Gå til innhold

Hvorfor sier jenter aldri når de vil ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 



Anonymous poster hash: c20f4...5b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de er sjenerte kanskje? Jeg måtte selv jobbe mye med meg selv for å la meg vise at jeg var kåt og hadde lyst på sex. Det tok en god stund før jeg turte å si til mannen min at jeg ville ha sex, selv om jeg visste at det var dette initiativet han var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er sjenerte kanskje? 

 

Men hvorfor? Han sier garantert ja. Og sier han nei så har du ikke tapt noenting. Gå bort til den neste kjekke du ser, så sier han sikkert ja. Menn liker at kvinner viser når de er kåte. Menn liker ikke kvinner som er passive og later som om de ikke liker sex.

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "sier ifra" at jeg vil ha sex ganske ofte, riktig nok til kjæresten. Problemet er at jeg er så diskré at han ikke skjønner det  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "sier ifra" at jeg vil ha sex ganske ofte, riktig nok til kjæresten. Problemet er at jeg er så diskré at han ikke skjønner det  :laugh:

Jeg sier "skal vi ha sex?" :P 

Anonymous poster hash: d6b5f...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvorfor? Han sier garantert ja. Og sier han nei så har du ikke tapt noenting. Gå bort til den neste kjekke du ser, så sier han sikkert ja. Menn liker at kvinner viser når de er kåte. Menn liker ikke kvinner som er passive og later som om de ikke liker sex.

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Hadde det bare vært så enkelt. :ler: Jeg også har jo alltid visst at han kom til å si ja, men så er det en eller annen barriere der som ikke forsvinner så lett. ...bortsett fra når jeg har alkohol i kroppen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "sier ifra" at jeg vil ha sex ganske ofte, riktig nok til kjæresten. Problemet er at jeg er så diskré at han ikke skjønner det  :laugh:

 

Da sier du ikke ifra. Må være tydelig! Hvis du ikke vil si det med ord så kan du gå bort til han og kle av han.

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv?

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

De tør kanskje ikke. Eller så tror de at de har ikke sjans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så enkelt. :ler::fnise:

 

Det ER så enkelt. 90% vil si ja, du kan gå bort til hvem som helst på byen eller på gata. Menn liker sex og de liker at kvinner liker det. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tør kanskje ikke. Eller så tror de at de har ikke sjans

 

Ikke sjans? Det er veldig lett for kvinner å få seg noe, et under at de ikke sjønner det. For menn er det derimot vanskeligere, så det er et under at menn har større selvtillit enn kvinner på sexfronten. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sjans? Det er veldig lett for kvinner å få seg noe, et under at de ikke sjønner det. For menn er det derimot vanskeligere, så det er et under at menn har større selvtillit enn kvinner på sexfronten.

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Jeg kan ta meg i å tenke sånn om jeg ser en kjempekjekk fyr. Tenker at han sikkert har dame siden han er så kjekk eller at han er sikkert for pen for meg. Er en usikkerhet fra barndommen som henger igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke så kresne. Kjenner mange kjekke menn som hadde takket ja til det meste. Fitte er fitte, sier de, og "beauty is only a light switch away."



Anonymous poster hash: c20f4...5b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det ER så enkelt. 90% vil si ja, du kan gå bort til hvem som helst på byen eller på gata. Menn liker sex og de liker at kvinner liker det. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Ja, men så er det noe som sitter i hodet, da, sant? Jeg er ikke sånn lenger, men det har altså tatt meg mange år å komme hit jeg er i dag. Var ekstremt sjenert før, med dårlig selvtillit og hele pakka. Det kunne aldri ha falt meg inn at noen ville ha meg, og ihvertfall ikke at JEG skulle ''forlange'' det. Grøss og gru. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg sier "skal vi ha sex?" :P

Anonymous poster hash: d6b5f...3cb

 

 

Det spørsmålet er noe av det minst sexy jeg er borti, både å stille og å bli stilt. Grøss!

 

 

Da sier du ikke ifra. Må være tydelig! Hvis du ikke vil si det med ord så kan du gå bort til han og kle av han.

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Skrev "sier ifra" nettopp fordi jeg hater å spørre eller si ifra om at jeg er kåt. Hater å bli fortalt det av partner også. Det er så "Jeg vil ha kuk/fitte NÅ! Samme hva du tenker om saken". Setter meg derimot oppå han og kliner, biter han litt i øreflippen og på halsen, grafser litt utenpå buksa og sånn. Jeg tenker nå at det burde være hint nok :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke så kresne. Kjenner mange kjekke menn som hadde takket ja til det meste. Fitte er fitte, sier de, og "beauty is only a light switch away."

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Vil jo at han skal ha lyst på meg fordi han syns jeg er pen da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så er det noe som sitter i hodet, da, sant? Jeg er ikke sånn lenger, men det har altså tatt meg mange år å komme hit jeg er i dag. Var ekstremt sjenert før, med dårlig selvtillit og hele pakka. Det kunne aldri ha falt meg inn at noen ville ha meg, og ihvertfall ikke at JEG skulle ''forlange'' det. Grøss og gru. :ler:

 

Sex er ikke noe du forlanger, men du kan gå bort og si at du vil ha sex. Da svarer han nok ja, men om han sier nei så kan du jo ikke tvinge han :P

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg sier "skal vi ha sex?" :P

Anonymous poster hash: d6b5f...3cb

 

 

Det er bedre og mer pirrende å bare si "kom, la oss ha heftig sex hjemme hos meg". Han har nok ikke opplevd det så ofte før. Kanskje blir han litt satt ut først, men når han får tenkt seg om så blir han nok med. Hvis han er singel da, så klart. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

Sier ikke kvinner i fra til deg så vil de nok ikke ha sex med deg. Du trenger ikke å overtenke en enkel situasjon.

 

De kvinner jeg kjenner (inkludert meg selv) har ingen problemer med dette. Jeg sier fra om at jeg vil ha sex flere ganger i uka.

 

Og som tips: kvinner er på byen fordi de liker å være på byen. De liker å se og fantasere og så gå hjem og ha sex med typen/elskeren. Som du selv påpeker: sex kan de finne på jobb, trening, e.l. - trenger ikke å oppsøke halvfulle menn og mørke buler for det.

Anonymous poster hash: 0254d...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sier ikke kvinner i fra til deg så vil de nok ikke ha sex med deg. Du trenger ikke å overtenke en enkel situasjon.

 

De kvinner jeg kjenner (inkludert meg selv) har ingen problemer med dette. Jeg sier fra om at jeg vil ha sex flere ganger i uka.

 

Og som tips: kvinner er på byen fordi de liker å være på byen. De liker å se og fantasere og så gå hjem og ha sex med typen/elskeren. Som du selv påpeker: sex kan de finne på jobb, trening, e.l. - trenger ikke å oppsøke halvfulle menn og mørke buler for det.

Anonymous poster hash: 0254d...1bb

 

 

Jeg kjenner mange som har fått med seg damer hjem fra byen. Kvinner er sjenerte og tør først slå seg løs når de er fulle. 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De bare sitter og venter på at menn skal ta initiativ. Ofte når de er ute tenker de "oi, han var kjekk", men de gjør ingenting mer. Bare dagdrømmer om at han skal ta initiativ. Hvorfor ikke gå bort og ta initiativ selv? 

Anonymous poster hash: c20f4...5b5

 

 

Vel, jeg er jente, og jeg sier da fra jeg. Senest for et par uker siden gikk jeg bort til en fyr og hvisket til han om han ville bli med hjem til meg og ha sex etterpå. 

 

Så nei, alle sitter ikke og venter på mannen :) 

Anonymous poster hash: 0d4e6...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...