Gå til innhold

Er det nok med 12 truser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde tatt med 12 truser, og vasket dem for hånd :) Ikke noe fan av å ta med for mye på ferie :P Pakker alltid halv koffert, blir jo ofte til at jeg kjøper noe der jeg er også. Men å kjøpe truser har jeg dårlig erfaring med, da sømmene er vonde og vanskelig å beregne str. når man er i utlandet. Bruker L her, og kjøpte XXL i Thailand, det ble IKKE bra, altfor små!

Husk å ta med truser til antrekket :P DET bruker jeg å glemme. Ikke så kult med hvit kortbukse og fargede/mørke truser :P Så hvite/hudfargede er blitt favorittene på ferie :D

Ellers så bytter jeg truse hver dag, dusjer annenhver. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg godt med klut og vann (Ansikt, under armer, brystkasse, nedentil) :) Slik er jeg opplært ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bytter jeg hver dag, selv om jeg bruker innlegg enkelte dager. Tar alltid med noen ekstra par itilfelle uhell, eller et eller annet. Truser tar lite plass, så hvorfor ikke bare være sikker med akkurat dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er avhengig av jobb og aktiviteter, om det er hygienisk eller ikke. Selv klarer jeg ikke å sove uten å ha dusjet hver dag. 

Men sant: Det er ikke alle dager en kan dusje, eksempelvis om en er syk. 

Må bare spørre deg - og selvfølgelig andre i tråden. 

Det er jo delte meninger om det er uhygenisk eller ikke å ikke skifte truse hver dag. Og noen av dere må dusje hver dag for å føle seg rene.

Hvordan gjør derer det etter dobesøk? Hovedsakelig ve dnummer 2. Tørker dere bare med  dopapir? 

Anonymous poster hash: e367b...91f

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo delte meninger om det er uhygenisk eller ikke å ikke skifte truse hver dag. Og noen av dere må dusje hver dag for å føle seg rene.

Hvordan gjør derer det etter dobesøk? Hovedsakelig ve dnummer 2. Tørker dere bare med  dopapir? 

Dusjer du deg seriøst hver gang du har gjort nummer 2? 

Anonymous poster hash: b0642...eed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke tenke på hvordan noen av disse trusene lukter.

Anonymous poster hash: 90a34...76c

:laugh:

Anonymous poster hash: 49a8c...124

Gjest Citronella
Skrevet

Hvordan gjør derer det etter dobesøk? Hovedsakelig ve dnummer 2. Tørker dere bare med dopapir?

Jeg tørker meg kun med toalettpapir, ja. Om du må dusje etter å ha hatt avføring, må du ta en runde med kostholdet ditt. En sunn avføring er glatt, og etterlater ikke spor, og endetarmen er en lukkemuskel.

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Var en annen tråd: " Hvor ofte folk dusjet ". Var personer som skrev at de dusjet annen hver dag, og hver tredje dag. Er dette de samme personene som til og med går i de samme trusene? omg.   :sjokkert:

:fnise:

Jeg dusjer annenhver dag. Jeg vasker meg hver eneste dag, og ny truse, topp og sokker skiftes hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke tenke på hvordan noen av disse trusene lukter.

De kan sikkert selges på Internett til en ganske fin pris:P

Anonymous poster hash: 9c35d...c11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hysteriske folk!

Jeg ville hatt med fem truser, og ja, jeg bruker også truseinnlegg og har gjort det i minst 30 år. Har ikke tatt skade av det. Dusjer kjapt under armene og nedentil daglig, skifter innlegg og tar på samme trusa. Nei, den lukter ikke og det blir ikke flekker i den med truseinnlegg. Sover ikke med truse da, så da får jeg luftet rumpa.

Anonymous poster hash: abbf7...aad
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hysteriske folk!

Jeg ville hatt med fem truser, og ja, jeg bruker også truseinnlegg og har gjort det i minst 30 år. Har ikke tatt skade av det. Dusjer kjapt under armene og nedentil daglig, skifter innlegg og tar på samme trusa. Nei, den lukter ikke og det blir ikke flekker i den med truseinnlegg. Sover ikke med truse da, så da får jeg luftet rumpa.

Er du så lat at du heller bruke truseinnlegg enn å skifte truse hver dag?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hysteriske folk!

Og den lukter nok, du legger nok bare ikke merke til det selv. Underlivet er f.eks. et område på kroppen hvor man svetter mye.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var vanlig å bytte truse annenhver dag? Og hva er så uhygienisk med det når jeg bruker innlegg? 

Anonymous poster hash: 8347a...682

Trodde det var barnelærdom at truser byttes hver dag, jeg.

12 truser bør forøvrig være nok om du har mulighet til å vaske klær underveis.

Anonymous poster hash: 8fa56...0c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på meg selv som ganske avslappet, men å bytte truse sjeldnere enn hver dag er utenkelig.

Anonymous poster hash: a089e...496
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og den lukter nok, du legger nok bare ikke merke til det selv. Underlivet er f.eks. et område på kroppen hvor man svetter mye.

Samt et fuktig og varm miljø er jo for et eldorado å regne for tarmbakterier.

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Her i denne trusedebatten er det mange som misforstår:

Å dusje og skifte truse daglig har mer med velvære å gjøre, enn hygiene

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her i denne trusedebatten er det mange som misforstår:

Å dusje og skifte truse daglig har mer med velvære å gjøre, enn hygiene

Tarmbakterier og svette er altså ikke noe å bry seg om?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bytter du ikke truse hver dag? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ae1da...fb1

Er da absolutt ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: 5ca2c...901

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ingen her som virkelig har vært ute å reist eller vært på lange fjellturer hører jeg. 

Hadde tatt med meg for en uke og vaska når det trengtes.

Anonymous poster hash: 78772...115
  • Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Tarmbakterier og svette er altså ikke noe å bry seg om?

Tarmbakterier og avføring er sjelden farlig om man har normal hygiene. Og normal hygiene er ikke sagt å være daglig eller flere ganger om dagen dusjing og vask. Svette kan lukte, men er ikke farlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tarmbakterier og avføring er sjelden farlig om man har normal hygiene. Og normal hygiene er ikke sagt å være daglig eller flere ganger om dagen dusjing og vask. Svette kan lukte, men er ikke farlig.

Normal hygiene er åpenbart et definisjonsspørsmål. For meg er det å vaske seg skikkelig og skifte truse hver dag.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...