Gå til innhold

Er det sånn det er å være singel og overvektig kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo det som er poenget. Alle damer kan pule. Alle damer kan ikke gå hånd i hånd nedover gaten midt på lyse dagen med en mann de liker.

 

Så fryketlig urettferdig da.. Viste du at på langt nær alle menn kan pule? og like mange menn som kvinner har ikke kjæreste?

Anonymous poster hash: 7a06d...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Synes hun er litt ute og kjører i begynnelsen egentlig, i alle fall hvis man tar utgangspunkt i hvordan menn som "sutrer" blir behandlet på kg. Jeg har ikke sett en kvinne som klager over sin egen situasjon her inne blitt møtt med utalige negative kommentarer, og utsagn som for eksempel: "Vel du får gjøre noe med situasjonen da isteden for å sutre og være bitter". Jeg synes kvinner er mer frekke med menn som klager enn omvendt. 

 

Når hun snakker om rettferdighet så er det faktisk slik at de som er slanke har jobbet for det. Trente menn har jobbet for kroppen sin, og jeg som sitter her og er utrent synes ikke det er urettferdig at de får "lønn får strevet". Jeg har jo faktisk et valg om jeg vil begynne å trene selv, og om jeg vil invistere i kroppen min. Når man ser hva det motsatte kjønn tiltrekkes mot så er det jo faktisk ikke værre enn å jobbe mot det de finner attraktivt. De som jobber for å være attraktive får  et fortrinn, slik er det bare. Jeg forstår ikke hvordan hun kan synes at det er urettferdig at hun som ikke jobber for å være attraktiv kommer lengre bak i køen en kvinner som faktisk jobber for å være attraktiv. 

 

Det jeg derimot kan forstå er at det er kjipt å føle seg valgt bort, og at det gjør noe med selvtilliten. Jeg forstår også at ons ikke er det mange kvinner ønsker, men heller god mann som vil ha henne. 

 

Kjenner meg ikke igjen i dette hun sier om flørting. Hvis jeg ikke flørter tilbake med en kvinne jeg ikke er interessert i så er ikke det fordi jeg begynner å tvile på meg selv av at hun flørter med meg. Det er mer det at jeg ikke har lyst å gi henne falske forhåpninger. Jeg har blitt med på leken noen ganger og det som skjer er jo at jeg blir addet på facebook, får meldinger og må avise dem i etterkant. Da er det like greit å bare la være å flørte om man ikke er interessert. 

 

Jeg likte tematikken i den scenen. Problemet til Louie er jo at han ikke er tiltrukket av henne. Nå er det noen år siden jeg har sett Louie, men det er en artig serie. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så fryketlig urettferdig da.. Viste du at på langt nær alle menn kan pule? og like mange menn som kvinner har ikke kjæreste?

Anonymous poster hash: 7a06d...c4f

 

Urettferdig? Mulig du syns det. Men jeg nevnte nå ingenting om menn, så hvorfor du kommer med det der er jo helt ubegripelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...