Gå til innhold

Hva er dealen med Burberry?


Imax

Liker du burberry-mønsteret?  

  1. 1. Liker du burberry-mønsteret?

    • Ja
      12
    • Nei
      26


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått med meg fotballstudio på landskampen i dag, der Erik Solér var iført stripete dress og burberry-rutet slips. ÆSJ! Først og fremst var det jo en dårlig kombinasjon med striper og ruter, men jeg må innrømme at jeg aldri har likt burberry og får helt fnatt.

Jeg synes han var veldig stilig med den kombinasjonen, men all ting kler den smukke....

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikinien var i allefall stilig! Tror nok ikke jeg ville gått for fult Burberry antrekk nei, men en detalje som f.eks en veske, sjal eller bikini (fullt antrekk :wink: ) kunne jeg nok ha kjøpt HVIS det ikke var så innmari dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns rutemønsteret er uestetisk.

ler for meg selv av de lettlurte folka som går med det og tror de kan kjøpe seg god smak bare de betaler nok.

og nei, burberry-ruter er virkelig ikke særlig 'in' for tida. og godt er det.

(men det kommer nok snart en revival.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men, ...er det noen som har luktet en mann som bruker Burberry deo? ooohhhh my!!

Garantert beste mannelukt! :kul:

Ganske god jentelukt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ikke glad i merker som er for tydelige.

Mønsteret i seg selv er helt ok. Men jeg synes det er litt for oppbrukt. Når man ser det på annenhver jente så føles det saueflokk... selv om det er pent og dyrt.

Liker egenart jeg... litt mer spennende klær.

Men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva i.i.

Synes Burberry-rutene er kjempefine!

Ønsker meg sko fra Burberry, har sett mange fine på www.saksfifthavenue.com og www.neimanmarcus.com blant annet. Dyre som fy, men jeg skal spare :ler:

Liker mønsteret godt. Jeg er også glad i fargen beige, og jeg er glad i tartan-inspirerte mønstre i det hele tatt.

Mote eller ei, Burberry-rutene er en sikker vinner hos meg :)

Smaken er som baken, og det er vel like greit ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bruker parfymen "London" fra Burberry. Den er helt fantastisk god synes jeg. Var nettopp i Hellas og kjøpte bodylotionen i samme merke, ..... ahhhh!!... som å smøre seg med ren silke.. Og så med den samme fantastiske lukta.... mmmmm..

Har forøvrig en veske i Burberry også, liker den kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker parfymen "London" fra Burberry. Den er helt fantastisk god synes jeg.

Ååh, den har jeg også lyst på, før eller siden. Lukter kjempegodt, men ikke for sterkt, så perfekt for dagtid for den som liker søte, krydrete parfymer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, den har jeg også lyst på, før eller siden. Lukter kjempegodt, men ikke for sterkt, så perfekt for dagtid for den som liker søte, krydrete parfymer. :)

Jepp. Den er kjempegod!

Bruker den på kveldstid jeg da. Bruker Boss Woman på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...