuglere, når både menneskehandlere og menneskesmuglere hadde mistet sin funksjon dersom mennesker lovlig kunne reise fritt fra et land til et annet land!

Men dette her vet du jo, gjør du ikke?

Før blir fjernet - du er en jævli person med personlighet som Belsebub!. Glad jeg aldri møter deg irl. Ond, forvirret og hjerte av sort kull. Dra til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

3) Skader ingen

 

Synd at slik er så tabu! Tror du bare må tenke på disse tre punktene for å svekke/miste den følelsen du går med nå :)

 

Du er stokk dum?

 

Utnyttelse av kvinner på grunn av deres situasjon skader. Hver mann gjør litt mer skade.

Anonymous poster hash: 3c159...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er stokk dum?

Utnyttelse av kvinner på grunn av deres situasjon skader. Hver mann gjør litt mer skade.

Anonymous poster hash: 3c159...df2

Kan svare på hennes vegne: ja I dette henseende er hun stokk dum. Syns forøvrig hun skal reise litt, sjekke forholdene der og hvor hun bor og endelig gjøre hva hun har pratet om lenge- selge kroppen sin billig. Så kan hun komme tilbake om et år og fortelle.

Anonymous poster hash: abfee...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er under 10% så vi fleste kvinner slipper Møte på de.

Har lest at det er over 10%. Vet om kjekke veltrente gutter som kjøpte sex i syden pga kicket. Er nok mest normalt for unge gutter, og gifte mannfolk. De fleste som kjøper sex er btw gifte mannfolk som er misfornøyd med sexlivet, så vær ikke for sikker.;)

Anonymous poster hash: 985e6...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før blir fjernet - du er en jævli person med personlighet som Belsebub!. Glad jeg aldri møter deg irl. Ond, forvirret og hjerte av sort kull. Dra til helvete.

Hvis du kan være så sinna på en vennlig mann på Internett som bare ønsker å diskutere verdensproblemer, så lurer jeg på hvordan du er irl? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...