Gå til innhold

Kyss etter oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, men etter jeg møtte min nåværende partner har vi begge innrømt at vi har blitt litt vel skitne i senga. Jeg har sugd han etter analsex og etter vanlig sex når jeg hadde mensen, han slikker meg etter sex og vi kliner etter han har kommet i munnen min. Vi tenner så mye på hverandre at vi ikke bryr oss om hygiene. Etter akten dusjer og pusser vi tenna om vi føler behov for det uansett.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt gjør man det. Ekstra sexy med munnen full av sæd. ;)

Nåh, FULL av sæd, jeg vet ikke. Men litt diskret spermaånde bør ikke legge noen demper på klininga.

Skrevet

Nåh, FULL av sæd, jeg vet ikke. Men litt diskret spermaånde bør ikke legge noen demper på klininga.

tsk, det er råsexy når mannen ikke er litt redd sin egen sæd.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Smaken på sæd er jo ikke ille overhodet.....det er litt værre med konsistensen. Skjønner godt at mange kvinner vil unngå å få det i munnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke, men etter jeg møtte min nåværende partner har vi begge innrømt at vi har blitt litt vel skitne i senga. Jeg har sugd han etter analsex og etter vanlig sex når jeg hadde mensen, han slikker meg etter sex og vi kliner etter han har kommet i munnen min. Vi tenner så mye på hverandre at vi ikke bryr oss om hygiene. Etter akten dusjer og pusser vi tenna om vi føler behov for det uansett.

Altså, det å suge etter analsex er ikke bare ekkelt, men direkte uhygienisk! Rester av avføring i munnen? Nei takk!

Anonymous poster hash: 18126...e25

• Liker 2
Skrevet

Smaken på sæd er jo ikke ille overhodet.....det er litt værre med konsistensen. Skjønner godt at mange kvinner vil unngå å få det i munnen.

Du, DET er forskjellig altså. Smaken. Noen smaker dritt, andre smaker helt ok.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja det stemmer nok det.....Min smakte ikke så mye sist jeg prøvde, men det ser så klissete og ekkelt ut, så på det grunnlaget forstår jeg godt at mange jenter missliker tanken på å ta det i munnen. Men personlig er jeg ikke redd for å kysse damen etter oralsex iallefall....:)

Skrevet

Altså, det å suge etter analsex er ikke bare ekkelt, men direkte uhygienisk! Rester av avføring i munnen? Nei takk!

Har du noensinne hatt analsex? Jeg doucher alltid ræva mi grundig før analsex, og har aldri opplevd avføringsrester på pikken etterpå. Om det hadde vært avføringsrester hadde jeg selvfølgelig aldri sugd han. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har kommet i munnen hennes vil jeg gjerne vente et lite minutt eller så slik at hun får lagd litt spytt og svelget en gang eller to til før det kysses. Har ikke sagt dette til henne, bruker bare kose med puppene hennes litt etterpå, så skjer det bare i mellomtiden :)

Anonymous poster hash: 42855...78c
Skrevet

Det skal visstnok ha mye med dietten å gjøre. Folk som spiser mye frukt og grønnsaker smaker mer fruktig, visstnok. Så om man lar seg observere med et glass ananasjuice når man er på sjekkern, så sender muligens det et signal. Men det er viktig å styre unna parasoll i glasset. Det sender FEIL signal.

Skrevet

Tråden er ryddet for svar til avsporing.

Pavilion, mod

Skrevet

Det skal visstnok ha mye med dietten å gjøre. Folk som spiser mye frukt og grønnsaker smaker mer fruktig, visstnok. Så om man lar seg observere med et glass ananasjuice når man er på sjekkern, så sender muligens det et signal. Men det er viktig å styre unna parasoll i glasset. Det sender FEIL signal.

Jepp, jeg tipser playdates glatt om vannmelon og ananais. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å kline med mannen etter at han har slikket meg. Både fordi det smaker godt, og fordi følelsen av å være litt grisete og kinky er råsexy. Liker at sex er litt grisete.

Anonymous poster hash: 78ca8...b03

AnonymBruker
Skrevet

nei, men heregud! 

skjerp dere mennesker!

Anonymous poster hash: a491b...5e5
Skrevet

Ikke bare forskjellig fra mann til mann, men også fra dag til dag. Spiser mannen min mye drittmat så smaker han skikkelig høgg. Andre ganger ingenting.

Skrevet

Ingen av oss har fobier og det er vel egentlig lite, innenfor det man kan grovt definere som normal sex, som vi synes er ekkelt.

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 6697e...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg kysser hverandre etter oralsex, ikke noe problem.

Anonymkode: 82203...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Ja herregud, slutter ikke å kline av den grunn det er jo digg. Da gjelder det begge veier. Er ikke nasty eller grisete i det heletatt. 

Anonymkode: e1042...0d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja herregud, slutter ikke å kline av den grunn det er jo digg. Da gjelder det begge veier. Er ikke nasty eller grisete i det heletatt. 

Anonymkode: e1042...0d6

Klining er bare en fin måte å avslutte det hele på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...