Gå til innhold

Bør jeg vise henne magemusklene mine i løpet av daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, som svar på overskriften om du bør. Hva jeg syns: Veldig turn off og negativt (ikke at du har muskler, men at du viser dem fram!). Jeg hadde løpt fort som fy.

Hvis jeg derimot hadde havnet til køys med deg fordi du sjarmerte meg i senk med din humor, klokskap og behagelige vesen (som du neppe har, siden du faktisk planlegger noe så sosialt drepende), hadde jeg tenk "Yes, for en catch!" når jeg oppdaget det. Det hadde vært positivt.

Og du, husk, mange som svarer her har erfaring med slike menn/situasjoner. Du bør lytte.

Anonymous poster hash: 46bf4...98e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, som svar på overskriften om du bør. Hva jeg syns: Veldig turn off og negativt (ikke at du har muskler, men at du viser dem fram!). Jeg hadde løpt fort som fy.

Hvis jeg derimot hadde havnet til køys med deg fordi du sjarmerte meg i senk med din humor, klokskap og behagelige vesen (som du neppe har, siden du faktisk planlegger noe så sosialt drepende), hadde jeg tenk "Yes, for en catch!" når jeg oppdaget det. Det hadde vært positivt.

Og du, husk, mange som svarer her har erfaring med slike menn/situasjoner. Du bør lytte.

Anonymous poster hash: 46bf4...98e

Det er jo ikke akkurat vanlig å ha det, så da er det greit å vise litt for å imponere. Jenter viser jo kroppslige deler som de er fornøyde med, så jeg ser ikke helt hva som er galt med å vise litt magemuskler for å imponere ei dame.

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du en tråd om det, når du uansett har tenkt til å gjøre det? Samtlige i tråden fraråder deg i å gjøre det. Det er utrolig spesielt og pinlig. Men fortsatt tenker du å gjøre det.. Du virker ikke riktig navla.

Anonymous poster hash: b7b0a...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei: ingen dager blir imponert om du gjør det. Du snakker som om det å ha litt magemuskler er den bragden. Har du ikke noe annet ø bidra med på en date? Det er i såfall litt trist.

Anonymous poster hash: b7b0a...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei: ingen dager blir imponert om du gjør det. Du snakker som om det å ha litt magemuskler er den bragden. Har du ikke noe annet ø bidra med på en date? Det er i såfall litt trist.

Anonymous poster hash: b7b0a...8fe

17cm + div annet har jeg jo også å komme med...

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å vise frem underarmene dine eller noe om de er trente?



Anonymous poster hash: bfcc5...273
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Universe

Jeg hadde synes det hadde vert litt rart hvis daten min plutselig løfta opp skjorta si for å vise seg fram. Ikke at det hadde gjort meg noe hvis han hadde muskler altså, bare litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å vise frem underarmene dine eller noe om de er trente?

Anonymous poster hash: bfcc5...273

 

 

Researchers at Western Illinois University just released the results of a study where women were asked what was their top choice on a man when it comes to sexiest muscle. The results rolled in and told the following.

When women look at a man’s physique the top ranked muscles were:

1.)  Abs

2.)  Biceps

3.)  Chest

4.)  Obliques…the “side abs”

5.)  Triceps

6.)  Butt

Det ser ikke ut som underarmer er på den listen der... ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Ja for da hadde det blitt flere dater på han du...

Sarkasme......................... 

Anonymous poster hash: b4565...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det var deg ja,og du fremstår som helt forelsket i deg selv.De eneste du imponerer på Møteplassen når du flasher kropp på den måten er desperate kjerringer i overgangsalderen.Er det virkelig det du vil?



Anonymous poster hash: bba17...4f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har rimelig bra synlig magemusklatur i voksen alder. De fleste vennene mine har ølvom. Hva synes dere om at jeg løfter opp skjorten min og vise henne vaskebrettet for gøy altså, men også litt for å imponere henne ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

 

 

Hadde du vært en mann med den minste, lille mikroskopiske mulighet til å slippe fra et slikt scenario med æren og verdigheten i behold, hadde du ikke trengt å spørre om datingråd på KG. Og det har ikke noe som helst med magemusklene dine å gjøre. 

 

Klartekst: Dropp det, med mindre du har lyst til å være han tullingen hun fremdeles ler seg skakk av når hun sitter på gamlehjemmet.

Anonymous poster hash: d84b4...ea6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde du vært en mann med den minste, lille mikroskopiske mulighet til å slippe fra et slikt scenario med æren og verdigheten i behold, hadde du ikke trengt å spørre om datingråd på KG. Og det har ikke noe som helst med magemusklene dine å gjøre. 

 

Klartekst: Dropp det, med mindre du har lyst til å være han tullingen hun fremdeles ler seg skakk av når hun sitter på gamlehjemmet.

Anonymous poster hash: d84b4...ea6

 

Er det ikke litt gøy da, at hun får en historie å fortelle videre? Det gjør meg ikke noe spesielt at hun sier til andre jenter at jeg har bra magemuskler forresten ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noen gjort noe så flaut mot meg på date hadde jeg sannsynligvis aldri møtt han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, gjør hva du vil. Forvent kanskje ikke applaus, men om du treffer ei dame som ikke tar seg selv så veldig selvhøytidelig som hønene her inne, så vil det kanskje være litt morsomt for henne. Er jo en grei måte å teste litt reaksjoner på. Folk som er litt pripne og selvhøytidelige vil kanskje være påtagelig "fornærmede" og ønske å gå og se ned på deg. MEN, da vet du det og kan bruke det i din vurdering av henne, det kommer helt an på hva du ser etter en partner. Selv ville jeg ha gått for noen som nettopp ikke er så høytidelig av seg. 



Anonymous poster hash: 1d67d...425
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir en bra kandidat til "Hva er det tåpeligste du har opplevd at en date har gjort"-tråd her.

Ønsker du å få dama i seng, eller vil du bare vise musklene dine?

Var det du som hadde den "Middelaldrende menn som går i tights-tråden" og hvorfor damer syntes det var turn off istedetfor sexy og kalte deg desperat?

Lærer du aldri?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre meg og andre jenter en tjeneste å bare droppe skjorta helt.

Jeg jogger som regel i bar overkropp når det er fint vær, og det er grei respons fra damene da ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...