Gå til innhold

Nettdating, og han jeg snakker med bruker 1-2 dager på å svare.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er han ikke interessert? Han som tok kontakt, og han stiller alltid nye spørsmål, så det virker som om han ønsker å holde samtalen levende.

Samtidig synes jeg det er litt merkelig. Vurderer å kutte ut, for han kan vel ikke være interessert da? Hvis det er for å gjøre seg kostbar, er det så tåpelig at jeg uansett ikke gidder å være med på den leken.

Noen tanker?

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei jeg snakker med bruker flere uker, men holder alt i gang. Veldig rart...



Anonymous poster hash: 70a4d...bb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mistet interessen... Men du kan jo spørre om han har lyst å chatte.



Anonymous poster hash: 6388e...2a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg snakker med bruker flere uker, men holder alt i gang. Veldig rart...

Anonymous poster hash: 70a4d...bb2

Enda merkeligere oppførsel! Hva er greia?

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1-2 dager så mye da? Jeg melder med ei som bruker nærmere måneden. Hun er ikke innlogget i mellomtiden engang. Hun svarer med én gang når hun først leser meldingen, skriver ganske mye, og stiller alltid nye spørsmål. Rart...



Anonymous poster hash: 91614...151
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel ikke den andre personen særlig interessert, om det kan gå dager og uker mellom svar...

Anonymous poster hash: 3f124...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er garantert ikke den eneste han snakker med, for å si et sånn...



Anonymous poster hash: 8864c...662
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens andre bruker rett og slett ikke pc hver dag, så de logger seg ikke på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er garantert ikke den eneste han snakker med, for å si et sånn...

Anonymous poster hash: 8864c...662

 

 

Samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker egentlig det samme. Tror jeg dropper hele greia. Jeg synes helt ærlig man burde svare folk i rimelig tid, hvis man velger å holde på med nettdating. Jeg er rimelig sikker på at han er tilgjengelig, om ikke fra PC, så i hvert fall fra mobil, hver dag. Grunnen til at det tar så lang tid å få svar, er nok fordi han sjonglerer/ikke er interessert. Mao. ikke noe å kaste bort tiden sin på.

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke interessert? Han som tok kontakt, og han stiller alltid nye spørsmål, så det virker som om han ønsker å holde samtalen levende.

Samtidig synes jeg det er litt merkelig. Vurderer å kutte ut, for han kan vel ikke være interessert da? Hvis det er for å gjøre seg kostbar, er det så tåpelig at jeg uansett ikke gidder å være med på den leken.

Noen tanker?

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

 

Ro ned. Han har et liv utenom nettdating, og det burde du også ha :)

Du kan jo foreslå møte, så finner du fort ut om det er noe å satse på videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er garantert ikke den eneste han snakker med, for å si et sånn...

Anonymous poster hash: 8864c...662

 

 

Og det er jo helt i orden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig ikke 1-2 dager er lenge. Jeg driver med nettdating, men gir beskjed til de jeg skriver med at jeg har et veldig hektisk liv, og det kan gå noen dager uten svar. Nå skal jeg møte en som bor i samme by som meg, men pga jobb har jeg ikke tid før om et par uker. Det forstod han. :)



Anonymous poster hash: b17c0...4b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, folk har et liv utenom nettdating, men når man faktisk er interessert så bruker man gjerne litt mer tid på å svare istedet for å vente to dager. Med andre ord har man som regel et litt mer aktivt bruksmønster i faser man har noen i kikkerten. Folk har jo stort sett smarttelefon i dag og kan være online når som helst, så det virker i så fall rimelig sært å vente så lenge dersom man faktisk er interessert, som regel er man nok ikke det. 

 

Jeg ville nok hvertfall ikke giddet å brukt tid på noen når det går flere dager mellom hver gang. Da tar det jo fort en uke eller to å avtale noe, og gjøre ting i sneglefart gidder jeg ikke. 



Anonymous poster hash: 8ce39...9eb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg syns virkelig ikke 1-2 dager er lenge. Jeg driver med nettdating, men gir beskjed til de jeg skriver med at jeg har et veldig hektisk liv, og det kan gå noen dager uten svar. Nå skal jeg møte en som bor i samme by som meg, men pga jobb har jeg ikke tid før om et par uker. Det forstod han. :)

Anonymous poster hash: b17c0...4b6

 

 

Det er helt fair når man sier fra på forhånd :) LIkevel ville jeg nok personlig vært litt skeptisk, for om man faktisk er interessert, så får man til å møtes over en kaffe en halvtime. 

Anonymous poster hash: 8ce39...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, folk har et liv utenom nettdating, men når man faktisk er interessert så bruker man gjerne litt mer tid på å svare istedet for å vente to dager. 

Jeg ville nok hvertfall ikke giddet å brukt tid på noen når det går flere dager mellom hver gang. Da tar det jo fort en uke eller to å avtale noe, og gjøre ting i sneglefart gidder jeg ikke. 

Anonymous poster hash: 8ce39...9eb

 

 

Dette. Jeg har drevet med nettdating en god stund og min erfaring er at bruker noen såpass lang tid på å svare så er de rett og slett ikke så interesserte. Idag er vi på mobilen så og si hele tiden, vi har t.o.m med oss mobilen på toalettet. (Det er selvsagt ikke alle som er så ekstreme, men nå snakker jeg om majoriteten). Selvsagt rekker man å finne et minutt i løpet av dagen til å svare en man er interessert i.

 

Det vil alltid være noen som mener at "man har et liv utenfor", men vet du hva - det har faktisk de fleste :) 

 

En annen ting er at med nettdating, så tenker jeg at hvis man er så fryktlig opptatt av man må bruke dager og uker på å svare på en liten melding, så ville jeg faktisk anbefalt å utsette å begynne med dating til man er på et litt annet sted i livet. Det sier seg selv at du ikke vil ha så gode muligheter for å lykkes hvis du skal bruke dagesvis på å svare - den andre parten vil rett og slett miste interessen og gå videre med en annen.  

Anonymous poster hash: 5e657...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt bruke 1-2 dager på å svare.Logger meg aldri inn via mobilen og orker ikke sitte foran pc-en med en gang jeg kommer hjem fra jobb.Jeg svarer når jeg vil og har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være litt sånn. Betyr ikke at jeg ikke er interessert, det er nok mest en kombinasjon av distraksjoner og prestasjonsangst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt et liv utenom nettdating (jeg meldte meg tross alt inn for en drøy uke siden). Det tar ikke mange minuttene å sende et svar. Bruker aldri PC selv, annet enn i jobbsammenheng, men svarer via mobilen. Jeg ser også at han ofte står som pålogget, så han er nok på via appen. Da er det naturlig å anta at det handler på manglende interesse. Derfor jeg stusser over at han holder samtalen gående.

Hvis livet er så hektisk at man ikke engang har noen minutter til å skrive noen år, har man strengt tatt heller ikke tid til kjæreste.

Anonymous poster hash: d4ce1...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg tatt med knusende ro.

 

Hun jeg holder på med svarer 1 gang i året, og hun er super interessert. Hun snakker om at vi skal flytte sammen i en timeshare leilighet på Grand Canaria som vi har den 29 Februar hvert år med unntak av de årene det er presidentvalg i USA.

Endret av Suppemann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...