wintergirl Skrevet 16. juni 2015 #41 Skrevet 16. juni 2015 Jeg liker det ikke! Ikke mannen min heller. Så da passer vi godt sammen vi da, sære som vi er
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #42 Skrevet 16. juni 2015 Blir helt sjokkert over det jeg leser. Jeg ville aldri rota med dama etter ora,sex,i hvertfall ikke etter hun hadde fått en load i kjeften... Jeg tenner på jenter og har ingen problem med å rote rundt med underlivet deres, men det mannlige kjønnsorgan har jeg som heterofil mann ikke noe til overs for. Her snakker folk om at de "deler" på spermet med mannen, noe så motbydelig. hvor gamle er dere egentlig, tror denne praksisen med svelging av egen sæd er en døende trend. Tror nok godt over 90 % av dagens ungdom ser på dette som motbydelig.Anonymous poster hash: 7a411...4db 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #43 Skrevet 16. juni 2015 Det er greit at han ikke vil kysse meg etter oralsex, men da får han heller ikke oralsex før vi har sex. Jeg må kysse under sex. Anonymous poster hash: 5b5cb...782
wintergirl Skrevet 16. juni 2015 #44 Skrevet 16. juni 2015 Blir helt sjokkert over det jeg leser. Jeg ville aldri rota med dama etter ora,sex,i hvertfall ikke etter hun hadde fått en load i kjeften... Jeg tenner på jenter og har ingen problem med å rote rundt med underlivet deres, men det mannlige kjønnsorgan har jeg som heterofil mann ikke noe til overs for. Her snakker folk om at de "deler" på spermet med mannen, noe så motbydelig. hvor gamle er dere egentlig, tror denne praksisen med svelging av egen sæd er en døende trend. Tror nok godt over 90 % av dagens ungdom ser på dette som motbydelig.Anonymous poster hash: 7a411...4db Svelger ikke selv og har aldri gjort det. Det er kvalmt! Syns ikke kroppsvæsker fra underlivet har noe i munnen å gjøre.
Uredd Skrevet 16. juni 2015 #45 Skrevet 16. juni 2015 Blir helt sjokkert over det jeg leser. Jeg ville aldri rota med dama etter ora,sex,i hvertfall ikke etter hun hadde fått en load i kjeften... Jeg tenner på jenter og har ingen problem med å rote rundt med underlivet deres, men det mannlige kjønnsorgan har jeg som heterofil mann ikke noe til overs for. Her snakker folk om at de "deler" på spermet med mannen, noe så motbydelig. hvor gamle er dere egentlig, tror denne praksisen med svelging av egen sæd er en døende trend. Tror nok godt over 90 % av dagens ungdom ser på dette som motbydelig.Anonymous poster hash: 7a411...4db Rart hvor mange som alltid tror at 90% støtter deres eget syn... 3
frk91 Skrevet 16. juni 2015 #46 Skrevet 16. juni 2015 Har ingen problemer med å kysse etter oralsex, starter som regel sexen med oral, og å ha sex uten å kysse er uaktuelt for oss begge. Han har heller ikke noe imot klining etter han har kommet i munnen min. Når jeg er kåt er alle kroppsvæsker deilige, og heldigvis deler typen samme syn som meg.
Nanami Skrevet 16. juni 2015 #47 Skrevet 16. juni 2015 Liker det ikke. Jeg vil ikke smake på meg selv, og han vil heller ikke smake på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #48 Skrevet 16. juni 2015 Rart hvor mange som alltid tror at 90% støtter deres eget syn... Ok, jeg skulle kanskje ikke kommet opp med noen prosentandel på befolkningen generelt, men i MIN omgangskrets er dette noe som ses som motbydelig. Kan nevne at jeg heller ikke har noe stort behov for å absolutt måtte tømme meg i kjeften på dama slik som mange andre menn.Anonymous poster hash: 7a411...4db 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #49 Skrevet 16. juni 2015 Jo mer grisete, jo bedre.... Anonymous poster hash: 193b4...462 1
Gjest Castielz Skrevet 16. juni 2015 #50 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tror jeg traff en nerve. Oooops. Nah, jeg liker bare ikke deg eller de tankeløse antagelse du som regel pakker inn med store ord for å virke smart.
Gjest Caress Skrevet 16. juni 2015 #51 Skrevet 16. juni 2015 Per KG definisjon er jeg sikkert mega ekkel, men jeg kliner gjerne med typen etter han har hatt tunga i ræva mi, jeg Kyssing er digg, spiller ikke så stor rolle hvor kjeften har vært før så lenge han pusser tennene regelmessig og sånne greier. 1
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #52 Skrevet 16. juni 2015 Nah, jeg liker bare ikke deg eller de tankeløse antagelse du som regel pakker inn med store ord for å virke smart. Åh, wow! Butthurt, også.
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #53 Skrevet 16. juni 2015 Rart hvor mange som alltid tror at 90% støtter deres eget syn... Ja, ni av ti mener det. Ni av ti mener også at de er over gjennomsnittet smarte.
Apocalypse Skrevet 17. juni 2015 #54 Skrevet 17. juni 2015 Har ingen problemer med det. Egentlig ganske dealbreaker hvis han ikke vil kysse meg etterpå.
drue Skrevet 17. juni 2015 #55 Skrevet 17. juni 2015 Har ikke opplevd noen som ikke vil kysse etter oralsex, og helt ærlig så hadde det vært turn off om det ikke skulle være greit.
King in the North Skrevet 17. juni 2015 #56 Skrevet 17. juni 2015 Så det du sier, er at du ser det som en selvfølge at hun lar deg komme i munnen hennes, men du finner tanken på å komme i kontakt med din egen sæd så avskyelig at du ikke vil kysse henne før hun har rengjort seg? Du er for ren, sæden din er for skitten, og munnen hennes er et greit sted å deponere dette avskyelige? Hvorfor er det galt å ikke ville svelge sin egen sperm? Mener du at man ikke selv skal få bestemme hva man syntes er greit i sitt eget sexliv? Ganske enkelt hersketeknikker du driver med her. 3
Gjest Castielz Skrevet 17. juni 2015 #57 Skrevet 17. juni 2015 Åh, wow! Butthurt, også. Der var de ekte fargene på plass! Mitt tidligere utsagn bevist, Mann42 = standard derp-troll med ordbok og google.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #58 Skrevet 17. juni 2015 Ikke noe problem, og har ikke vært det med noen av mine partnere. Jeg lar han ikke komme i munnen min da, for jeg klarer det ikke. Nåværende partner bryr seg ikke om han har kommet på brystet mitt tidligere og jeg bare har tørket det av. Han kysser meg der likevel. Kjempedigg å ha en mann som er så avslappet i forhold til sex. Anonymous poster hash: 3e58c...6a3
wintergirl Skrevet 17. juni 2015 #59 Skrevet 17. juni 2015 Ikke noe problem, og har ikke vært det med noen av mine partnere. Jeg lar han ikke komme i munnen min da, for jeg klarer det ikke. Nåværende partner bryr seg ikke om han har kommet på brystet mitt tidligere og jeg bare har tørket det av. Han kysser meg der likevel. Kjempedigg å ha en mann som er så avslappet i forhold til sex. Anonymous poster hash: 3e58c...6a3 Man kan faktisk ha et avslappet forhold til sex selv om man ikke vil ha sæd og annet inn i munnen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #60 Skrevet 17. juni 2015 Mange store egoer ute og går. Kan ikke alle få like det de vil? Anonymous poster hash: 193b4...462
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå