Pingting Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #21 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner, mange! Også er det plastikken til en 6-pakk cola, en sokk og en plastikkpose. Greien er. rommet mitt er så lite, at sengen ble montert inne på soverommet (no shit). (snip) Hahahaha! Jeg har full medfølelse med deg altså, men så blir jeg også veldig glad for at jeg laga denne tråden. Ellers hadde jeg ikke visst at det finnes en seng som måtte demonteres av en pappa, fordi den står på et fryktelig lite rom hvor en katt drar inn matrester. Og jeg tror livet mitt ville vært fattigere uten sånn kunnskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 22. juni 2015 #22 Del Skrevet 22. juni 2015 En uteligger. Eller vent, ettersom han ligger under senga er han kanskje ikke en uteligger lenger. Best å kaste han ut slik at det blir balanse i regnskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #23 Del Skrevet 22. juni 2015 En uteligger. Eller vent, ettersom han ligger under senga er han kanskje ikke en uteligger lenger. Best å kaste han ut slik at det blir balanse i regnskapet. Det er nok en underligger, det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 22. juni 2015 #24 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner. De koser seg godt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 22. juni 2015 #25 Del Skrevet 22. juni 2015 Masse støv, men ikke så mye som ellers, for det er bare et par måneder siden jeg fikk støvsugd skikkelig siden jeg satte senga opp på høykant for å henge opp noen hyller. Da var det støvete, da, for det er vanskelig å få støvsugd skikkelig under, og når senga tar nesten hele gulvet kan jeg ikke dra den ut heller. Det var noen poser og enslige sokker der, men jeg ryddet der nylig, så sokkene bør være borte. Posene kan jeg ikke garantere for, for siden jeg ikke samtidig ryddet den haugen med poser som pleier å dette under senga har det helt sikkert kommet noen nye. Jeg skulle ønske jeg hadde kleskasser under senga, men jeg finner ingen lange kasser som er under 20 cm brede. Aller helst skulle senga vært bygd opp slik at jeg kunne hatt klesskap under, men mannen la ned veto mot stige fra senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 22. juni 2015 #26 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Det er nok en underligger, det der. Så du sier med andre ord at jeg bare bør la han ligge der? Vet ikke helt om jeg er helt enig i det. Han har ikke rørt på seg på dagesvis og det har begynt å lukte. Men ettersom du tydeligvis er en uteligger-ekspert så skal jeg høre på rådet ditt. Endret 22. juni 2015 av MinnisMus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #27 Del Skrevet 22. juni 2015 En oppbevaringsboks med masse verktøy. Og 2 små puser flere ganger om dagen. Anonymous poster hash: a7808...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 22. juni 2015 #28 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Vi har en oppbygd seng med skuffer og skap (som en liten bod) under. Jeg er glad i orden. Det ligger merkede pappesker med bøker, DVD-er, sko, julepynt og pappesker til elektronikk i skapet, og sengetøy og håndklær, kamerautstyr og vesker i skuffene. Endret 22. juni 2015 av Cathj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 22. juni 2015 #29 Del Skrevet 22. juni 2015 En gjestemadrass, masse støv og hår. 2 sokker som ikke er par, en ledning og 1 brukt snørrpapir ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 22. juni 2015 #30 Del Skrevet 22. juni 2015 Vi har en oppbygd seng med skuffer og skap (som en liten bod) under. Jeg er glad i orden. Det ligger merkede pappesker med bøker, DVD-er, sko, julepynt og pappesker til elektronikk i skapet, og sengetøy og håndklær, kamerautstyr og vesker i skuffene. Jeg er veldig sjalu. Hvor høyt er det? Er det slik at dere kan stå under? Hvordan fungerer det å ha så høy seng med å stå opp om natten for å gå på do eller ta et glass vann? Hvordan skal jeg overbevise mannen min om at det er genialt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 22. juni 2015 #31 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner, en vekt og sikkert et par katteleker (og av og til en katt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. juni 2015 #32 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner, en vekt og sikkert et par katteleker (og av og til en katt) Takk, da vet jeg hvor jeg skal sette vekta. (Den har vært i veien overalt!!) Ellers, hybelkanoner og snytepapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #33 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner og innimellom en bok.. Anonymous poster hash: 029d4...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 22. juni 2015 #34 Del Skrevet 22. juni 2015 badevekt,mange plastikkbokser med frø,div.utstyr til pc'n og motor til senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #35 Del Skrevet 22. juni 2015 Masse støv og en fiskeøse. Vesla gikk tur med den her om dagen og skudde den under, og jeg gidder ikke dra frem sengen for å få den ut ( ennå)Anonymous poster hash: 46f10...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 22. juni 2015 #36 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg er veldig sjalu. Hvor høyt er det? Er det slik at dere kan stå under? Hvordan fungerer det å ha så høy seng med å stå opp om natten for å gå på do eller ta et glass vann? Hvordan skal jeg overbevise mannen min om at det er genialt? Den er kanskje 1,25 meter, så den er ikke så kjempehøy, men vi bor i en liten byleilighet, så den lagringsplassen kommer veldig godt med. Selve sengen er plassbygd inn i soverommet, så den går fra vegg til vegg. I skapet får man fint plass til to banankasser oppå hverandre, og skapet under tar opp hele sengeplassen (det er en 1,80-seng), så det er god plass. På grunn av størrelsen er det også veldig enkelt å holde det oversiktlig. Når det gjelder opp og ned-fart var det en tilvenningssak. Vi spretter begge lett opp og ned av sengen, men jeg har en trappekrakk stående på gulvet nedenfor i tilfelle man skal opp og ned på natterstid. Dette er ikke noe problem, og vi har aldri hatt noen ulykker. Jeg synes det er veldig deilig å sove litt opp fra gulvet. Leiligheten vi bor i er 45 kvm, så de ekstra kvm til lagringsplass under sengen er veldig gode å ha! Dette hadde jo bare vært dødplass uansett, så for oss er det en kjempefin løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 22. juni 2015 #37 Del Skrevet 22. juni 2015 Yogamatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 22. juni 2015 #38 Del Skrevet 22. juni 2015 2 plastbokser med det rare i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 22. juni 2015 #39 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Noe sex leketøy, kondomer, mm, og noe ræl i de skuffene under der. Endret 22. juni 2015 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 23. juni 2015 #40 Del Skrevet 23. juni 2015 Er student med lite plass så under sengen står det fem plastkasser fulle av alt fra gavepapir til ekstra gardiner til sko til verktøy. Pluss en hel del støv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå