Gå til innhold

Nettdating, og han jeg snakker med bruker 1-2 dager på å svare.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har definitivt et liv utenom nettdating (jeg meldte meg tross alt inn for en drøy uke siden). Det tar ikke mange minuttene å sende et svar. Bruker aldri PC selv, annet enn i jobbsammenheng, men svarer via mobilen. Jeg ser også at han ofte står som pålogget, så han er nok på via appen. Da er det naturlig å anta at det handler på manglende interesse. Derfor jeg stusser over at han holder samtalen gående.

Hvis livet er så hektisk at man ikke engang har noen minutter til å skrive noen år, har man strengt tatt heller ikke tid til kjæreste.

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

*ord

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det er helt fair når man sier fra på forhånd :) LIkevel ville jeg nok personlig vært litt skeptisk, for om man faktisk er interessert, så får man til å møtes over en kaffe en halvtime. 

Anonymous poster hash: 8ce39...9eb

 

Vel, jeg jobber fra 7-18 nå for tiden, og har null overskudd etter jobb. Sliter med migrene når jeg stresser mye, og da må jeg hjem etter jobb for å slappe av. Så nei, jeg har ikke mulighet til den halvtimen akkurat denne uka.

 

Har også forklart at jeg ikke sjekker mobilen så ofte (ang. Tinder), men at jeg prøver å gjøre det litt oftere. 

Anonymous poster hash: b17c0...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å svare daglig er jo at man ofte blir sittende å skrive meldinger frem og tilbake i timesvis, og sånn går no dagan.



Anonymous poster hash: 6cace...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre, du. Han virker tafatt og lite interessert. Har man 10 min. til å drite hver dag, har man også tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis man har så tett timeplan at man ikke har 10-15 min til overs hver dag til å svare til en man er interresert i, hvordan skal de da ha tid til å være kjærste med deg. Eller i det hele tatt komme til det punktet, for man kan jo da ikke ha særlig tid til å date heller. 

 

Er man interresert, tar man seg tid tenker jeg. 



Anonymous poster hash: dea5d...b86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, har ikke lest alle svarene men denne posten minte meg på at det er rundt 3-4 uker siden jeg har vært på Tinder og jeg er midt i samtale med en kjekk og hyggelig mann! Bør logge på vel....
Ja ærlig talt 2-3 dager er da ingenting, man har et liv utenom jakten på en date også og ofte så tenker man på andre ting når man til slutt får satt seg i fred med pcen /mobilen sin som å heller sjekke mail eller facebook og netflix osv enn å gå inn på datingsiden å bruke tid og tanker og konsentrasjon på å skrive meldinger til noen. Ikke ta det så personlig.



Anonymous poster hash: fe0ae...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud ro dere ned. Når man et i start fasen og bare skriver litt å nettet synes jeg det er rart å skulle være kjempeivrig. Jeg klarer hvertfsll ikke å bli superintetessert før jeg har møtt noen og regner ikke det å skrive litt for å bli kjent på feks sukker betyr at man har noe på gang og skylder hverandre å svare i ett sett. Jeg kan godt vente noen dager med å Svare, rett og slett fordi jeg syns det er litt Kleint, skummelt osv å skrive med ukjente folk.

Har man derimot møttes osv blir det noe helt annet å bruke en uke på å svare

Anonymous poster hash: 68906...ae9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke en gang slått meg å reagere på. Folk er forskjellige, noen trenger litt tid på seg. Man kan vel heller ikke regne med at man er den eneste, så lenge man bare har chattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg på en måte, jeg og daten har omtrent daglig kontakt på sms, men når han uteblir blir jeg helt gal :ler: tenker med en gang at han ikke er interessert og vi har møttes flere ganger. Men jeg vet innerst inne at dette bare er inne i hodet mitt, han tar jo kontakt senere og virker interessert da.

1-2 dager er normalt, og om han faktisk holder samtalen flytende er det ingen grunn til å tro det værste. Prøv å avtal et møte med han før du avskriver han helt (sånn om du er interessert da) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han ikke er så intressert. Hvis man er veldig intressert i noen sjekker man jo som regel tlf osv veldig ofte for å se om den andre personen har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at man ikke har tid er ren løgn. You make time. Da er det andre grunner til at man ikke svarer, f eks at man ikke er spesielt interessert og bruker greia mer som underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt snålt hvordan dere kan vite så sikkert hva andre føler. Det er jo flere har som har sagt de bruker tid på å svare selv om de er interessert, men det går visst enkelte hus forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt snålt hvordan dere kan vite så sikkert hva andre føler. Det er jo flere har som har sagt de bruker tid på å svare selv om de er interessert, men det går visst enkelte hus forbi.

Men da er ikke vi noen god match, for du klarer ikke å få meg interessert om du ikke tar deg tid til å svare jevnlig.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men da er ikke vi noen god match, for du klarer ikke å få meg interessert om du ikke tar deg tid til å svare jevnlig.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

 

Det er vel egentlig ikke akkurat noen konkurranse om å holde oppmerksomheten lengst. Hva med å prøve holde fokuset på innholdet mer enn forventningene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men da er ikke vi noen god match, for du klarer ikke å få meg interessert om du ikke tar deg tid til å svare jevnlig.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

 

 

Hvis utfordringen er prestasjonsangst hjelper det fint lite å blir mer interessert. Hadde nok svart fortere om jeg ikke brydde meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her skriver at er man interessert, så tar man seg de 5 minuttene det tar å svare. 

Jeg mener det er en veldig forenklet måte å se det på. For det første er det mange som snakker med flere på en gang. For det andre er det mange som ikke klarer å bli ordentlig engasjert i en de aldri har møtt. For det tredje har man et ekte liv også, som kan være hektisk med jobb og sånt i perioder. For det fjerde orker man ikke å sjekke hele tiden.

Det er få jeg har sittet og faktisk chattet med på Tinder. Jeg legger meg før 11, og mange gutter ser ut til å være mest pålogget sent på kvelden. Dermed har det blitt litt lengre meldinger som tar 1-2 dager å respondere på. Det har funket fint for meg.  



Anonymous poster hash: b17c0...4b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel egentlig ikke akkurat noen konkurranse om å holde oppmerksomheten lengst. Hva med å prøve holde fokuset på innholdet mer enn forventningene?

Greia er at jeg blir lei, synes det er kjedelig og klarer ikke å bli engasjert hvis jeg får 2 meldinger på en uke.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis utfordringen er prestasjonsangst hjelper det fint lite å blir mer interessert. Hadde nok svart fortere om jeg ikke brydde meg.

Som sagt, vi er ikke en god match.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, vi er ikke en god match.

Anonymous poster hash: dea5d...b86

 

Det har du sikkert rett i, poenget mitt er at motivasjonen du tilskriver meg og andre er gal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...