AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #61 Skrevet 26. juni 2015 Ferdiglagt puslespill under senga. Anonymous poster hash: f4faf...4f3
Saltsild Skrevet 27. juni 2015 #62 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Sokker og en katt som oftest. Endret 27. juni 2015 av Saltsild
Nanami Skrevet 27. juni 2015 #63 Skrevet 27. juni 2015 Fire store skuffer inndelt i forskjellige "rom". I dem er det vinterklær, arbeidsklær, treningstøy, skjørt, sexy undertøy, varme hverdagskjoler og andre klær vi ikke bruker daglig. Har lite skapplass ellers.
Pepperbiff Skrevet 27. juni 2015 #65 Skrevet 27. juni 2015 Et 10 liters malingspann og to tomme bagger
Bestevenninna di Skrevet 30. juni 2015 #66 Skrevet 30. juni 2015 Masse støv, men ikke så mye som ellers, for det er bare et par måneder siden jeg fikk støvsugd skikkelig siden jeg satte senga opp på høykant for å henge opp noen hyller. Da var det støvete, da, for det er vanskelig å få støvsugd skikkelig under, og når senga tar nesten hele gulvet kan jeg ikke dra den ut heller. Det var noen poser og enslige sokker der, men jeg ryddet der nylig, så sokkene bør være borte. Posene kan jeg ikke garantere for, for siden jeg ikke samtidig ryddet den haugen med poser som pleier å dette under senga har det helt sikkert kommet noen nye. Jeg skulle ønske jeg hadde kleskasser under senga, men jeg finner ingen lange kasser som er under 20 cm brede. Aller helst skulle senga vært bygd opp slik at jeg kunne hatt klesskap under, men mannen la ned veto mot stige fra senga Nå veit jo ikke jeg hvordan romme deres ser ut og om det er plass: Men om mannen ikke vil ha stige hadde dere kunnet hadd trappetrinn med skuffer i. Sånn halvhøy med enda mer oppbevaring under !
hjärterdam Skrevet 30. juni 2015 #67 Skrevet 30. juni 2015 Vi har seng med skuffer i sokkelen. Så der har vi sengetøy og slikt
Martine-1337 Skrevet 1. juli 2015 #68 Skrevet 1. juli 2015 Eh.. jeg håper den ikke er der permanent? Neida. Den kommer selvfølgelig fram derfra når den skal spise og jakte, men trives visst under senga når den skal sove.
Sannerlig Skrevet 1. juli 2015 #70 Skrevet 1. juli 2015 Massageolje, håndjern, drikkeflaske og varmesokker:) 1
Gjest Skrevet 1. juli 2015 #71 Skrevet 1. juli 2015 -Et bur som er demontert/flatpakket. -4 puter til utestolene -1 lite våpenskap som inneholder et par tusen skudd, en Ruger og noe pusseutstyr
Perelandra Skrevet 9. juli 2015 #72 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Har seng med skuffer. De inneholder for det meste sengetøy. Oppbevarer også sovepose, luftmadrass, noen bager og vesker i en av skuffene. Edit - og ikke minst et oppdrettsanlegg for hybelkaniner! De holder til helt under senga. Endret 9. juli 2015 av Perelandra 1
Givenchy Skrevet 20. januar 2016 #73 Skrevet 20. januar 2016 (endret) Sengeskuff med sengetøy og varmeflaske. Noen hybelkaniner, som jeg dreper hver onsdag, men de kommer fort tilbake! Edit - og ofte boksere og truser som havner under der! De blir også fjernet på den ukentlige vaskedagen. Endret 20. januar 2016 av Givenchy
annebanane Skrevet 20. januar 2016 #74 Skrevet 20. januar 2016 To plastbokser med dilldall jeg aldri bruker oppi.
estrella Skrevet 20. januar 2016 #75 Skrevet 20. januar 2016 Rot og hybelkaniner! De formerer seg der tror jeg.. 2
Frida Skrevet 20. januar 2016 #76 Skrevet 20. januar 2016 Bøker jeg leser og litt støv, antakelig noen sokker.
Kamelia83 Skrevet 20. januar 2016 #78 Skrevet 20. januar 2016 Hybelkaniner.. Og antakelig en hundeleke eller to.
HanneAa Skrevet 20. januar 2016 #79 Skrevet 20. januar 2016 Under senga: Hybelkaniner (mange av dem til tider) sokker/ullsokker Et klesplagg eller 2 Havner alltids en leke eller 2 under senga (har barn) Bøker/blader. Har kastet bladene mine, så nå havner bare bøker der. (holder på med stor rengjøring og går gjennom alt jeg har hjemme, og kaster/tar vare på) Tøfler Morgenkåpe/varm jakke Bamser..(igjen, barn..) Telefonlader (aner ikke hva den gjør der, lader aldri på rommet, og ihvertfall ikke når jeg sover) Vurderer å kjøpe senge skuff med lokk til å legge sengetøy og diverse ting i Lite soverom,så ønsker å utnytte plassen godt
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. januar 2016 #80 Skrevet 20. januar 2016 Bare hybelkaniner. Er ikke plass til noe mer under der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå