Gå til innhold

Er det nok med 12 truser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til utlandet i 4 uker, og jeg suger virkelig til å pakke så da kommer jeg med dette dumme spm. 

Holder det med 12 truser til 4 uker eller er det altfor lite??? Pleier alltid å bruke innlegg og bytter truser hver 2-3 dag + at jeg har mulighet til å vaske trusene hele tida, så ja... Hehehe flaut :fnise:

Anonymous poster hash: 8347a...682
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytter du ikke truse hver dag? :sjokkert:

Anonymous poster hash: ae1da...fb1
  • Liker 21
Skrevet

Burde holde ja....  :fnise: Hvis ikke, så kan du vel alltid kjøpe flere der du er...  :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Gjør ikke jeg heller.... Er ikke uhygenisk eller grisete av den grunn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg syns ikke det er behov for det når jeg bruker innlegg hver dag hehehe

• Liker 1
Skrevet

Når jeg leste første del tenkte jeg 'Joda, burde jo være nok om hun skal vaske alle klærne sine halveis.' Serisøst, å bytte undertøy hver  dag er vel et minimun av hygiene man lærer seg som barn? Fysj

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det synes jeg.

• Liker 14
Skrevet

Jo, det synes jeg.

Vel, da får du synes det da. Jeg mener jeg ikke er uhygienisk :) 

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste første del tenkte jeg 'Joda, burde jo være nok om hun skal vaske alle klærne sine halveis.' Serisøst, å bytte undertøy hver  dag er vel et minimun av hygiene man lærer seg som barn? Fysj

Trodde det var vanlig å bytte truse annenhver dag? Og hva er så uhygienisk med det når jeg bruker innlegg? 

Gjest gjestvest
Skrevet

Å gå med innlegg hørtes ubehagelig ut, spesielt om man er på ferie. Jeg hadde heller gått uten innlegg, og vasket trusene. 

AnonymBruker
Skrevet

Å gå med innlegg hørtes ubehagelig ut, spesielt om man er på ferie. Jeg hadde heller gått uten innlegg, og vasket trusene. 

Hehehe har blitt vandt til det, men er enig i at det kan være slitsomt. Og forresten, har så klart tenkt til å vaske trusene

AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert:  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 49a8c...124

• Liker 3
Skrevet

Hvis du skal vaske de, ja. Hvis ikke, nei.

Og jo, dere er uhygeniske hvis dere ikke bytter truse hver dag..

• Liker 8
Skrevet

Er det ikke bedre å bare bytte truse hver dag, enn å gå med innlegg? :vetikke:  Hadde ikke falt meg inn å bruke samme truse flere dager.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

1. Det var meninga at jeg skulle få svar på om 12 truser er nok, ikke få høre om det er ekkelt eller ikke å bruke samme truse i 2 dager.

2. Kanskje jeg skal bytte truse hver dag, jeg trodde ærlig det var helt vanlig å bare bytte truse annenhver dag, men hvis ikke så oki, da har jeg lært noe

Da får det holde med 12 truse, så bare vasker jeg dem der nede. 

• Liker 4
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ta med ren truse til hver dag med mindre du har mulighet til å vaske tøy dit du skal.

Gjest gjestvest
Skrevet

Var en annen tråd: " Hvor ofte folk dusjet ". Var personer som skrev at de dusjet annen hver dag, og hver tredje dag. Er dette de samme personene som til og med går i de samme trusene? omg.   :sjokkert:

:fnise:

Skrevet

Hvis du har mulighet til å vaske så holder det med 12 truser. Personlig ville jeg heller ha vasket hyppigere og kuttet ut truseinnlegg pga sånne innlegg ikke er bra å bruke i lengden pga bakteriefloraen nedentil (fort gjort å få økt utflod pga det blir veldig tett klima).

Ang trusebytting så ble jeg oppdratt til å vaske meg nedentil og bytte truse hver dag, det samme har jeg videreført til mine barn. 

• Liker 5
Gjest gjestvest
Skrevet

1. Det var meninga at jeg skulle få svar på om 12 truser er nok, ikke få høre om det er ekkelt eller ikke å bruke samme truse i 2 dager.

2. Kanskje jeg skal bytte truse hver dag, jeg trodde ærlig det var helt vanlig å bare bytte truse annenhver dag, men hvis ikke så oki, da har jeg lært noe

Da får det holde med 12 truse, så bare vasker jeg dem der nede. 

Det holder med 12.  :)

AnonymBruker
Skrevet

Å gå med truseinnlegg hele tiden er ikke bra for underlivet, det blir for "tett". Bytte truse hver dag er vanlig ved opplæring i hygene.

Når du kan vaske unederveis så trenger du ikke ha med deg så mye...

Anonymous poster hash: 10f62...464

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...