Gjest Citronella Skrevet 18. juni 2015 #61 Skrevet 18. juni 2015 Normal hygiene er åpenbart et definisjonsspørsmål. For meg er det å vaske seg skikkelig og skifte truse hver dag. Anonymous poster hash: 90a34...76c Normal hygiene er også å skifte truse hver andre dag. Eller å dusje to ganger i uken. Mitt poeng er å avdramatisere avføring og svette. Det er hysterisk å påstå at man er smittefarlig med tarmbakterier og svette (!) om man ikke skifter truse daglig, eller dusjer hver andre dag. 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #62 Skrevet 18. juni 2015 Jeg bytter minst annenhver dag. Altså hver gang etter jeg har dusjet. Jeg har ikke utflod, og pleier ikke å få noe søl i trusa, men jeg kan skjønne at de som plages med slikt må bytte veldig ofte og bruke innlegg etc. Når det gjelder pakking til ferietur, tar jeg med meg alle mine gamle og utvaskede truser, som jeg hiver en etter en, og handler nye på feriestedet. Det er fine ferieminner! Anonymous poster hash: 7f972...a9e 2
Gjest gjestvest Skrevet 18. juni 2015 #63 Skrevet 18. juni 2015 Noen av disse innleggene må da være trolling. omg.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #64 Skrevet 18. juni 2015 Normal hygiene er også å skifte truse hver andre dag. Eller å dusje to ganger i uken. Mitt poeng er å avdramatisere avføring og svette. Det er hysterisk å påstå at man er smittefarlig med tarmbakterier og svette (!) om man ikke skifter truse daglig, eller dusjer hver andre dag. DIN mening. Min mening er at det er direkte ekkelt. Anonymous poster hash: 90a34...76c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #65 Skrevet 18. juni 2015 Nå er det vel også mange kvinner som må gå med innlegg i trusa til enhver tid.. Jeg er en av dem som har fått litt problemer med ufrivillig lekkasje innimellom etter mine barnefødsler. Bruker du "riktig" truseinnlegg, så er det ikke noe i veien for å bruke det hver dag. Må man så må man. Anonymous poster hash: c4dea...933
Million Skrevet 18. juni 2015 #66 Skrevet 18. juni 2015 Jeg ville aldri drømt om å gå ut døra og ut blant folk uten å ha tatt på meg rent undertøy den dagen. Truse er noe man bytter hver dag, akkurat som sokker. Man vil ikke gå rundt og lukte tåfis og uvasket rumpe... 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #67 Skrevet 18. juni 2015 Jeg ville aldri drømt om å gå ut døra og ut blant folk uten å ha tatt på meg rent undertøy den dagen. Truse er noe man bytter hver dag, akkurat som sokker. Man vil ikke gå rundt og lukte tåfis og uvasket rumpe... Flere vil visst det. Anonymous poster hash: 90a34...76c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #68 Skrevet 18. juni 2015 Sokker lukter jo ikke tåfis etter en dag 😂 Men Truse derimot.. Greit å skifte hver dag spør du meg Anonymous poster hash: 3b807...2e9
Gjest Citronella Skrevet 18. juni 2015 #69 Skrevet 18. juni 2015 DIN mening. Min mening er at det er direkte ekkelt. Anonymous poster hash: 90a34...76c Det er ikke MIN mening. Det er fakta. 3
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #70 Skrevet 18. juni 2015 Var en annen tråd: " Hvor ofte folk dusjet ". Var personer som skrev at de dusjet annen hver dag, og hver tredje dag. Er dette de samme personene som til og med går i de samme trusene? omg. Nemlig...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #71 Skrevet 18. juni 2015 Det er ikke MIN mening. Det er fakta. Okei, da får du vise meg disse faktaene. Men jeg håper uansett for din (og din partners!) del at det ikke er stringtruser du bruker flere dager på rad... Anonymous poster hash: 90a34...76c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #72 Skrevet 18. juni 2015 Okei, da får du vise meg disse faktaene. Men jeg håper uansett for din (og din partners!) del at det ikke er stringtruser du bruker flere dager på rad... Anonymous poster hash: 90a34...76c Anonymous poster hash: 49a8c...124
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #73 Skrevet 18. juni 2015 Okei, da får du vise meg disse faktaene. Men jeg håper uansett for din (og din partners!) del at det ikke er stringtruser du bruker flere dager på rad... Anonymous poster hash: 90a34...76c Anonymous poster hash: 49a8c...124
Gjest gjestvest Skrevet 18. juni 2015 #74 Skrevet 18. juni 2015 Nå så jeg for meg badeland, hotellbasseng, spa etc. No more never ever!
Gjest Citronella Skrevet 18. juni 2015 #75 Skrevet 18. juni 2015 Okei, da får du vise meg disse faktaene. Men jeg håper uansett for din (og din partners!) del at det ikke er stringtruser du bruker flere dager på rad...Anonymous poster hash: 90a34...76c Og hvor har jeg skrevet at jeg IKKE bytter truser eller dusjer daglig??? Jeg gjør det av velværegrunner, men ikke av hygienegrunner! Bakterier og hygiene kan jeg del om. Det er en del av medisinstudiet. 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #76 Skrevet 18. juni 2015 Skal til utlandet i 4 uker, og jeg suger virkelig til å pakke så da kommer jeg med dette dumme spm. Holder det med 12 truser til 4 uker eller er det altfor lite??? Pleier alltid å bruke innlegg og bytter truser hver 2-3 dag + at jeg har mulighet til å vaske trusene hele tida, så ja... Hehehe flaut Anonymous poster hash: 8347a...682 Om du ikke bytter truse hver dag, er det virkelig på tide å begynne med det, fysjameg altså. Men ok, har du med 12 stk er det bok når du har mulighet til å vaske dem. Anonymous poster hash: 90594...dbc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #77 Skrevet 18. juni 2015 Og hvor har jeg skrevet at jeg IKKE bytter truser eller dusjer daglig??? Jeg gjør det av velværegrunner, men ikke av hygienegrunner! Bakterier og hygiene kan jeg del om. Det er en del av medisinstudiet. Enig i det. Er det virkelig noen som går rundt å lukter rumpe etter 1 dag? Da får de ta seg en tur til lege. Anonymous poster hash: b0642...eed 3
Gjest Citronella Skrevet 18. juni 2015 #78 Skrevet 18. juni 2015 Enig i det. Er det virkelig noen som går rundt å lukter rumpe etter 1 dag? Da får de ta seg en tur til lege. Anonymous poster hash: b0642...eed Ja, ikke bare det. Men noen mener det også er smitte forbundet med det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #79 Skrevet 18. juni 2015 Ja, ikke bare det. Men noen mener det også er smitte forbundet med det. Vel, tarmbakterier kan forville seg opp steder de ikke bør være. Anonymous poster hash: 90a34...76c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #80 Skrevet 18. juni 2015 Og hvor har jeg skrevet at jeg IKKE bytter truser eller dusjer daglig??? Jeg gjør det av velværegrunner, men ikke av hygienegrunner! Bakterier og hygiene kan jeg del om. Det er en del av medisinstudiet. Da bør du vite at bakteriene koser seg i et uvaska underliv, bæsjing og tissing gjør alle hver dag... Anonymous poster hash: 90594...dbc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå