Gå til innhold

Hva er dealen med Burberry?


Imax

Liker du burberry-mønsteret?  

  1. 1. Liker du burberry-mønsteret?

    • Ja
      12
    • Nei
      26


Anbefalte innlegg

Har fått med meg fotballstudio på landskampen i dag, der Erik Solér var iført stripete dress og burberry-rutet slips. ÆSJ! Først og fremst var det jo en dårlig kombinasjon med striper og ruter, men jeg må innrømme at jeg aldri har likt burberry og får helt fnatt.

Men så trodde jeg at det har vært ut en stund? Det er i hvert fall lenge siden jeg har sett folk med burberry paraply, veske, sko, handsker, skjerf osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Robert Downey jr i hel Burberry dress og briller var et drops av de helt store :wow::sikle:

Utover det - Burberry er litt fint på endel ting, men det bør ikke være for mye. Og det koster uforholdsvis mye i mine øyne, men en kopi er overkommelig. Og om det er kopi eller ikke, bryr jeg meg svært lite om. (Det er selvsagt her forferdelig i manges øyne, men jeg er trygg nok på meg selv til å bestemme at det bryr meg ikke hva andre måtte mene om den saken.)

Kanskje et skjerf eller en veske for høsten hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som synes Solèr var så stilig....! Litt vittig, for Mannen holdt på å finne frem dress og Burberry-slipset sitt til i morgen da Solèr kom på skjermen.

Jeg LIKER Burberry, jeg!!

(men jeg lo meg fillete da jeg så "Hvordan bli dumpet på 10 dager" da hun kjøpte matchende Burberry-klær til ham, henne OG hunden!! :hoho: Følte meg truffet der, ja....!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg vet ikke helt hva som er dealen, men husker at jeg så ei engelsk jente i Hellas i fjor i Burberry-BIKINI, og det så ganske dumt ut, for å si det mildt. Oppi mitt hode er det et mønster som forekommer på skjerf og foret i vinterjakker.

Jeg har selv Burberry briller, men det står ikke på dem noe sted, unntatt at brilleetuiet har de idiotiske rutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg trodde det var rutene som var vitsen jeg.. :wink:

Det betyr vel bare at hun ikke har kjøpt brillene fordi det var Burberry men til tross for at det var Burberry :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har et skjerf, som forsåvidt er fint. En liten fargeklatt, liksom. Men har i løpet av noen uker fått se Burberryruter i så mange sinnsykt mange varianter at jeg egentlig er ganske lei. Synes dessuten den grå varianten er penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også at Burberry-rutene er fine - klassiske og fine.

Så engang en veske som var rød i bunnen, med de klassiske Burberry-rutene - den var enda finere enn de som er beige i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burberry er da ikke bare ruter. Finnes mye annet i Burberry som ikke er rutete i det hele tatt. Har selv en mblå Burberry veske, hvor foret ikke er rutete en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe i veien med mønsteret, fint nok det, men det er utrolig idiotisk at det skal koste så mye.

Hvorfor gidde å betale så mye, når man kan få minst like fine klær til en brøkdel av prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skrives sånn; Louis Vuitton

Jeg syns Burberry-rutene og klær, vesker, accesories fra Burberry er lekre, klassiske og tidløse. De går ALDRI av moten. Jeg har selv en sort jakke med rutet for fra de. Menn med Burberry-rutet slips, kvinner med Burberry-rutete bikini og små barn med Burberryklær syns jeg er stilig. Men så er det jo med Burberry som med ALT annet - hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...