Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pappen som senga ble levert i, pluss selvsagt store berg med hybekaniner.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange hybelkaniner for det første:P En boks med hobby-ting, et (innpakket) rørospledd, treningsmatte, verktøykasse, frivekter på 30kg, en kasse med sesongklær(enten bikinier, shorts og saronger, eller luer, vanter og skjerf), ski og skistaver, solstol og tursekk.

Ja, vi har dårlig plass:P Verste er at jeg ikke kommer meg under senga uten å måtte jekke den litt opp med noe for jeg har for store pupper :fnise:

Anonymous poster hash: 8c25e...615
  • Liker 1
Skrevet

En koffert, en sammenrullet plakat, og sikkert litt papirsøppel. 

Skrevet

Alt rotet mitt etter at jeg ryddet rommet, og katten vår.

AnonymBruker
Skrevet

Hybelkaniner, en ekse med bøker jeg fikk av tanten min, samt diverse ting lillepus finner det for godt å dra med seg.

Anonymous poster hash: ddc34...c9b
Skrevet

Alt rotet mitt etter at jeg ryddet rommet, og katten vår.

Eh.. jeg håper den ikke er der permanent? :klo:

• Liker 2
Skrevet

La oss se... En ekstra-madrass, oppbevaringsboks til sengetøy, oppbevaringsboks til ekstra-håndklær, samt en oppbevaringsboks som inneholder en hel del merkverdige ting som jeg har samlet over årene  (hobby-kunstner).    

Skrevet (endret)

Har en eske med diverse kjøkkenutsyr, samt en kakebærer, sandwich-jern, vaffeljern, stavmikser, håndmikser, bakeboller, en mandolin(kjøkkenredskapet), springformer og en stekepanne.

Ja, jeg bor i kollektiv. Nei, jeg tør ikke ha alle kjøkkentingene mine liggende på kjøkkenet permanent. :fnise:

Endret av Sugar&Spice
Skrevet

Hybelkaniner. Prøver å få de vekk en gang i blant men de kommer alltid tilbake :/

• Liker 1
Skrevet

Skuffer. En til skittentøy og en med julepynt og gavepapir.

AnonymBruker
Skrevet

Gitarstativ

Anonymous poster hash: 9c65d...b0c

AnonymBruker
Skrevet

En plasteske med sengklær, glidemiddel, kondomer og sexleketøy. En blå IKEA-pose, noen sammenlagte flytteesker, en eske med bøker jeg ikke fikk plass til i bokhylla og noen bagger.

Anonymous poster hash: 341ca...e1c
Skrevet

Skulle tro det var meg du omtaler i HI. Jeg har to konkurranserifler (den tredje står i klesskapet), en badevekt og en klappstol.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, er det virkelig så mange som har "masse hybelkaniner" under senga? Og spesielt hun med katt og lite soverom hvor senga måtte demonteres for å få ut mat som katten hadde dratt inn under der - hva i alle dager?! Hatt et klesplagg liggende under der i ukesvis? Vasker og støvsuger du aldri under senga? :kvalm: 

Selv har jeg to bedrollere under sengen, og hater det! Veldig lei av å måtte ligge på kne og dra dem frem og dytte dem inn igjen hver gang jeg vasker og/eller støvsuger. Enn så lenge er jeg student og bo på 40 kvadratmeter, så den lagringsplassen er god å ha, men når jeg får kjøpt meg noe eget skal jeg sørge for nok lagringsplass ellers slik at jeg ikke trenger å ha noe under sengen.

Anonymous poster hash: fa03c...5f0
Gjest Morello
Skrevet

Noen poser med godteri, en papp-by, og Josef Fritzl. ^^

• Liker 1
Skrevet

Noen poser med godteri, en papp-by, og Josef Fritzl. ^^

Vær så snill og legg på litt glødende kull også ;)

Gjest Belle âme
Skrevet

Har nettopp vaska der, men til vanlig:

Stikkontakt med ipad lader.

1 tonn med sokker.

Av og til, ein uyyyyyre skjelden gang(Temmerlig ofte), sjokoladepapir eller isbokser.

Hybelkaniner.

Sikkert oftare enn eg vil tru, edderkopper.

Skrevet

Bare litt støv :) Støvsugeren går ikke under, ligger på kne en gang i mellom og får vekk alle støvdotter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...