Gå til innhold

Er det nok med 12 truser?

Fremhevede innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Var en annen tråd: " Hvor ofte folk dusjet ". Var personer som skrev at de dusjet annen hver dag, og hver tredje dag. Er dette de samme personene som til og med går i de samme trusene? omg.   :sjokkert:

:fnise:

Hva må man dusje hver dag nå også? Altså, bytter truse hver dag, sånn er jeg oppdratt og jeg dusjer kroppen hver dag også (Ikke håret fordi håret mitt må rettes, og det kan jeg ikke gjøre hver dag), men altså, det er ikke uhygienisk å dusje annenhverdag. Har skjedd jeg ikke har dusja hver dag før, når jeg har hvert syk eller lignende...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her, greit tusen takk. Jeg visste ikke at det ikke var bra med innlegg, men da skal jeg nok slutte med dette!

Anonymous poster hash: 8347a...682
Skrevet

1. Det var meninga at jeg skulle få svar på om 12 truser er nok, ikke få høre om det er ekkelt eller ikke å bruke samme truse i 2 dager.

2. Kanskje jeg skal bytte truse hver dag, jeg trodde ærlig det var helt vanlig å bare bytte truse annenhver dag, men hvis ikke så oki, da har jeg lært noe

Da får det holde med 12 truse, så bare vasker jeg dem der nede.

Du har fått svar på om 12 truser er nok.

Det er ikke nok hvis du ikke skal vaske de flere ganger underveis.

Og det er vanlig å bytte hver dag.

Når jeg er på ferie bruker jeg ofte to om dagen. En som jeg tar på om morningen og en som jeg tar på på ettermiddag/kveld når jeg kommer ut av dusjen før vi skal ut å spise eller lignende. Kunne aldri tatt på brukt truse etter at jeg har dusjet før middag eller lignende:)

Og ja, jeg har ekstremt mange truser med på ferie:P

• Liker 3
Skrevet

Slapp av da folkens..... Jeg klarer fint å ta vare på min egen hygiene, selv om jeg ikke bytter truse hver dag. Blir dere beroliget hvis jeg sier at jeg bytter annenhver dag?  :fnise:

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Hva må man dusje hver dag nå også? Altså, bytter truse hver dag, sånn er jeg oppdratt og jeg dusjer kroppen hver dag også (Ikke håret fordi håret mitt må rettes, og det kan jeg ikke gjøre hver dag), men altså, det er ikke uhygienisk å dusje annenhverdag. Har skjedd jeg ikke har dusja hver dag før, når jeg har hvert syk eller lignende...

Det er avhengig av jobb og aktiviteter, om det er hygienisk eller ikke. Selv klarer jeg ikke å sove uten å ha dusjet hver dag. 

Men sant: Det er ikke alle dager en kan dusje, eksempelvis om en er syk. 

Skrevet

Var en annen tråd: " Hvor ofte folk dusjet ". Var personer som skrev at de dusjet annen hver dag, og hver tredje dag. Er dette de samme personene som til og med går i de samme trusene? omg.   :sjokkert:

:fnise:

Nå er det vel sånn at det ikke er anbefalt å dusje hver dag, hverken for hår eller kropp. Eller badet for den del ;) Men bytte truser hver dag, det gjør jeg.

• Liker 7
Skrevet

Man er ikke nødt å dusje hver dag, og man kan fint gå rundt å bytte truse annenhverdag dersom man bruker truseinnlegg, selv om det kanskje ikke er helt optimalt. Det er faktisk ganske normalt. Slapp av folkens:)

• Liker 2
Skrevet

Billig å kjøpe ei bøtte og vaskepulver. Det gjorde iallefall jeg da jeg var på treningsferie sist. Vasket klær hver dag for hånd.

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Nå er det vel sånn at det ikke er anbefalt å dusje hver dag, hverken for hår eller kropp. Eller badet for den del ;) Men bytte truser hver dag, det gjør jeg.

Det er mye som anbefales av eksperter og div, men likevel spør min frisør hver eneste gang hva det er jeg gjør med mitt hår som gjør at det er så tykt og glansfullt. Samme gjelder min hud: Jeg blir til stadig spurt om hva slags kremer jeg bruker: Jeg bruker ingen. 

Jeg har aldri fulgt anbefalinger, eller brukt tusener på hår og kosmetikk. 

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Du har fått svar på om 12 truser er nok.

Det er ikke nok hvis du ikke skal vaske de flere ganger underveis.

Og det er vanlig å bytte hver dag.

Når jeg er på ferie bruker jeg ofte to om dagen. En som jeg tar på om morningen og en som jeg tar på på ettermiddag/kveld når jeg kommer ut av dusjen før vi skal ut å spise eller lignende. Kunne aldri tatt på brukt truse etter at jeg har dusjet før middag eller lignende:)

Og ja, jeg har ekstremt mange truser med på ferie:P

Ts her; Jeg bytter truse hver gang etter at jeg har dusja selv, jeg dusjer annen hver dag, og dermed bytter truse annen hver dag, men jeg får vel gjøre om på den rutinen

• Liker 2
Skrevet

Ts her; Jeg bytter truse hver gang etter at jeg har dusja selv, jeg dusjer annen hver dag, og dermed bytter truse annen hver dag, men jeg får vel gjøre om på den rutinen

Greit nok det, det gjør i bunn og grunn som du selv vil med, men når du er på ferie dusjer du kanskje litt oftere enn hjemme fordi du er mer ute i sola å svetter, eller er ute å beveger deg hele dagen osv:)

Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg ble litt satt ut av at folk ikke bytter truse hver dag... Så da vasker du deg ikke nedentil hver dag heller?  :sjokkert:  I syden er det jo ekstra varmt og klamt, og på grunn av saltvann osv dusjer man jo gjerne hver dag. Da er det vel deilig med en ren truse? 

Endret av urenluren
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ble litt satt ut av at folk ikke bytter truse hver dag... Så da vasker du deg ikke nedentil hver dag heller?  :sjokkert:  I syden er det jo ekstra varmt og klamt, og på grunn av saltvann osv dusjer man jo hjerne hver dag. Da er det vel deilig med en ren truse?

TS skal til utlandet . Står ingenting om syden. Eller at det blir varmt klima .

Anonymous poster hash: c91b4...523

Skrevet

TS skal til utlandet . Står ingenting om syden. Eller at det blir varmt klima .

Anonymous poster hash: c91b4...523

Endrer fortsatt ikke min mening. Jeg hadde følt meg skitten om jeg ikke skiftet undertøy daglig, eller vasket meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter truse annenhver dag. Synes ikke jeg er ekkel.
Noen her inne er jo helt hysteriske.

Anonymous poster hash: e5ac2...919
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ble litt satt ut av at folk ikke bytter truse hver dag... Så da vasker du deg ikke nedentil hver dag heller?  :sjokkert:  I syden er det jo ekstra varmt og klamt, og på grunn av saltvann osv dusjer man jo hjerne hver dag. Da er det vel deilig med en ren truse? 

Dusje hjernen hver dag?  :fnise:

Anonymous poster hash: 446bd...816

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids vaske de enten selv med biotex eller levere de til hotellets vaskeri hvis det ikke er nok. 

Anonymous poster hash: b4dcf...84c
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man bruker dem på vranga, varer de dobbelt så lenge.

Anonymous poster hash: 80f1f...16b

• Liker 2
Skrevet

Dusje hjernen hver dag?  :fnise:

Anonymous poster hash: 446bd...816

Haha, viktig med et rent sinn  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke tenke på hvordan noen av disse trusene lukter.

Anonymous poster hash: 90a34...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...