Gå til innhold

Hvorfor sier jenter aldri når de vil ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Senest for et par uker siden gikk jeg bort til en fyr og hvisket til han om han ville bli med hjem til meg og ha sex etterpå. 

 

 

 

Veldig bra! Håper andre også kan lære av deg. 

 

Var det på byen eller på gata?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Bare fordi ingen har spurt deg om dere skal ha sex, betyr ikke det at alle jenter er sånn... Mange vil trolig ikke ha sex med hvem som helst heller. Jeg har aldri blitt med noen hjem fra byen f.eks, rett og slett fordi jeg ikke har lyst. Jeg vil heller ha det med noen jeg skjenner, og det gjelder vel kanskje for flere kvinner også. Og vil jeg ha sex med noen, gjør jeg det tydelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi ingen har spurt deg om dere skal ha sex, betyr ikke det at alle jenter er sånn... Mange vil trolig ikke ha sex med hvem som helst heller. 

 

Dårlig skjult personangrep. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dårlig skjult personangrep. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Dårlig skjult? Heller ikke skjult i det hele tatt. Var forøvrig ikke ment som personangrep. Jeg bare påpekte det.

Endret av urenluren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe behov for å ha med en tilfeldig fyr hjem fra byen for ha sex, selv om jeg skulle være kåt. Derfor går jeg ikke rett opp til fremmede menn og spør om de har sex. 

 

Jeg snakker derimot med folk av alle kjønn og aldere, og det hender jeg kommer forbi en interessant fyr med humor, og da hender det jeg tar med ham hjem fra byen. Men det er sjelden det skjer, kanskje fordi de fleste innen stengetid, har blitt altfor fulle og veldig lite sjarmerende. 

 

Også må man vel skille på forhold og byen her, er det ikke det siste TS spør etter :klo: 

Når jeg er i et forhold, så er det jo ikke noe problem å ta initiativ til sex, så lenge forholdet er godt. 



Anonymous poster hash: cd5b1...7ea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke så kresne. Kjenner mange kjekke menn som hadde takket ja til det meste. Fitte er fitte, sier de, og "beauty is only a light switch away."

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Nei det stemmer ikke for min del.:) Jeg takker kanskje nei til 8/10 jenter som viser interesse. Hun må være fin, og jeg må føle fysisk tiltrekning. Fitte er ikke bare fitte. Hele jenta avgjør om jeg sier ja takk.:)

Anonymous poster hash: 81145...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Tror det er mange grunner til det, for meg ligger det naturlig at mannen skal komme til meg. Men har altid misunnet damer med inisjativ og guts til å sjekke opp menn. For meg så fryser jeg bare til og pingler ut i tilfelle jeg skal bli avvist.. Rett og slett for usikker..

Anonymous poster hash: 8ee27...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg vet at flere av mine venninner er sjenert og ikke ønsker å si til en mann at de synes han er sexy og vil ha sex med ham. De er også redde for hva de vil tro om de.

Jeg er nok litt motsatt, og har ofte gått bort til menn jeg synes er attraktiv. Jeg spør jo ikke om vi skal ha sex med en gang, ikke så ofte i hvertfall ;) De som kjenner meg vil nok ikke si at jeg ikke spør, så noen jenter/damer spør, du har bare ikke truffet de enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

Gjør de?

Det er ikke min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Hvordan vet du hva de tenker? Ikke alle kan tenke seg å hoppe til køys med noen tilfeldige de ser på byen, om han skulle være aldri så kjekk.

Anonymous poster hash: 63542...bf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så jævlig mye bedre om faktisk kvinner også kunne vise når de ville ha en gutt og ville ha sex. Da hadde gutten sluppet og gjort abseloutt alt. Nå må vi både, flørte, hinte til at vi vil ha deg, spandere, forføre og holde deg. blir jo helt sykt



Anonymous poster hash: 4616a...5eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hvem går bort til vilt fremmede på gata eller på byen og spør om de vil ha sex?! Hvis dette er TS`sin definisjon på initiativ, skjønner jeg godt at kvinner framstår som initiativløse. Ingen jeg kjenner ville gjort noe sånn, hvert fall.

Hvis vi snakker forhold, er det nok like mange kvinner som tar initiativ som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer at en aktiv oppegående mann tar initiativ og vet når vi jenter trenger sex eller ikke... Føler det er deres ansvar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_solstrålen123

Noen er rett ut, andre ikke. Noen har funnet ut hvordan man skal gå frem, andre ikke. TID er nøkkelen her :) Noen er også forsiktige, alle er ulike :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spørsmålet er noe av det minst sexy jeg er borti, både å stille og å bli stilt. Grøss!

 

 

Skrev "sier ifra" nettopp fordi jeg hater å spørre eller si ifra om at jeg er kåt. Hater å bli fortalt det av partner også. Det er så "Jeg vil ha kuk/fitte NÅ! Samme hva du tenker om saken". Setter meg derimot oppå han og kliner, biter han litt i øreflippen og på halsen, grafser litt utenpå buksa og sånn. Jeg tenker nå at det burde være hint nok :P

Det funker like godt 90% av gangene på samboer. Så føler ikke jeg trenger å si så mye mer enn det. 

Anonymous poster hash: d6b5f...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem går bort til vilt fremmede på gata eller på byen og spør om de vil ha sex?! Hvis dette er TS`sin definisjon på initiativ, skjønner jeg godt at kvinner framstår som initiativløse. Ingen jeg kjenner ville gjort noe sånn, hvert fall.

 

 

Hvorfor ikke? Kan man gjøre det på byen kan man vel gjøre det andre steder også? Menn takker sjelden nei til sex, så hva har du å tape?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Kan man gjøre det på byen kan man vel gjøre det andre steder også? Menn takker sjelden nei til sex, så hva har du å tape?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Jeg hadde heller aldri tenkt at det var en normal ting å spørre direkte om. Selv gitter som har prøvd seg på meg ute på byen har vært mer subtile enn som så
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

 

Hvorfor ikke? Kan man gjøre det på byen kan man vel gjøre det andre steder også? Menn takker sjelden nei til sex, så hva har du å tape?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

 

Bare fordi menn sjelden takker nei til sex, betyr ikke det at jeg noensinne kommer til å spørre vilt fremmede om de vil ha sex med meg. Den tanken er så fjern at jeg finner ikke ord. Jeg har i hvert fall ingenting å vinne på å gjøre noe sånn. Absurd tankegang fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...