Gå til innhold

Han skrev dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ønsker ikke å utdype for mye her. Har følt at vi har hatt noe, og sist helg oppførte han seg som kjæresten min, også blandt vennene sine. Han virker interessert som en kjæreste når vi møtes, da er det ikke rettferdig hvis han holder på med andre samtidig. Da er han ute av livet mitt!

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

 

Ham oppfører jo seg som en kjæreste når han sender deg en slik melding som i hovedinnlegget? 

Anonymous poster hash: 2859f...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som mitt forrige forhold. Mine mistanker om at han surfet på nett, men nektet. Men når jeg laget meg falsk profil og han tok kontakt med én gang...da måtte han innrømme at han skrev med fremmede jenter, visstnok fordi han ikke kunne snakke med meg. Hvorfor ikke?? Det kunne han ikke forklare helt. Men han lovet å slutte. Testet ham etter to mnd, og igjen , han tok kontakt med "meg". Så da var det på hue og ræva ut, enten eller.... Selv om det muligens var uskyldig prat...er man i et forhold så er man i et forhold....ikke i et forhold med frynsegoder på si...han var ikke glad nok i meg bare, grei å ha, men ikke stort mer enn det....

Anonymous poster hash: 4942e...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Her er det nok psykiatri i bildet for begge parter, regner jeg med?

 

Ts du burde sagt noe om din diagnose i startinnlegget! Går ut fra at det dreier seg om paranoid schizofren for din del, og angst for hans del? 

 

Går du i behandling og får du medisinering?

Hva med mannen, gjør han det?

 

 

Anonymous poster hash: d75e6...dc8

 

 

En skal være veldig forsiktig med å sykeliggjøre personer. Dette er nemlig sårt. En skal videre være veldig forsiktig med å diagnostisere personer. For dette kreves det nemlig kompetanse. Noe jeg ser du ikke besitter ut fra det jeg har observert. 

 

 

Kjære TS

 

Dette er rent galskap. Jeg ser du er klok, og ser dette: Du gir selv uttrykk for dette i dine mange innlegg. Men av forskjellige grunner klarer du ikke å gi slipp. Grunnene er mange: Det er måten han kontrollerer deg på: 

Utallige utroskap og med et par håndskrevne brev, ord som: " Du er spesiell " og du er solgt. Du tilgir. Gang på gang. Dette har han holdt på med i hele 4 lange år. 

Tolkninger du forsøker å gjøre rundt mobil en kveld. Ikke gå der. Alt dette omhandler mind controll: leke med ditt hode, få det til å vandre. Han har deg akkurat der han vil ha deg. Gi slipp. 

 

Tiden er inne for å vise hvem som har kontrollen: 

He needs to leave.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal være veldig forsiktig med å sykeliggjøre personer. Dette er nemlig sårt. En skal videre være veldig forsiktig med å diagnostisere personer. For dette kreves det nemlig kompetanse. Noe jeg ser du ikke besitter ut fra det jeg har observert. 

 

 

Kjære TS

 

Dette er rent galskap. Jeg ser du er klok, og ser dette: Du gir selv uttrykk for dette i dine mange innlegg. Men av forskjellige grunner klarer du ikke å gi slipp. Grunnene er mange: Det er måten han kontrollerer deg på: 

Utallige utroskap og med et par håndskrevne brev, ord som: " Du er spesiell " og du er solgt. Du tilgir. Gang på gang. Dette har han holdt på med i hele 4 lange år. 

Tolkninger du forsøker å gjøre rundt mobil en kveld. Ikke gå der. Alt dette omhandler mind controll: leke med ditt hode, få det til å vandre. Han har deg akkurat der han vil ha deg. Gi slipp. 

 

Tiden er inne for å vise hvem som har kontrollen: 

He needs to leave.

Takk for svar. Høres ut som du vet  alt sånn som du skriver, men det glr du jo ikke. Du nevner "utallige utroskap", og skriver som han ikke har ment noe av det han har sagt? Du kan fint komme med innspill, og det setter jeg pris på, men du sitter ikke på hele historien. Jeg har heller ikke skrevet masse om han som du her påpeker. Du skriver at "jeg er solgt" og bla,bla, bla...Det er JEG som har holdt en viss avstand til han hele veien, og det er mest HAN som har kommet tilbake! 

 

Når det gjelder å ha kontrollen, har vi begge det, er vel derfor vi ikke kommer noen vei. Vi steiler mot hverandre! 

 

Beklager, men følte for å kommentere, fordi du beskriver det ikke slik jeg opplever det.

Det du har rett i, er mistillit jeg har til han. Men det har og gjort at jeg holder avstand, noe som har vært frustrerende for han OG meg.

 

Tolker du at han så noen andre ( dame ) på lørdag? 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til han noen mld ikveld, hvordan jeg opplevde det som skjedde , at han lyver og at jeg ikke kan stole på han. Skrev og at det var over mellom oss og at han får hente det som er sitt. Han har selvsagt ikke respondert og forventer det ikke heller. Kjenner jeg er så sint på han!

 

 

Ts



Anonymous poster hash: b95e3...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til han noen mld ikveld, hvordan jeg opplevde det som skjedde , at han lyver og at jeg ikke kan stole på han. Skrev og at det var over mellom oss og at han får hente det som er sitt. Han har selvsagt ikke respondert og forventer det ikke heller. Kjenner jeg er så sint på han!

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Har du og/eller han en diagnose?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du og/eller han en diagnose?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

Synes han har psykopatiske trekk.

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han har psykopatiske trekk.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Hvilke trekk er det han har som gjør at du synes det?

Anonymous poster hash: d06f9...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du elsker deg selv så holder du deg unna ham og dette galskapet.

 

4 år, det er ikke noe annet enn en tragedie.



Anonymous poster hash: f0998...0c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke trekk er det han har som gjør at du synes det?

Anonymous poster hash: d06f9...f6f

Synes han kan mangle empati. F.eks da vi hadde avtale i helga. Han tok initiativ til avtalen, men ble bare borte uten å gi lyd før etter kl 23 på kvelden, og så komme med løgner.

Men jeg liker ikke blande inn diagnoser. Vi er alle sammensatte, spesielt når det kommer til følelser.

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du elsker deg selv så holder du deg unna ham og dette galskapet.

 

4 år, det er ikke noe annet enn en tragedie.

Anonymous poster hash: f0998...0c8

 

Det er flere her som har kommet med ting som ikke stemmer. Det har vært mye av/på, så feil å beskrive det sånn som du gjør.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mitt forrige forhold. Mine mistanker om at han surfet på nett, men nektet. Men når jeg laget meg falsk profil og han tok kontakt med én gang...da måtte han innrømme at han skrev med fremmede jenter, visstnok fordi han ikke kunne snakke med meg. Hvorfor ikke?? Det kunne han ikke forklare helt. Men han lovet å slutte. Testet ham etter to mnd, og igjen , han tok kontakt med "meg". Så da var det på hue og ræva ut, enten eller.... Selv om det muligens var uskyldig prat...er man i et forhold så er man i et forhold....ikke i et forhold med frynsegoder på si...han var ikke glad nok i meg bare, grei å ha, men ikke stort mer enn det....

Anonymous poster hash: 4942e...531

Takk for svar. Hvor tenkte du spesielt at det minnet om han du så? Tror du din fortsatt er sånn, at det er endel av hans karaktertrekk? Evt at han ikke er sånn med ei anna dame?

 

Utifra det jeg fortalte om helgen, der han bare ble borte og var med en "kompis", tenker du at han da så ei dame? Det er i tilfelle så vondt å tenke på :(Han ga bare blaffen i avtalen med meg, men dro ut med noen andre! Kunne jo vært en kompis, men har dårlig magefølelse. Han ringte jo ca kl 23, og mld meg, men løy jo tydelig når han sa at han hadde glemt mobilen og at den var lydløs...

 

Da jeg skrev ikveld at han har latet som jeg har vært den eneste, men tydligvis løyet om det, svarer han ingenting. Er det et tegn på at han er skyldig? Ville han ikke prøvd å forklare seg hvis han ikke hadde noe å skjule?

 

 

Ts

 

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS' kjæreste har ikke gjort dette. Hun inbiller seg at han gjør noe galt hele tiden når sannheten er at hun klikker i vinkel fordi han ikke svarer på telefon eller SMS med en gang og beskylder ham for utroskap uten grunn konstant. 

Anonymous poster hash: e6d3f...849

 

Hvordan kan du vite hva som er sant? Han løy jo til meg om at han glemte mobilen som attpåtil var på lydløs...Er ikke det grunn nok for å bli skeptisk? Vi hadde en avtale han bare ble borte ifra, og han løy om årsaken. Hallo!

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du vite hva som er sant? Han løy jo til meg om at han glemte mobilen som attpåtil var på lydløs...Er ikke det grunn nok for å bli skeptisk? Vi hadde en avtale han bare ble borte ifra, og han løy om årsaken. Hallo!

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Hvorfor gidder du dette her ts???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 4 år siden var kjæreste med en som oppførte seg likt som din kjæreste. Han satt konstant på Facebook, skrev meldinger til jenter hele tiden og fikk ofte telefoner fra de. Det gjorde jo meg ekstremt sjalu og jeg endte da opp med å snike på hans Facebook. Jeg hadde rett i min mistanke, han skrev seksuelt med flere jenter og dette var jenter jeg vet han hadde hatt forhold til tidligere. Han fikk mange mystiske telefoner på kvelden/natten og snek seg unna så jeg ikke skulle høre. Det var den samme jenten som ringte han hele tiden. Sjalusien min tok overhånd og det ble slutt mellom oss. Etter kort tid fikk jeg høre fra mine søstre og mamma som var venn med han på Facebook at han hadde funnet seg en ny. Dette var jenten han hadde "mystiske" telefonsamtaler med jevnlig. Jeg er veldig glad jeg kom meg vekk fra han. Nå har jeg en fantastisk samboer som er helt motsatt av min eks-kjæreste :)

Håper du tar det rette valget!

Jeg har ikke sett han holde på som din gjorde, men godt mulig han gjør det når vi ikke er sammen. Men jeg tok han i å chatte seint, selv om han sa han aldri chattet, og han blokkerte meg en gang, og har siden vært blokkert. Vet ikke om det er tegn nok, men det er flere ting som gjør at jeg er skeptisk til han. Han har hele tiden klaget på at jeg holder avstand, men så lenge han aldri gir meg en følelse av at han er til å stole på, trekker jeg meg. Men nå har jeg sagt at det er ikke mer. Det som skjedde i helga gjorde at jeg klarer ikke se han.

 

Er din eks fortsatt sammen med henne? Var han sammen med henne under hele forholdet deres? Møtte han evt henne før deg?

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du dette her ts???

Gidder hva? Jeg har sagt til han at det er ikke mer mellom oss. Jeg bare prøver å finne noen svar til hvorfor og hva. Det hjelper meg til å prøve å gå videre.

 

Vi har hatt en spesiell kontakt, tross alt dette. 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gidder hva? Jeg har sagt til han at det er ikke mer mellom oss. Jeg bare prøver å finne noen svar til hvorfor og hva. Det hjelper meg til å prøve å gå videre.

Vi har hatt en spesiell kontakt, tross alt dette.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

I 4 år har du klamret deg fast i denne gutten på jakt etter kjærlighet. Han har vært fram og tilbake og akkurat når du vil gi opp har han gitt deg håp og du faller tilbake på de samme sporene. Vi skal ikke mer enn noen dager tilbake der hvor du gjorde det slutt før dette. Hva skjedde? Han tok kontakt og ville møte deg. Det som skjedde da var at du glemte på en måte at du hadde gjort det slutt et par dager i forveien. Da var det på en måte glemt. Han gav deg nok et håp og du bet på atter engang. Han stilte ikke opp som du skrev og ja det er dårlig gjort ovenfor deg. Men atter igjen viser dette igjen at han bare holder deg på gress og leker med deg. Om noen dager vil han mest sannsynlig ta kontakt igjen å komme med gloser om at du er spesiell eller lignende. Mest sannsynlig vil du falle for det igjen. Du vil falle tilbake i samme mønster gang på gang om du ikke Gjør endringer. Du burde gå gjennom dette... eller gjøre følgende.

