Pingting Skrevet 22. juni 2015 #1 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Ramlet over en gammel tråd hvor ei hadde en flatpakket lampe og to konkurranserifler under senga si. Må si det er hakket mer spennende enn det under vår; en oppbevaringsboks med sengetøy, en med håndklær, og en koffert det ligger en luftmadrass og pumpe i. Hva med dere andre? Endret 22. juni 2015 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalynx Skrevet 22. juni 2015 #2 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner og innimellom en hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 22. juni 2015 #3 Del Skrevet 22. juni 2015 Ingenting, senga står på gulvet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 22. juni 2015 #4 Del Skrevet 22. juni 2015 Bare hybelkaniner og nå og da en singel sokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. juni 2015 #5 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner x) Kanskje en sokk, oftest når jeg mister ting og ikke finner de igjen, så har de på en eller annen måte forsvunnet under senga til tross for at jeg brukte den tingen f.eks. på kjøkkenet... Hm...merkelig.. x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Del Skrevet 22. juni 2015 Sånn oppbevaringsgreier for klær Anonymous poster hash: 02d9b...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 22. juni 2015 #7 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner, mange! Også er det plastikken til en 6-pakk cola, en sokk og en plastikkpose. Greien er. rommet mitt er så lite, at sengen ble montert inne på soverommet (no shit). MEN, det er klin umulig å flytte på senga, jeg kan skyve den noen få cm... Men, ikke nok til at jeg får tak i det som ligger under senga!! Fikk tak i en singlet som har vært under der i flere uker i dag Jeg har en monster, aka katt, som elsker å stjele div ting (sokker, plastikk, mat, ja alt!) og gjemmer det under senga, legger det ifra seg akkurat på det punktet jeg ikke får tak i det!!! Ja, en vaskekost eller noe langt kan brukes i teorien, men, rommet er så lite at det er klin umulig å få en lang kost, som er lang nok, inne på rommet!!! Altså å få den ned på bakkenivå for så å få den under senga Døren går ikke helt opp heller Så det er ett punkt på noen få cm som er klin umulig å nå, med både støvsuger, vaskekost, hendene.. ja alt. Må vente til pus flytter på det slik at jeg får tak i det. Verste var da monsteret stjal et rundstykke, og la ifra seg halvparten under senga. Da måtte pappa komme å demontere senga for å få tak i den, før den ble dårlig og det hele endte opp med maur på soverommet Så ja, nå så er døra alltid lukket, slik at monsteret ikke skal få til å gjemme mat under senga, den lille tyven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 22. juni 2015 #8 Del Skrevet 22. juni 2015 Hybelkaniner x) Kanskje en sokk, oftest når jeg mister ting og ikke finner de igjen, så har de på en eller annen måte forsvunnet under senga til tross for at jeg brukte den tingen f.eks. på kjøkkenet... Hm...merkelig.. x) Skjenne til den!!! Jeg mistet fjernkontrollen til TV'en en gang. Bor i en leilighet alene med en katt. Vær gang pus tullet og lekte på soverommet, så skiftet TV'en kanal! Også når jeg la meg i sengen, for hvem gidder å slå av TV'n ved å trykke på selve TV'n? ikke jeg Og vær gang, så skiftet det kanal. Fikk dyttet sengen noen få cm å der lå fjernkontrollen! Mellom sengen og veggen... og Tv'en står på stuen, og jeg har aldri med meg fjernkontrollen noen steder!!! Beskyldte broren min (som bor like i nærheten) for å ha tatt den å tullet med meg, ved å skifte kanal. Hvordan den endte opp der, er et mysterium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2015 #9 Del Skrevet 22. juni 2015 Hattifnatter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 22. juni 2015 #10 Del Skrevet 22. juni 2015 Har kontinentalseng, så det er nok bare gulv under senga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 22. juni 2015 #11 Del Skrevet 22. juni 2015 Boksen med det rare i, en hel dyrehage av hybelkaniner og en gammel laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Del Skrevet 22. juni 2015 Ingenting. Senga står på en "ramme" så det er helt tett under senga. Anonymous poster hash: 5434c...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Del Skrevet 22. juni 2015 Ingenting. Senga står på en "ramme" så det er helt tett under senga. Anonymous poster hash: 5434c...e0d Ingenting. Senga står på en "ramme" så det er helt tett under senga. Anonymous poster hash: 5434c...e0d Samme her. Er vel en sånn kontinentalseng. Samler seg overraskende lite støv der også Anonymous poster hash: 1241d...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. juni 2015 #14 Del Skrevet 22. juni 2015 Busemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. juni 2015 #15 Del Skrevet 22. juni 2015 Støv, støv og enda mer støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 22. juni 2015 #16 Del Skrevet 22. juni 2015 en hel haug med hybelkaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #17 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva er det jeg ikke har under sengen? Lysbilder, innrammede bilder, duker, pledd, sengetøy, foten til tven, en laptop og MASSE støv. ..Anonymous poster hash: 628d5...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 22. juni 2015 #18 Del Skrevet 22. juni 2015 Veødig mange og store støvdotter så jeg i dag! Må ta en prat med vikaren til vår faste vaskehjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #19 Del Skrevet 22. juni 2015 Ingenting, eventuelt noen støvdotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. juni 2015 #20 Del Skrevet 22. juni 2015 Laptop, klær, sko, en liten høytaler, vesker, bøker, gamle aviser, støv, batteri, lypsyl, toalettvekse, eh ja......Finner stadig nye ting. Orker ikke rydde opp i det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå