Gå til innhold

Kyss etter oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min er ikke så tent på at jeg kysser på ham etter at jeg har svelget, men da er det uansett bare snakk om en kjapp blowjob og ikke noe mer hanky panky etterpå, så for min del er det helt greit. Jeg gjør det som regel bare for å erte ham etterpå allikevel. :fnise:

Dersom det er snakk om oralsex i forbindelse med samleie kliner vi gladelig etterpå begge to. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs, om jeg kommer i munnen hennes, så lir det ikke kyssing før etter hun har pusset tennene.

Utenom er det digg.

Så det du sier, er at du ser det som en selvfølge at hun lar deg komme i munnen hennes, men du finner tanken på å komme i kontakt med din egen sæd så avskyelig at du ikke vil kysse henne før hun har rengjort seg? Du er for ren, sæden din er for skitten, og munnen hennes er et greit sted å deponere dette avskyelige?

• Liker 12
Skrevet

Tanken på at kyssing skal være uaktuelt når en av partene har tilfredsstilt den andre ved bruk av munnen er skikkelig turn off. Hadde jeg hatt et seksuelt forhold med en som har slike meninger så hadde jeg vært nødt til å kutte ut oralsex for å opprettholde sexlysten. 

Eller finne en mer egnet partner. Hvis det er ditt livs kjærlighet, så kan man kanskje tenke på ham eller henne som et "oppussingsobjekt" som kan repareres. Men du bygger liksom ikke om badet hvis dassen lekker på feriehuset. Du leier et med skikkelig bad.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, men han vil ikke kysse etter at han har kommet i munnen min. Han synes sæd er skikkelig ekkelt, og vil helst ikke komme i munnen min heller, men gjør det fordi jeg liker det. Etterpå synes han alltid synd på meg. :ler: 

Hvis jeg er i tullehumør og holder han fast så får jeg nuss, men han liker det ikke noe særlig. 

• Liker 4
Skrevet

Mest avtennende som finnes er menn som ikke vil KYSSE etter at jeg har gått ned på dem. Om jeg tar imot en ladning i munnen min så vil samboer gjerne "dele" på spermen.  :biggrin:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så egne kroppsvæsker er mer avstøtende enn kjærestens.

Anonymous poster hash: 25b43...a53
Gjest Godjente
Skrevet

Mest avtennende som finnes er menn som ikke vil KYSSE etter at jeg har gått ned på dem. Om jeg tar imot en ladning i munnen min så vil samboer gjerne "dele" på spermen.  :biggrin:

Samme her, de fleste er villige til å dele på spermen, både han jeg holder på med nå og eksen likte det godt :)

Skrevet

Verken jeg eller kjæresten er veldig begeistra for kyssing/klining etter oral, men det hadde blitt for dumt å ikke gjøre det, så  :laugh:

Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Så det du sier, er at du ser det som en selvfølge at hun lar deg komme i munnen hennes, men du finner tanken på å komme i kontakt med din egen sæd så avskyelig at du ikke vil kysse henne før hun har rengjort seg? Du er for ren, sæden din er for skitten, og munnen hennes er et greit sted å deponere dette avskyelige?

Ingenting er en sølvfølge, dama mi er en person med egne preferanser, som sier fra hva hun liker eller ikke liker.

Så du kan ta det patetiske politisk korrekte vaset ditt, og kjøre det opp i ræva.

Endret av Castielz
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen problemer med kyssing etter oralsex. Blir mer tent av det i egentlig. Når har ingen fyr kommet i munnen min heller, det styrer jeg unna, for liker det ikke. 

Anonymous poster hash: 8084b...9bc
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg har vært med gutter som lukker munnen helt hvis jeg prøver å bare gi dem en nuss etter å ha fått sæden dems i munnen, og jeg har vært med gutter som har blitt tent på å kline heftig like etter at jeg har hatt sæd i munnen. Så utifra min erfaring (som er ganske begrenset), så er det hipp som happ. 

Personlig liker jeg det best når gutten vil kline etterpå. Jeg opplever det som at de er trygge på seg selv. (Det kan være bare BS da, men slik føles det for meg, og ergo blir jeg litt tent av det igjen.) 

Skrevet

Har alltid klint med jentene jeg har vært med etter oral-sex uavhengig av hvem som har utført.

Skrevet

Ingenting er en sølvfølge, dama mi er en person med egne preferanser, som sier fra hva hun liker eller ikke liker.

Så du kan ta det patetiske politisk korrekte vaset ditt, og kjøre det opp i ræva.

Jeg tror jeg traff en nerve. Oooops.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En jeg var i et forhold med, ville ikke kysse meg etter å ha kommet i munnen min. Han elsket å komme i munnen min, men fant tanken på å få sæd i munnen avskyelig. For meg var det å la han komme i munnen min noe jeg stort sett gjorde for hans del - jeg hadde ikke noe imot det eller fant det ikke direkte avtennende, men gjorde det stort sett fordi det tente ham og derfor meg. Men da han ikke ville kysse meg etterpå ble det skikkelig avtennende.

Det var greit - nei, tennende- at jeg fikk sæd i munnen, mens han på sin side ikke nedlatet seg til å få dette i munnen? Takk for meg.

Anonymous poster hash: 695cc...b3a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tanken på å gjøre det er ekkelt. Liksom.. hvem stapper hånda mellom bena for så å slikke på sin egen hånd etterpå?, yuk!

Men, under akten så tenker jeg ikke noe over det. 

Anonymous poster hash: 12d1f...9d0
Skrevet

Både kyss og oralsex hører til et velfungerende sexliv.

Faktorenes orden er likegyldig. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Spørs, om jeg kommer i munnen hennes, så lir det ikke kyssing før etter hun har pusset tennene.

Utenom er det digg.

Han jeg drev med før var akkurat sånn. For min del er det ingen problem. Faktisk turn on å gjøre det.

Anonymous poster hash: d9946...249

Skrevet

Tanken på å gjøre det er ekkelt. Liksom.. hvem stapper hånda mellom bena for så å slikke på sin egen hånd etterpå?, yuk!

Men, under akten så tenker jeg ikke noe over det. 

Anonymous poster hash: 12d1f...9d0

Hvem stikker hodet mellom bena dine for å slikke genitaliene dine?

AnonymBruker
Skrevet

Min tanke også. Dersom en mann synes egen sæd er så ekkel at han ikke vil få den i munnen, vet han tydeligvis noe jeg ikke vet, og da velger jeg å holde meg unna jeg også. 

Anonymous poster hash: 4ba09...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...