1. Slett, og blokker både nr og navn på mobil og alle sosiale medier.

2. La være å svare når han ringer eller sender sms. Ikke skriv eller ring til han eller uansett hva det er.

3. Ikke la han ha makt over deg. En sms du svarer på er det kun han som vinner på.

4. Se at det ikke blir dere to.

5. Han er destruktiv for deg

6. Du stoler ikke på han

7. Du kan finne bedre og en snill mann

8. Vær gjerne sint på det han har gjort men prøv å gi litt faen og ikke fortell hvor sint du er til han. Jeg bryr meg ikke holdningen fungerer fint ofte.

9. Ikke møt han.

10. Ikke snakk med venner av han for å høre om hvordan han har det.

Du må videre. Ved hver kontakt så vinner han, ikke du. Du snakker noe om spesiell kontakt, men kanskje dette er noe du tror på. Kanskje dette ikke er spesielt for han i det hele tatt. Uansett noen ganger er det beste å ikke få svar. Det er heller bedre å bare komme seg videre fra folk som behandler enn som søppel. Du har fått svarene dine. Han er ikke til å stole på. Og uansett om han har andre eller ikke så stoler du så lite på han at et forhold mellom dere to er dødt i lengden uansett. Du kaster bort mange verdifulle år av livet ditt på han her. Det er på tide å snu og gå den andre veien. Vekk fra han og finn heller en fyr som du kan stole på.

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Takk for svar. Høres ut som du vet  alt sånn som du skriver, men det glr du jo ikke. Du nevner "utallige utroskap", og skriver som han ikke har ment noe av det han har sagt? Du kan fint komme med innspill, og det setter jeg pris på, men du sitter ikke på hele historien. Jeg har heller ikke skrevet masse om han som du her påpeker. Du skriver at "jeg er solgt" og bla,bla, bla...Det er JEG som har holdt en viss avstand til han hele veien, og det er mest HAN som har kommet tilbake! 

 

Når det gjelder å ha kontrollen, har vi begge det, er vel derfor vi ikke kommer noen vei. Vi steiler mot hverandre! 

 

Beklager, men følte for å kommentere, fordi du beskriver det ikke slik jeg opplever det.

Det du har rett i, er mistillit jeg har til han. Men det har og gjort at jeg holder avstand, noe som har vært frustrerende for han OG meg.

 

Tolker du at han så noen andre ( dame ) på lørdag? 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

 

Jeg ser du fremdeles er under kontroll, og ikke vil gi slipp. Jeg nevner " utallige utroskap " utfra dine egne mistanker bla. denne av idag:

 

" Utifra det jeg fortalte om helgen, der han bare ble borte og var med en "kompis", tenker du at han da så ei dame? Det er i tilfelle så vondt å tenke på ",

og av de mange tidligere hvor du har mistenkt ham for å være utro utfra meldinger du har sett på nettet etc,  videre hovedinnlegget ditt hvilket er et tydelig beskjed om at han faktisk er utro mot deg. 

 

Hvorfor jeg skriver at han har skrevet ting han ikke har ment? Dette burde si seg selv: Når han sier fin-ord og samtidig ligger med andre bør dette være en indikator på at disse er tomme ord. Og du er solgt når du kjøper disse og tilgir, tar ham tilbake gang på gang.

 

Mitt forslag er fremdeles som sist. Slutt å slite deg ut med tolkning etter tolkning. 

Dette er galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts. Har lest hele tråden. Håper jeg snart leser at du har sluppet fri og har det bra. 



Anonymous poster hash: ed365...aca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan kan du vite hva som er sant? Han løy jo til meg om at han glemte mobilen som attpåtil var på lydløs...Er ikke det grunn nok for å bli skeptisk? Vi hadde en avtale han bare ble borte ifra, og han løy om årsaken. Hallo!

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

 

Løy til deg? Nå er det noe du innbiller deg igjen! Hva vet du om han faktisk glemte den eller løy om det? 

Det er du som er problemet her. Du overdriver, fantaserer, og anklager ham for å ha gjort ting han ikke har gjort hele tiden. Jeg forstår godt at han ikke orker å holde kontakt. Jeg tror det er langt mer som foregår når du sender meldinger enn hva du selv skriver. Det er nok ikke enkelte spørsmål slik som du fremstiller det i forbindelse med for eksempel helga. 

Anonymous poster hash: e6d3f...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...