Gå til innhold

Skal du ned 10-15 kg? Bli med her!


Gjest Silje1

Anbefalte innlegg

 

Er 175, veide 104,2kg på det meste. En god blanding av fett og muskler. Dette var i juni.

 

I dag veier jeg 87, neesten 86  :danse: Målet er 75, men kan være fornøyd med 80 også. Hadde vært morro og gått ned til 70 og, men det er ikke noe mål jeg har for øyet enda :)

Anonymous poster hash: ff561...0c3

 

Det er meg igjen! 10 dager sist siden jeg oppdaterte dere, i dag står vekten på 85,9. Noe jeg var fornøyd med, siden den stod på 87,4 5. september.

Anonymous poster hash: ff561...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som føler seg bælfeite fra dag til dag?

Ja! Ganske ofte....

Anonymous poster hash: b4162...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ned jeg.

Og vet hva jeg gjør feil.

Men fortsetter å prøve da, sånn sett stolt av meg selv, vil ikke gi opp.

Prøver å gå mer turer nå, oppoverbakker og slik.

Har barnevogn og det utgjør litt, men sliter med bekkenet etter fødsel så må være litt obs.

Så blir det noe styrketrening på treningssenteret... Men har også laga meg en del økter jeg gjør hjemme. i hovedsak styrke.

Viser seg at jeg nå, hater kardio ...

Er helt umotivert på spinningen, eplipsemaskinen og ja..

Får prøve å trille masse i motbakke og jogge litt når jeg føler for det :)

Kostholdet er en evig kamp og plan da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 92 kg for 4 uker siden - er nå nede i 86,5. 

Skal ned til 75 så er jeg fornøyd.

 

Synes det har vært lett å gå ned i vekt denne gangen. Blir oppmuntret av å se vekten gå ned omtrent dag for dag. Trener litt styrke - men ikke så mye. Gå- og sykkelturer er det jeg trives best med. 

 

Dette er kjempekjekt - stå på alle medsøstre  :blomst:



Anonymous poster hash: eee9d...c63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med vekttapet? :) 

 

Jeg har vært opptatt med flytting og reising den siste tiden og har derfor ikke fått fulgt opp vekten så nøye som jeg kanskje ellers ville gjort, men motivasjonen er heldigvis fortsatt til stede. Uansett om fokuset ikke har vært så skarpt, så spiser jeg mye mindre/sunnere det jeg gjorde for noen måneder siden og det hjelper mye, selv om en liten del av meg fortsatt er ganske utålmodig for å komme ned i vekt. 

 

I dag veide jeg 64 kg for første gang på sikkert to år eller noe. Startvekt 24. juli var 68 kg, og jeg vil ned til 56-59 (spørs litt på hvordan jeg føler meg når jeg først kommer meg under 60 kg). Men jeg er i alle fall "halvveis" til første store milepæl. Jeg merker allerede forskjell på kroppen, først og fremst ved at klærne mine passer bedre og at magen ikke står ut som en kule lengre.

 

Jeg har løpt en del og kondisen har blitt rimelig god (løper en mil på rundt en time nå). De neste par ukene skal jeg fokusere på å opprettholde formen med å fortsette å løpe ute. Har lyst til å starte med styrketrening også, men tenker å vente til uti oktober en gang, ettersom jeg ikke har medlemsskap noe sted ennå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere holder motet oppe, det holder mitt oppe😀 I dag blir det torsk, gulerot og brokkoli til middag. Og i kveld skal jeg kose meg med cola zero og klementiner😀 Snik veide meg på morgenen og vekten viste 63,4, altså 100 gr om siden sist uke, skal ikke klage for jeg har ikke fått trent! Men jeg har gått en god tur i dag og skal trene i helga så håper vekten er 63 blankt på søndag😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 65 kg og skal ned til 55 :) har gjort det før. Men siden keg nå er eldre tror jeg det tar lenger tid. Pleier å ligge rundt 60 kg men lagt på meg litt nå. Eeelsker mat. Men heldigvis er jeg gla i sunn mat pg trening også. Så i går var jeg på butikken og handlet inn masse grønnsaker, fisk, egg og grovt brød :) nå begynner jeg. 2 første ukene går jeg litt hardt ut for å kickstarte det og få litt fart på det. Drømmen hadde vært å bli kvitt 4 kilo først. Det er fullt mulig. Men da må det jobbes hver dag. Lykke til alle andre også! You can do it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 71 kg

Uke 1: 69,3

Uke 2: 68,9

Uke 3: 67,8

Uke 4: 67

Uke 5: 66

Uke 6: 65,4

Uke 7: 65,2

Uke 8: 64,7

Uke 9: 63,3

Uke 10: 62,9

Totalt: 8,1 kg

Jippi! Kanskje jeg står på 62 neste søndag?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt fantasisk Silje. Utrolig godt jobbet! Du er min motivasjon. Jeg trener hver dag og spiser sunt.. Så får vi se..

Startvekt nå : 64 kg Mål : 57 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt fantasisk Silje. Utrolig godt jobbet! Du er min motivasjon. Jeg trener hver dag og spiser sunt.. Så får vi se..

Startvekt nå : 64 kg Mål : 57 kg

Så hyggelig å høre!☺️ Bare stå på og ikke gi deg selvom det går tregt. Vi har foresten samme vektmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å legge litt ekstra press på meg selv, så jeg blir med her :)

31.08: 83,1

07.09: 80,6

14.09: 79,2

21.09: 78,6

Anonymous poster hash: 425ed...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å legge litt ekstra press på meg selv, så jeg blir med her :)

31.08: 83,1

07.09: 80,6

14.09: 79,2

21.09: 78,6Anonymous poster hash: 425ed...e26

Og ja, målet er 68

Anonymous poster hash: 425ed...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho i dag har vært dagen sin! Jeg har klart å stappe i meg to ruller med Smil og en pose Poppa. Kan jeg skylde på underernæring av godteri?!

Endret av Silje1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke besøkt denne siden på en stund. Det var mye på gang og følte ikke at jeg kunne gfølge opp med dere.... heller ikke med treningsprogrammet mitt.
Har gått litt opp, men det gjør ikke noe nå - jeg vet hva som va galt. 

Det blir en ny start midten av neste uke da, håper jeg finner enda mer motivasjon enn nå. Det blir greit ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min debut på dette forumet skulle altså bli en "slanketråd" :-P

Jeg veier 75kg, det endelige målet er 55kg - er 159,5cm. Første delmål er 65kg innen 31.12.15.

Mine farer: glad i mat, alkohol og "kos". Stor svakhet for potetgull... I tillegg har jeg en kantine på jobb som veldig sjelden har sunn mat, og jeg må derfor holde meg til tradisjonell "brødmat". Jobben er også stillesittende

Mine fordeler: glad i aktivitet, god støtte i samboer, flink til å spise moderate porsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...