Gå til innhold

Kyss etter oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å kysse/kline partneren etter oralsex er utført?

Anonymous poster hash: 6a3a5...61c

Jeg tenker at kysset blir bare enda deiligere :).

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det galt å ikke ville svelge sin egen sperm? Mener du at man ikke selv skal få bestemme hva man syntes er greit i sitt eget sexliv?

Ganske enkelt hersketeknikker du driver med her.

Er det noe galt i å stille folk til veggs, også, nå?

Du får ha meg tilgitt, men jeg syns det er på sin plass å pirke litt i mannen som liker å sprute partneren i munnen, men som ikke vil ha noe med den samme munnen å gjøre før hun har pusset tennene. 

Det er liksom mer enn bare et vagt snev av misogyni over en slik holdning. 

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt gjør man det. Ekstra sexy med munnen full av sæd. ;)

• Liker 1
Skrevet

Uproblematisk og deilig! 

• Liker 2
Gjest Canario
Skrevet

Jeg kan gjerne kline etter han har slikket meg, men han ønsker stort sett ikke å kysse etter jeg har sugd han. Og det er helt greit for meg, ikke noe jeg tenker over :)

Skrevet

Du får ha meg tilgitt, men jeg syns det er på sin plass å pirke litt i mannen som liker å sprute partneren i munnen, men som ikke vil ha noe med den samme munnen å gjøre før hun har pusset tennene. 

Hersketeknikker er greit sier du? Deg om det. Du fremstår som intelligent nok til å unngå et slikt nivå.

Så problemet er altså at mannen liker å komme i munnen? Er det greit å være reservert mot sin egen sæd, hvis det er kvinnen som tenner på ladningen i munnen? Og mannen tømmer seg der for hennes del?

Syntes det hørtes rart ut, man må selv få velge hvor linjene går innenfor sitt eget sexliv. Om partneren har problemer med nevnte linjer, så er jo det fair enough. Man bør jo ha en partner man er seksuelt kompatibel med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Artig tema. Jeg kom nylig ut av et langt forhold, der klining etter oralsex var uaktuelt. Det var greit for oss begge.

Min nåværende partner, derimot, vil gjerne kline etter jeg har sugd han, noe jeg syns er ganske sexy! Og har gitt han blowjob etter at han har vært inni meg, noe jeg aldri hadde gjort før, men det var helt ok det. Er digg å suge han uansett ;)

Anonymous poster hash: 18126...e25

Skrevet

Jeg liker godt å kysse etter oralsex, spesielt etter at han har utført det på meg. Jeg liker smaken, det faller oss begge naturlig å kysse/kline rett etterpå og jeg synes det er ganske fint og intimt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan faktisk ha et avslappet forhold til sex selv om man ikke vil ha sæd og annet inn i munnen.

Ikke til alle aspekter naturligvis, hvis man (som mange menn) friker ut hvis de må kysse etter at dama har sugd. Da er man ikke spesielt avslappet i mine øyne. 

Anonymous poster hash: 3e58c...6a3

Skrevet (endret)

Ikke til alle aspekter naturligvis, hvis man (som mange menn) friker ut hvis de må kysse etter at dama har sugd. Da er man ikke spesielt avslappet i mine øyne.

Som om å slurpe i seg kroppsvæsker et det eneste som betyr noe i forhold til sex. Folk får gjøre hva de vil for meg, men syns det blir perverst hvis det som er viktigst er å slurpe i seg saftene. Liker det ikke, men har avslappet forhold til sex for det. Visste du at mennesker er forskjellige og har hver sine smaker og lyster? Og at man fint kan være "normal" for det? Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet

Ene eksen min nektet å kysse meg etter jeg hadde gitt han oralsex. Ble fort stopp på oralsexen gitt, å ikke kunne kysse han under sex bare fordi jeg hadde sugd han først ble for kjipt for min del.

Anonymous poster hash: cd48c...12e
AnonymBruker
Skrevet

Som om å slurpe i seg kroppsvæsker et det eneste som betyr noe i forhold til sex. Folk får gjøre hva de vil for meg, men syns det blir perverst hvis det som er viktigst er å slurpe i seg saftene. Liker det ikke, men har avslappet forhold til sex for det. Visste du at mennesker er forskjellige og har hver sine smaker og lyster? Og at man fint kan være "normal" for det?

Når ble kyssing det samme som å slurpe egentlig? 

Hvem har sagt noe om å være unormal? Bare du. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg rar som syns mannen smaker godt etter at han har slikket meg?

Anonymous poster hash: 38fa2...aa0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå sitter jeg her og blir sur fordi jeg ikke har pult på et år. F*** ta dere.

Anonymous poster hash: 2c577...19d
  • Liker 2
Skrevet

Ikke hvis dama vil det. 

Antar du at hun gjør det kun for mannens skyld?

Skrevet

Ikke hvis dama vil det. 

Antar du at hun gjør det kun for mannens skyld?

Jeg tror at det er ganske vanlig.

De fleste damer jeg har vært sammen med, har ikke villet gjøre noe slikt. Og jeg har ikke bedt dem om det, heller. Men jeg hadde en kjæreste som gjorde det fordi hun likte det. Eller rettere sagt, det var det hun sa. Etter hvert kom det for en dag at hun faktisk IKKE likte det, men gjorde det fordi hun trodde at JEG likte det, og fordi hun var litt usikker. Så hun gjorde det liksom for å være litt ekstra sexy.

Selv syntes hun det var tolererbart, men knapt mer enn det. Og jeg for min del fikk litt blandede følelser for det etter at jeg fikk vite det.

Skrevet

Jeg tror at det er ganske vanlig.

De fleste damer jeg har vært sammen med, har ikke villet gjøre noe slikt. Og jeg har ikke bedt dem om det, heller. Men jeg hadde en kjæreste som gjorde det fordi hun likte det. Eller rettere sagt, det var det hun sa. Etter hvert kom det for en dag at hun faktisk IKKE likte det, men gjorde det fordi hun trodde at JEG likte det, og fordi hun var litt usikker. Så hun gjorde det liksom for å være litt ekstra sexy.

Selv syntes hun det var tolererbart, men knapt mer enn det. Og jeg for min del fikk litt blandede følelser for det etter at jeg fikk vite det.

Jeg forstår.

Hvis dama liker det, og mannen selv ikke liker smaken av sin sæd så synes jeg det er helt greit.

Ulike preferanser.

Hvis dama gjør det for mannens del, så synes jeg fortsatt  ikke han dermed trenger å smake sin egen sæd hvis han ikke vil. Hun velger selv hva hun vil gå med på. Samme for hans del.

Her kan man selvsagt reversere på kjønn og argumentet er det samme for min del.

Hvis vi snakker oral sex generelt så blir det noe annet synes jeg. Trasig hvis kun den ene vil gi oralsex f.eks. Det funker ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg har sugd kan vi fint kline, han har ikke noe mot det.
Om jeg har blitt slikket kan vi fint kysse, men er ikke så glad i å kline.. liker ikke å smake meg selv akkurat.

Anonymous poster hash: abe40...cb2
Skrevet (endret)

Når ble kyssing det samme som å slurpe egentlig?

Hvem har sagt noe om å være unormal? Bare du.

Teit å si at andre ikke har et avslappet forhold til sex bare fordi de ikke vil ha i seg kroppsvæsker. Enten det gjelder svelging eller kyssing på munn etter suging og slikking.

For all del, kos dere. Men ikke si at andre ikke har et avslappet forhold til sex av den grunn. Det er i mine øyne som å si at det ikke er normalt.

Endret av wintergirl
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep samt svar til dette 

Nikee, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...