Gå til innhold

Mistet jomfrudommen I DAG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Godt å høre du hadde en god og trygg førstegangsopplevelse, TS! :) Det skal ikke undervurderes!

For øvrig får hele "jomfrudom"-greia det til å gå kaldt nedover ryggen på meg fordi det er en så utbredt løgn, men det er en annen diskusjon ;) Gratulerer!  :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre du hadde en god og trygg førstegangsopplevelse, TS! :) Det skal ikke undervurderes!

For øvrig får hele "jomfrudom"-greia det til å gå kaldt nedover ryggen på meg fordi det er en så utbredt løgn, men det er en annen diskusjon ;) Gratulerer!  :blomst:

 

Hva mener du med at det er en løgn? (Bare nysgjerrig og mest sannsynligvis enig. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at det er en løgn? (Bare nysgjerrig og mest sannsynligvis enig. ;) )

 

Laci Green forklarer det mye bedre enn meg :) Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ts! Er så godt å høre gode opplevelser bli fortalt! :) Å være menneske er ikke alltid så enkelt, men en god start på de litt ekstra viktige tingene i livet kan gjøre veien videre så uendelig mye bedre. 

Håper du fortsetter med positiv tankegang i livet og bruker energien din på det som føles godt!

 

Har et par stikkord for dere om dere er interessert, Resilient Edge of Resistancetantric yogasexual meditation -og med de søkene finner du det meste. :)

Men husk -ikke les for mye, det handler om å ha det godt i senga sammen, føle med hjertet -ikke tenke med hjernen. ;)

 

Ønsker dere begge et god sex-liv!  :blomst:

 

 

 

Hva mener du med at det er en løgn? (Bare nysgjerrig og mest sannsynligvis enig. ;) )

 

Og før Mijaa svarer -dette temaet kanskje egner seg mer i sin egen tråd? Enda bedre hadde vært å vente en uke. ;)

 

Edit -og der rakk jeg deg akkurat ikke Mijaa, men godt du bare la ut link. :) Håper vi kan holde negativt ladde diskusjoner om temaet utenfor en glad-tråd som dette. Synes ikke dere? :)

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laci Green forklarer det mye bedre enn meg :) Link

 

For en kul jente! :ler: Da ser jeg at vi er enige. :jepp:

 

 

 

Og før Mijaa svarer -dette temaet kanskje egner seg mer i sin egen tråd? Enda bedre hadde vært å vente en uke. ;)

 

Edit -og der rakk jeg deg akkurat ikke Mijaa, men godt du bare la ut link. :) Håper vi kan holde negativt ladde diskusjoner om temaet utenfor en glad-tråd som dette. Synes ikke dere? :)

 

Det var ikke min intensjon om å ha en diskusjon her i det hele tatt altså, jeg var bare nysgjerrig. Og som jeg sier oppforbi her, jeg er forøvrig helt enig, så kan vi la den spake begynnelsen til diskusjon ligge der den ligger. For jeg er også helt enig i at dette er en glad-tråd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

 

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange jenter som sier det var vondt å miste jomfrudommen. Mistet selv min når jeg var 15 men fikk ikke vondt i det hele tatt. 

 

Men grats :) Det er en stor opplevelse, spesielt om man gjør det med noen man er glad i.

 

 



Anonymous poster hash: e535e...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

 

Gratulerer! Nå er det bare å kjøre på! Husk å telle hvor mange du har sex med, det kan bli en morsom statistikk å snakke om senere i livet :)

Anonymous poster hash: 89bdf...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det et mål???????

Anonymous poster hash: dc056...13b

 

Fordi sex er godt. 

Anonymous poster hash: 89bdf...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk en god førstegangsopplevelse med sex, det er ikke alle som kan skryte av det. De negative kommentarene du har fått, er kun av bitre damer som ikke engang husker hvordan det er å ha sex. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 753a3...945

Korrekt!

Anonymous poster hash: bb585...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke jenta få lov til å være stolt? Finnes så mange som gjør det uten at de egentlig er klare for det, enten på fylla med en gutt de ikke kjente, eller at de følte et press. Syns hu har mer en nok grunn til å være stolt, så lenge hu gjorde det både edru og med en hu var glad i :) blir glad når jeg hører om folk som hadde en god opplevelse første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal ikke jenta få lov til å være stolt? Finnes så mange som gjør det uten at de egentlig er klare for det, enten på fylla med en gutt de ikke kjente, eller at de følte et press. Syns hu har mer en nok grunn til å være stolt, så lenge hu gjorde det både edru og med en hu var glad i :) blir glad når jeg hører om folk som hadde en god opplevelse første gang!

 

Skal man skamme seg eller føle seg mindre stolt for å ikke ha sex for første gang på samme måte som TS? 

Anonymous poster hash: 7912b...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man skamme seg eller føle seg mindre stolt for å ikke ha sex for første gang på samme måte som TS?

Anonymous poster hash: 7912b...ceb

Var ikke det jeg sa eller mente, men at mange angrer på sin første gang og skulle ønske at det var anderledes, derfor er det bra at det også finnes noen som hadde en god opplevelse og positive tanker rundt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

hurra, du er nå tredd in i horenens rekker. Du vil for alltid ble hedret. hipp hipp hurra.

Anonymous poster hash: 45ed6...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Vil bare si at jeg mistet jomfrudommen i dag og jeg er glad og på en måte stolt, hehee

Gjorde litt vondt i det han stakk den inn men gikk fort over.

Ææ er så glad haha

Anonymous poster hash: 069f4...63f

Hvis du er stolt; hvorfor skriver du det uten nicket ditt?

 

(Gratulerer, forresten! :)  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer TS! Jeg er på samme alder som deg og mistet jomfrudommen idag :)

Anonymous poster hash: f0f4e...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!! Og gratulerer til deg over :) jeg synes det er noe å være stolt av når jeg gjorde det med en jeg er glad i, edru, og det var vel gjennomtenkt:))

Ts

Anonymous poster hash: 069f4...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...