Gå til innhold

Bør jeg vise henne magemusklene mine i løpet av daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har rimelig bra synlig magemusklatur i voksen alder. De fleste vennene mine har ølvom. Hva synes dere om at jeg løfter opp skjorten min og vise henne vaskebrettet for gøy altså, men også litt for å imponere henne ;)



Anonymous poster hash: 1862a...d97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har rimelig bra synlig magemusklatur i voksen alder. De fleste vennene mine har ølvom. Hva synes dere om at jeg løfter opp skjorten min og vise henne vaskebrettet for gøy altså, men også litt for å imponere henne ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Ehh.. kan framstå litt showoff da gjerne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha nei for all del ikke finn på det da!

Hun kan jo se utenpå klærne at du er slank, og med mindre hun spør om å få se se synes i alle fall jeg at det hadde vært dødskleint....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen gjort det til meg, tror jeg at jeg hadde gulpet litt i min egen munn. 



Anonymous poster hash: 7e080...40f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo bare ta på deg en slik magetopp?



Anonymous poster hash: 5ecfb...bcd
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du?

Tipper du kommer til å glemme hva folk måtte råde deg til her, og flashe vaskebrettet uansett i et svakt øyeblikk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser det for meg... :fnise: Ikke gjør det, blir bare kleint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ta på deg en slik magetopp?

Anonymous poster hash: 5ecfb...bcd

Hahahaha. Ja for da hadde det blitt flere dater på han du...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg hadde unnskyldt meg for å gå på toalettet, kravlet ut vinduet og forsvunnet i nattens mulm og mørke. Hadde også sannsynligvis byttet nr og flyttet til en annen kant av landet.

Så nei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Sørg for at dere bestiller øl. Spør henne om hva hun vil ha drikke, når hun sier øl, sier du 'Holder det med en six pack?' og tar av deg skjorta samtidig som du strammer og grynter høyt til du blir rød i trynet. Hvis du samtidig slipper en fjert mens du holder på viser du at du har skikkelig sterk muskelatur.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har rimelig bra synlig magemusklatur i voksen alder

Anonymous poster hash: 1862a...d97

 

 

Hvor gammel er du?

 

Uansett, vær så snill, ikke gjør det. Gi henne heller en fin overraskelse når hun for første gang (i en naturlig setting) ser deg uten skjorte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du?

 

Uansett, vær så snill, ikke gjør det. Gi henne heller en fin overraskelse når hun for første gang (i en naturlig setting) ser deg uten skjorte.

32 år.

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bilde her, så skal vi evaluere om de er verdt å vise frem. Når du sier at du har "rimelig" bra magemuskler, for deretter å trekke sammenligninger med tjukkaser, mistenker jeg at sannheten er at man såvidt kan skimte konturene av magemusklene dine gjennom et godt lag med spekk. Med andre ord, ingenting å bli imponert av. Men jeg kan ta feil, legg ut bilde.

 

For referanse, så er dette hva rimelig bra magemuskler er:

http://naturalbodybuildingtips.info/wp-content/uploads/2013/08/jeff-seid-by-luis-rafael----caricias-online-we-heart-it-rqoo2xa3.jpg



Anonymous poster hash: f7062...e5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt. Sørg for at dere bestiller øl. Spør henne om hva hun vil ha drikke, når hun sier øl, sier du 'Holder det med en six pack?' og tar av deg skjorta samtidig som du strammer og grynter høyt til du blir rød i trynet. Hvis du samtidig slipper en fjert mens du holder på viser du at du har skikkelig sterk muskelatur.

 

Haha, nå fikk du meg til å le høyt med drikke i munnen. Må vaske nå...

:nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg da takket nei til en andre date. Uansett hvor humoristisk du legger det frem. Vær ydmyk og la det komme som en fin bonus når klærne naturlig kommer av.

Anonymous poster hash: b8678...6e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Legg ut bilde her, så skal vi evaluere om de er verdt å vise frem. Når du sier at du har "rimelig" bra magemuskler, for deretter å trekke sammenligninger med tjukkaser, mistenker jeg at sannheten er at man såvidt kan skimte konturene av magemusklene dine gjennom et godt lag med spekk. Med andre ord, ingenting å bli imponert av. Men jeg kan ta feil, legg ut bilde.

 

For referanse, så er dette hva rimelig bra magemuskler er:

http://naturalbodybuildingtips.info/wp-content/uploads/2013/08/jeff-seid-by-luis-rafael----caricias-online-we-heart-it-rqoo2xa3.jpg

Anonymous poster hash: f7062...e5f

 

 

Mine er ca slik når jeg ikke flekser, http://media.trusper.net/u/d2b90fb6-9ce6-45e7-b62d-d23b5930c9f2.jpg

 

Men hvis jeg strammer, så blir de en mellomting mellom det og han du linket til.

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du?

Tipper du kommer til å glemme hva folk måtte råde deg til her, og flashe vaskebrettet uansett i et svakt øyeblikk...

Godt mulig det ;)

Anonymous poster hash: 1862a...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...